Pagina 5 van 11 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 272 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Waarschijnlijk hetzelfde als deze USA versie, dus wel 9 disc's in 1 dikke keepcase, cry.
    https://youtu.be/5jeqa6tF7-k

    Ligt het aan mij, of krijgt nog iemand rillingen, als hij 2 dure boxen besteld heeft, en deze worden geleverd in een bubbeltjesenvelop?

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Ligt het aan mij, of krijgt nog iemand rillingen, als hij 2 dure boxen besteld heeft, en deze worden geleverd in een bubbeltjesenvelop?
    Vaaks in dit soort boxen zitten er altijd wel losse disc's tijdens de verzending, ook vaaks dat er lipjes afbreken tijdens verzending, dus hoop dat het bij zavvi meevalt. Voor de goede orde betreft het youtube filmpje de US box, maar heb het idee dat de UK versie er hetzelfde uit zal zien. Maar afwachten, zouden er lipjes breken dan vermeld ik het wel aan zavvi.

  3. #103

    Standaard

    Dat te veel discs in een dikke keepcase zouden ze mee moeten stoppen. Gaat te vaak kapot. Opeens begint die steelbook set meer meerwaarde te krijgen.
    The future is Blu

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Dat te veel discs in een dikke keepcase zouden ze mee moeten stoppen. Gaat te vaak kapot. Opeens begint die steelbook set meer meerwaarde te krijgen.
    Dat weten we nog niet. Hoe proppen ze twee resp. drie discs in een steelbook? Ik heb nog nooit een steelbook gezien (en evenmin in mijn bezit), waarin meer dan 1 disc zat. Vermoedelijk worden die gestapeld in plaats van op aparte houders? Voor zulke bedragen hadden ze best een digipack- of digibook-uitgave kunnen maken.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #105
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    En opeens is de Lord of the Ring box - in welke vorm dan ook - nergens meer leverbaar. Ik krijg van Amazon nu een email waarneer hij leverbaar is. Uitverkocht? Steelbook snap ik nog, maar de gewone versie? The Hobbit is wel gewoon nog leverbaar.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #106

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dat weten we nog niet. Hoe proppen ze twee resp. drie discs in een steelbook? Ik heb nog nooit een steelbook gezien (en evenmin in mijn bezit), waarin meer dan 1 disc zat. Vermoedelijk worden die gestapeld in plaats van op aparte houders? Voor zulke bedragen hadden ze best een digipack- of digibook-uitgave kunnen maken.
    Steelbooks met twee discs zitten links trapsgewijs half op elkaar gestapeld, met een stukje plastic ertussen en elke disc een eigen center ring. Bij drie discs wordt er links in de case nog een disc in het midden geplaatst.

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    En opeens is de Lord of the Ring box - in welke vorm dan ook - nergens meer leverbaar. Ik krijg van Amazon nu een email waarneer hij leverbaar is. Uitverkocht? Steelbook snap ik nog, maar de gewone versie? The Hobbit is wel gewoon nog leverbaar.
    Ik heb de steelbook versies van The Hobbit in bestelling staan. Nu hoop ik dat de steelbooks van LOTR ook terug bestelbaar zullen worden.

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Unboxing steelbook version.

    https://youtu.be/T3mtfHi9b7M
    Dank je wel! Wel duidelijk een fraaiere/betere verpakking. Maar of dat de meerprijs waard is?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #110

    Standaard

    Ik denk dat alle nu (tijdelijk) niet verkrijgbare versies begin volgend jaar gewoon - en waarschijnlijk tegen flink lagere prijzen - weer leverbaar zullen zijn. Black Friday, Cyber Monday, Sinterklaas, Kerst zullen ongetwijfeld debet aan de beperkte verkrijgbaarheid zijn.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dank je wel! Wel duidelijk een fraaiere/betere verpakking. Maar of dat de meerprijs waard is?
    Klopt, de standaard uitgave is karton box met dikke keepcase.

  12. #112
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  13. #113

    Standaard

    Leuk om te bekijken. PJ over de 4K remastering.

    https://youtu.be/yn21u6j6Ywc
    "A man's got to know his limitations", ...

  14. #114

    Standaard

    Meer mensen die de steels bij Amazon UK besteld hebben? Ze zouden maandag uitkomen en m'n creditcard is al gecharged een paar dagen terug, maar staat nog steeds op preparing for dispatch (afgelopen dagen ook al). Als ik met ze probeer te chatten krijg ik een automatische robot die enkel blijft herhalen dat ze bijna verzonden worden. Een andere losstaande bestelling heeft hetzelfde probleem. Wat raar.

  15. #115

    Standaard

    Ze staan inmiddels ook op itunes. Beide trilogieen zijn voor streaming 14,99 per stuk (3 films). Alle zes voor 30 dus.
    Dolby Vision en Dolby Atmos.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  16. #116

    Standaard

    Apart. Hobbit trilogie staat op Bol nu 2x vermeld: https://www.bol.com/nl/p/the-hobbit-...5.ProductTitle en https://www.bol.com/nl/p/the-hobbit-...6.ProductTitle . Bijna € 50 prijsverschil.

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Apart. Hobbit trilogie staat op Bol nu 2x vermeld: https://www.bol.com/nl/p/the-hobbit-...5.ProductTitle en https://www.bol.com/nl/p/the-hobbit-...6.ProductTitle . Bijna € 50 prijsverschil.
    Bij de eerste link staat Frans bij, bij de tweede niet. Wellicht gaat het bij de eerste link om de Franse versie?

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Bij de eerste link staat Frans bij, bij de tweede niet. Wellicht gaat het bij de eerste link om de Franse versie?
    Ik heb de Steelbook van The Hobbit € 116 in bestelling staan. Ik hoop gewoon dat de Steelbook box van LOTR terug binnenkort kan besteld worden

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kantera Bekijk bericht
    Ik heb de Steelbook van The Hobbit € 116 in bestelling staan. Ik hoop gewoon dat de Steelbook box van LOTR terug binnenkort kan besteld worden
    Ik was gelukkig op tijd. Heb wel getwijfeld.....
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Ik was gelukkig op tijd. Heb wel getwijfeld.....
    Stuur maar door

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Ze staan inmiddels ook op itunes. Beide trilogieen zijn voor streaming 14,99 per stuk (3 films). Alle zes voor 30 dus.
    Dolby Vision en Dolby Atmos.

    Dit zijn de normale versies, maar er is ook een MiddleEarthbox met de EE edities van tegen de 35 euro!

    Prachtig beeld en geluid, hoeveel mooier zal dit zijn op UHD-disc!
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kantera Bekijk bericht
    Ik heb de steelbook versies van The Hobbit in bestelling staan. Nu hoop ik dat de steelbooks van LOTR ook terug bestelbaar zullen worden.
    In de zomer komt er sowieso een Middle Earth Box uit met alle films, plus nieuwe extra's. Ik ben nu aan het twijfelen, mogelijk annuleer ik mijn bestelling van LOTR bij amazon.de, vooral nu ik zie hoe goed de films er uitzien op itunes, en ga ik straks toch voor de grote box.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    In de zomer komt er sowieso een Middle Earth Box uit met alle films, plus nieuwe extra's. Ik ben nu aan het twijfelen, mogelijk annuleer ik mijn bestelling van LOTR bij amazon.de, vooral nu ik zie hoe goed de films er uitzien op itunes, en ga ik straks toch voor de grote box.
    Maar dan waarschijnlijk niet in deze mooie steelbooks? Die editie van volgend jaar zal toch niets meer wijzigen aan beeld + geluid? Behalve misschien andere verpakking en of meer extra features?

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kantera Bekijk bericht
    Maar dan waarschijnlijk niet in deze mooie steelbooks? Die editie van volgend jaar zal toch niets meer wijzigen aan beeld + geluid? Behalve misschien andere verpakking en of meer extra features?
    Ik had begrepen dat bij de gelimiteerde editie van volgend jaar ook de Blu-ray versies zouden zitten. Maar: wie zit daar nu op te wachten? Die hebben/kennen we allemaal toch al?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Meer mensen die de steels bij Amazon UK besteld hebben? Ze zouden maandag uitkomen en m'n creditcard is al gecharged een paar dagen terug, maar staat nog steeds op preparing for dispatch (afgelopen dagen ook al). Als ik met ze probeer te chatten krijg ik een automatische robot die enkel blijft herhalen dat ze bijna verzonden worden. Een andere losstaande bestelling heeft hetzelfde probleem. Wat raar.
    Waarschijnlijk hebben ze in Engeland hetzelfde probleem als PostNL in Nederland. Ook daar worden tijdelijk bij de webshops niet alle voor verzending gereed liggende pakketten opgehaald, omdat PostNL aan zijn limiet zit wat betreft het aantal pakketten dat ze kunnen verwerken. Nu werkt Amazon UK meestal met DHL, maar ik zou me zo kunnen voorstellen dat die soortgelijke problemen hebben. Gewoon even geduld hebben. Voor de Kerst heb je ze ongetwijfeld binnen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 5 van 11 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •