Pagina 9 van 11 EersteEerste ... 567891011 LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 272 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Als jou bookspot order is verzonden hoop ik ook op een berichtje van ze ??
    "Succes isn't overnight, every day you get a little better than the day before, it all adds up"

  2. #202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Moet je even cookies verwijderen of zo? Bij die verkoper zou ik NOOIT kopen. Lees die reviews, hij levert gewoon niet. En bol doet helaas dan niets voor je, hoogstens dat ze proberen contact op te nemen, maar je geld ben je kwijt.
    Maakt niet uit hoor. Zijn reeds in bestelling bij mij, maar de links die ik doorstuurde is van bol.com en verkoop door bol.com en prijs € 120 en levertermijn 6 dagen

  3. #203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascal b Bekijk bericht
    Als jou bookspot order is verzonden hoop ik ook op een berichtje van ze ??
    Ik heb geen mail gehad, maar ben ingelogd op hun website.

    Dit lijkt wel het PS5 pre-order topic op Tweakers.net. Leuk!
    The future is Blu

  4. #204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kantera Bekijk bericht
    Maakt niet uit hoor. Zijn reeds in bestelling bij mij, maar de links die ik doorstuurde is van bol.com en verkoop door bol.com en prijs € 120 en levertermijn 6 dagen
    Ik heb via 3 browers (edge, firefox en chrome), de app van bol, op mijn surface en via mijn pc gekeken, maar zie die niet, alleen die ene die je niet moet kopen van die externe verkoper.

    Is er iemand anders die de verkoop van bol ziet behalve kantera?

  5. #205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb via 3 browers (edge, firefox en chrome), de app van bol, op mijn surface en via mijn pc gekeken, maar zie die niet, alleen die ene die je niet moet kopen van die externe verkoper.

    Is er iemand anders die de verkoop van bol ziet behalve kantera?
    Ik niet.

  6. #206

    Standaard

    Ik zie em wel, alleen The Hobbit trilogie dan (de tweede link). Inderdaad goed oppassen met die verkoper. Kan je die als gebruiker niet blokkeren oid? Ander koop je per ongeluk nog iets.

  7. #207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Moet je even cookies verwijderen of zo? Bij die verkoper zou ik NOOIT kopen. Lees die reviews, hij levert gewoon niet. En bol doet helaas dan niets voor je, hoogstens dat ze proberen contact op te nemen, maar je geld ben je kwijt.
    Ik snap niet dat Bol zo'n verkoper laat staan. Zoveel reviews en onder bepaald cijfer is verwijderen. De paar 10-en zullen wel door degene zijn getikt.

  8. #208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik zie em wel, alleen The Hobbit trilogie dan (de tweede link). Inderdaad goed oppassen met die verkoper. Kan je die als gebruiker niet blokkeren oid? Ander koop je per ongeluk nog iets.
    Ook de hobbit zie ik alleen via verkoper movie & more

  9. #209

    Standaard

    Hi iedereen,

    Nieuw hier en o.a. voor dit onderwerp me maar even aangemeld - Ik ben ook ernstig op zoek naar de LOTR 4K Steelbook versie. Bij mij op Bol.com ook alleen de tweedehands versie voor €195,-. Helaas!

  10. #210

    Standaard

    Oh en trouwens:

    https://www.bol.com/nl/p/the-hobbit-trilogy/9300000013843530/?s2a=#productTitle

    Kan dit wel kloppen? De Steelbook 4K versie van The Hobbit voor €49,95 !!?

  11. #211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hazetom Bekijk bericht
    Oh en trouwens:

    https://www.bol.com/nl/p/the-hobbit-trilogy/9300000013843530/?s2a=#productTitle

    Kan dit wel kloppen? De Steelbook 4K versie van The Hobbit voor €49,95 !!?
    Is tweedehands via onbetrouwbare verkoper

  12. #212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Is tweedehands via onbetrouwbare verkoper

    Verhip dat Bol dit toestaat! Lees hier de recensies...

  13. #213

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door drTree Bekijk bericht
    Verhip dat Bol dit toestaat! Lees hier de recensies...
    "Deze verkoper is niet meer actief op bol.com".
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #214

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    "Deze verkoper is niet meer actief op bol.com".
    He did not pass - any longer

  15. #215

    Standaard

    Heb de 2 steel boxen allebei binnen gekregen van Bol.com, maar nu zit er in de box van Lord of the Rings een deuk boven in.
    Heb ik weer... terug sturen is nu geen optie omdat ze niet meer te bestellen zijn.
    Laatst aangepast door Driekus : 17-12-2020 om 08:32

  16. #216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Heb de 2 steel boxen allebei binnen gekregen van Bol.com, maar nu zit er in de box van Lord of the Rings een deuk boven in.
    Heb ik weer... terug sturen is nu geen optie omdat ze niet meer te bestellen zijn.

    Zou het altijd even melden bij bol.com, mischien kan je nog wel een korting, vergoeding krijgen.
    Want het blijft een beschadigd product, mijn ervaring is dat ze een goede service hebben bij bol.com.

  17. #217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Zou het altijd even melden bij bol.com, mischien kan je nog wel een korting, vergoeding krijgen.
    Want het blijft een beschadigd product, mijn ervaring is dat ze een goede service hebben bij bol.com.
    Die van mij heeft ook een klein deukje aan een zijkant, maar dat lijkt wel minder dan de jouwe. Hij past niet in mijn kast, dus ik gebruik hem sowieso niet. Je mag hem hebben.
    DSC_0029 (1).jpg
    DSC_0031.jpg
    The future is Blu

  18. #218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Die van mij heeft ook een klein deukje aan een zijkant, maar dat lijkt wel minder dan de jouwe. Hij past niet in mijn kast, dus ik gebruik hem sowieso niet. Je mag hem hebben.
    DSC_0029 (1).jpg
    DSC_0031.jpg

    Eerste mogelijkheid uiteraard voor Wim S., maar als je de box set wil verkopen, ben ik ook zeer geïnteresseerd. Of doel je alleen op de doos ?

  19. #219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hazetom Bekijk bericht
    Eerste mogelijkheid uiteraard voor Wim S., maar als je de box set wil verkopen, ben ik ook zeer geïnteresseerd. Of doel je alleen op de doos ?
    Ik denk dat er hier een misverstand is, mijn bericht was een advies aan driekus. Dus 1e optie ligt bij driekus. Nee ik ben tevreden met mijn uk uitgave van lotr.

  20. #220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hazetom Bekijk bericht
    Eerste mogelijkheid uiteraard voor Wim S., maar als je de box set wil verkopen, ben ik ook zeer geïnteresseerd. Of doel je alleen op de doos ?
    Ik kocht de box voor de steelbooks die erin zitten. Ik wist al dat dit blik waarschijnlijk niet ging passen. Ik verkoop hem niet en vraag ook niets voor het blik.
    The future is Blu

  21. #221

    Standaard

    Was die box zo slecht ingepakt, omdat er nu deuken inzitten?

  22. #222

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Die van mij heeft ook een klein deukje aan een zijkant, maar dat lijkt wel minder dan de jouwe. Hij past niet in mijn kast, dus ik gebruik hem sowieso niet. Je mag hem hebben.
    DSC_0029 (1).jpg
    DSC_0031.jpg
    Hoi bij mij zit de beschadiging aan de bovenkant dus erg zichtbaar.
    Wil je die hoes/doos aan mij geven?
    Als je hem weg wil doen graag, maar zal ook contact opnemen met bol.

  23. #223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Was die box zo slecht ingepakt, omdat er nu deuken inzitten?
    Ja zat in een te grote doos en niet ingepakt in bolletjes rap of hoe heet dat plastic spul.

  24. #224

    Standaard

    Ik ga van het weekend beginnen met de films.
    Maar met welke zal ik beginnen.
    De eerste Hobbit film An Unexpected Journey of met The Fellowship of the Ring ?

  25. #225

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ja zat in een te grote doos en niet ingepakt in bolletjes rap of hoe heet dat plastic spul.
    Ai, dat is dan wel erg balen zeg. Ik snap ook niet dat webshops niet in zien, dat ze zulke items goed moeten verpakken om beschadigingen te voorkomen.

    Ik heb een zelfde soort box, maar dan met steelbooks van de Batman films, ontvangen van Zavvi een hele tijd terug, maar die is gelukkig zonder deuken aangekomen.

    Je mag verwachten lijkt me dat ze zulke kwetsbare producten goed zouden inpakken.

Pagina 9 van 11 EersteEerste ... 567891011 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •