Pagina 8 van 11 EersteEerste ... 4567891011 LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 272 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Toch met LOTR beginnen, vanwege de introductie van Bilbo en Frodo.
    Oké, merci voor het antwoord. Was ook mijn eerste gedacht.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Hoe oud zijn je kinderen? Want het zijn niet bepaald erg toegankelijke films. Bovendien hebben de films een leeftijdskeuring van 12 jaar en ouder, voor zover ik me weet te herinneren. Daar zou ik toch wel rekening mee houden.
    Geen zorgen daarover . Zijn 17, 19 en 20. Maar hebben deze films nog nooit gezien. Het is dus tijd voor een introductie

  2. #177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kantera Bekijk bericht
    Geen zorgen daarover . Zijn 17, 19 en 20. Maar hebben deze films nog nooit gezien. Het is dus tijd voor een introductie
    Helemaal goed!
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kantera Bekijk bericht
    Oké, merci voor het antwoord. Was ook mijn eerste gedacht.



    Geen zorgen daarover . Zijn 17, 19 en 20. Maar hebben deze films nog nooit gezien. Het is dus tijd voor een introductie
    Wat???!!! Al 17, 19 en 20 jaar oud en ze hebben zelf nooit eerder besloten om LotR te kijken? Mag toch hopen dat ze een maand huisarrest krijgen...
    Dit kan niet hoor.

    Zou ook met LotR beginnen, al is het maar omdat die als eerste uitkwamen.

  4. #179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Wat???!!! Al 17, 19 en 20 jaar oud en ze hebben zelf nooit eerder besloten om LotR te kijken? Mag toch hopen dat ze een maand huisarrest krijgen...
    Dit kan niet hoor.

    Zou ook met LotR beginnen, al is het maar omdat die als eerste uitkwamen.
    En voor straf ZONDER ondertitels!!!
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    En voor straf ZONDER ondertitels!!!
    Ik vergeet altijd dat er ook mensen zijn die bij Engels/Amerikaans gesproken films ondertiteling gebruiken.
    Verder helemaal mee eens !

  6. #181

    Standaard

    Vinden jullie hier dat het echt 16 materiaal is? Sex is er niet, dus geweld of te griezelig? Mij zoon van bijna 12 vind niks eng. Heeft de films niet gezien, maar ken hem wel een beetje.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  7. #182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Vinden jullie hier dat het echt 16 materiaal is? Sex is er niet, dus geweld of te griezelig? Mij zoon van bijna 12 vind niks eng. Heeft de films niet gezien, maar ken hem wel een beetje.
    Het zal echt van het kind afhangen. Die van mij van 11 hebben ze al gezien, bij een enkele scene is het dan even "ogen dicht", maar het is best te doen.

  8. #183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    En voor straf ZONDER ondertitels!!!
    . Ze krijgen NL ondertitels

  9. #184

    Standaard

    De engste scene in heel LotR is het moment dat Bilbo in de Antichrist verandert. Heb 19 jaar later nog een trauma door dat moment.

  10. #185

    Standaard

    Vandaag mail gehad van bol.com The Lord Of The Rings 4K steelbook is onderweg..
    Kan niet wachten om alle films te kijken.

  11. #186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Vandaag mail gehad van bol.com The Lord Of The Rings 4K steelbook is onderweg..
    Kan niet wachten om alle films te kijken.
    Hier ook, LOTR en The Hobbit
    Laatst aangepast door Mark van L. : 15-12-2020 om 11:28
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  12. #187

    Standaard

    Van Bookspot helaas nog niets vernomen, ik hoop toch wel dat beide steelbook boxen gaan komen. Heb ze al maand in de pre-order, maar er staat nu al enkele dagen niet leverbaar.
    "Succes isn't overnight, every day you get a little better than the day before, it all adds up"

  13. #188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascal b Bekijk bericht
    Van Bookspot helaas nog niets vernomen, ik hoop toch wel dat beide steelbook boxen gaan komen. Heb ze al maand in de pre-order, maar er staat nu al enkele dagen niet leverbaar.
    Dat hoeft in principe niet te betekenen dat ze jouw voorbestelling niet gaan leveren. Alleen nieuwe bestellingen nemen ze niet aan omdat kennelijk het voor hun aantal beschikbare exemplaren in de voorverkoop uitverkocht/vergeven is.
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 15-12-2020 om 16:42
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Hier ook, LOTR en The Hobbit
    ja bij mij de hobbit ook

  15. #190

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascal b Bekijk bericht
    Van Bookspot helaas nog niets vernomen, ik hoop toch wel dat beide steelbook boxen gaan komen. Heb ze al maand in de pre-order, maar er staat nu al enkele dagen niet leverbaar.
    Mijn Bookspot pre-order is zelfs van 23-10 en bij mij staat "Tijdelijk niet op voorraad. Verwachte leverdatum : 16-12-2020"
    The future is Blu

  16. #191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Mijn Bookspot pre-order is zelfs van 23-10 en bij mij staat "Tijdelijk niet op voorraad. Verwachte leverdatum : 16-12-2020"
    Nu zijn beide steelbook versies wel weer te bestellen bij bol.com. Ik hoop morgen mijn steelbook box van The Hobbit te ontvangen en de steelbook box van LOTR via amazon.nl zal tegen het einde van deze week, begin volgende week zijn.

  17. #192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kantera Bekijk bericht
    Nu zijn beide steelbook versies wel weer te bestellen bij bol.com. Ik hoop morgen mijn steelbook box van The Hobbit te ontvangen en de steelbook box van LOTR via amazon.nl zal tegen het einde van deze week, begin volgende week zijn.
    Ik vind alleen van een andere verkoper die €195 vraagt. Die is irrelevant.
    The future is Blu

  18. #193

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ik vind alleen van een andere verkoper die €195 vraagt. Die is irrelevant.
    Zie hier https://www.bol.com/nl/p/the-lord-of...9.ProductTitle en hier https://www.bol.com/nl/p/the-hobbit-...0.ProductTitle

  19. #194

    Standaard

    Dit is wat ik al zei gevonden te hebben.
    The future is Blu

  20. #195

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Dit is wat ik al zei gevonden te hebben.
    Bij mij staan die dus voor € 120

  21. #196

    Standaard

    € 49,95 voor The Hobbit Trilogy 4K steelbook-uitgave? Voor dat bedrag krijg je van deze verkoper zeker alleen de verzamelbox, zonder de steelbooks?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  22. #197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    € 49,95 voor The Hobbit Trilogy 4K steelbook-uitgave? Voor dat bedrag krijg je van deze verkoper zeker alleen de verzamelbox, zonder de steelbooks?
    Echt vreemd maar bij mij staan die dus echt aan € 120

  23. #198

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    € 49,95 voor The Hobbit Trilogy 4K steelbook-uitgave? Voor dat bedrag krijg je van deze verkoper zeker alleen de verzamelbox, zonder de steelbooks?
    Kijk ook even naar de reviews. Een gemiddelde van 3.0 op 10... Dat zegt al genoeg.
    De kans is groot dat je gewoon niets krijgt.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  24. #199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kantera Bekijk bericht
    Echt vreemd maar bij mij staan die dus echt aan € 120
    Moet je even cookies verwijderen of zo? Bij die verkoper zou ik NOOIT kopen. Lees die reviews, hij levert gewoon niet. En bol doet helaas dan niets voor je, hoogstens dat ze proberen contact op te nemen, maar je geld ben je kwijt.

  25. #200

    Standaard

    Ik koop ook liever niet bij andere verkopers dan Bol zelf, tenzij ik ze al ken. Mijn Bookspot pre-order is inmiddels ook eindelijk verzonden, dus voor mij maakt het niet uit
    The future is Blu

Pagina 8 van 11 EersteEerste ... 4567891011 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •