Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 67891011 LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 272 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik ga van het weekend beginnen met de films.
    Maar met welke zal ik beginnen.
    De eerste Hobbit film An Unexpected Journey of met The Fellowship of the Ring ?
    Fotr, hobbit sluit qua opbouw meer aan op fotr.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  2. #227

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ja zat in een te grote doos en niet ingepakt in bolletjes rap of hoe heet dat plastic spul.
    Ik heb ook verleden woensdag mijn steelbook box van The Hobbit trilogy mogen ontvangen en ik ook had een klein deukje. Heb dit meteen gemeld en bol.com zal nu zaterdag een nieuwe leveren. Bij mij ook gewoon los in de doos. Ben benieuwd of deze nieuwe zending wel beter verpakt zal zijn.

  3. #228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kantera Bekijk bericht
    Ik heb ook verleden woensdag mijn steelbook box van The Hobbit trilogy mogen ontvangen en ik ook had een klein deukje. Heb dit meteen gemeld en bol.com zal nu zaterdag een nieuwe leveren. Bij mij ook gewoon los in de doos. Ben benieuwd of deze nieuwe zending wel beter verpakt zal zijn.
    Moet je die andere box niet eerst terug sturen dan.
    Ik heb ook gisteren gebeld, en The Lord Of The Rings box is niet meer te krijgen.
    En ik wil de box wel graag houden het gaat in principe om de films.

    Heb nu een cadeaubon gekregen van 20 euro.

  4. #229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Moet je die andere box niet eerst terug sturen dan.
    Ik heb ook gisteren gebeld, en The Lord Of The Rings box is niet meer te krijgen.
    En ik wil de box wel graag houden het gaat in principe om de films.

    Heb nu een cadeaubon gekregen van 20 euro.
    Kijk dat bedoel ik, de klantenservice van Bol.com is prima hoor. Ik heb trouwens geen aandelen bij hun

    Volgens mij kan je de standaard editie van the hobbit trilogy 4k ook al bestellen bij bol.com.

  5. #230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Moet je die andere box niet eerst terug sturen dan.
    Ik heb ook gisteren gebeld, en The Lord Of The Rings box is niet meer te krijgen.
    En ik wil de box wel graag houden het gaat in principe om de films.

    Heb nu een cadeaubon gekregen van 20 euro.
    Heb al een retourdocument, maar moet deze pas terugsturen van zodra ik de nieuwe heb ontvangen, wat normaal dus morgen is.

  6. #231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kantera Bekijk bericht
    Heb al een retourdocument, maar moet deze pas terugsturen van zodra ik de nieuwe heb ontvangen, wat normaal dus morgen is.
    Anders even bellen voor wat meer duidelijkheid..

  7. #232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Anders even bellen voor wat meer duidelijkheid..
    Heb reeds contact gehad en is allemaal al bevestigd. Heb zelfs de tip gegeven om isomo of extra beschermingsfolie voor deze zendingen te gebruiken

  8. #233

    Standaard

    Bol heeft weer een beperkte voorraad van de steelbook van LOTR voor €114 voor de liefhebbers. Of zouden dit die gedeukte zijn die terugkomen?

  9. #234

    Standaard

    Ik heb er voor de zekerheid 1 besteld van Bol. The Hobbit steelbooks heb ik binnen en vind het echt een mooie uitgave. Ik had LOTR ook besteld bij bookspot maar die werd dus geannuleerd. Bij amazon.nl heb ik hem ook in de bestelling staan, maar die staat nu ook op niet leverbaar. Dus maar even wachten of Bol of amazon gaat leveren, dan kan ik de ander annuleren.

  10. #235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kantera Bekijk bericht
    Heb reeds contact gehad en is allemaal al bevestigd. Heb zelfs de tip gegeven om isomo of extra beschermingsfolie voor deze zendingen te gebruiken
    Vandaag de vervangbox van The Hobbit mogen ontvangen en zonder deuk . Amazon zegt morgen te leveren om 20u de LOTR steelbook box, op een zondag?

  11. #236

    Standaard

    DHL werkt vandaag vanwege de kerstdrukte.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    DHL werkt vandaag vanwege de kerstdrukte.
    Amazon heeft plots aan mij gemeld dat ze de LOTR steelbook box trilogie niet kunnen leveren aan mij en dat er iets fout is gegaan bij betaling. Is reeds 07 december van mijn rekening gegaan. Heb dan maar annulatie gevraagd en besteld bij bol.com. Wat een gedoe.

  13. #238

    Standaard

    Ik kreeg de volgende melding van Amazon: "Vanwege een onverwachte vertraging kunnen we de onderstaande items uit je bestelling niet voor 24 december leveren. Onze excuses voor het ongemak" en dat ik een email zou krijgen wanneer ze een bezorgdatum weten. Het betreft hier dus de LOTR steelbook box. Ik heb destijds met creditcard betaald maar er is nooit een betaling te zien geweest in mijn creditcard overzicht ook niet als gereserveerd wat normaal gebruikelijk is als iets nog niet is verstuurd. Misschien dat dit bij een pre-order later gebeurt?
    LG OLED65E6V - Oppo UDP203 - Marantz SR8012 - Marantz UD7007 - Marantz SA8005 - Tannoy Precision6.2 - Tannoy Revolution XT C - Tannoy TS2.12 - B&W CDM1

  14. #239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door IgWo Bekijk bericht
    Ik kreeg de volgende melding van Amazon: "Vanwege een onverwachte vertraging kunnen we de onderstaande items uit je bestelling niet voor 24 december leveren. Onze excuses voor het ongemak" en dat ik een email zou krijgen wanneer ze een bezorgdatum weten. Het betreft hier dus de LOTR steelbook box. Ik heb destijds met creditcard betaald maar er is nooit een betaling te zien geweest in mijn creditcard overzicht ook niet als gereserveerd wat normaal gebruikelijk is als iets nog niet is verstuurd. Misschien dat dit bij een pre-order later gebeurt?
    Is bij mij daadwerkelijk van mijn rekening gegaan maar klantendienst zei dat er iets was misgegaan. Dus ze zeiden dat ik bestelling niet meer ging krijgen. Dan maar meteen geannuleerd en besteld op bol.com.

  15. #240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kantera Bekijk bericht
    Is bij mij daadwerkelijk van mijn rekening gegaan maar klantendienst zei dat er iets was misgegaan. Dus ze zeiden dat ik bestelling niet meer ging krijgen. Dan maar meteen geannuleerd en besteld op bol.com.
    Ik had de LOTR steelbook box voor de zekerheid ook maar besteld bij bol.com terwijl ik deze nog steeds in bestelling heb staan bij amazon.nl om er zeker van te zijn dat ik een exemplaar zou krijgen en dan daarna één van de twee te annuleren, maar vandaag een email van bol.com gekregen dat de bestelling door hun geannuleerd is omdat de box toch niet meer leverbaar is. Nu maar hopen dat ik toch een exemplaar van amazon.nl zal ontvangen. Ik vraag me af of er überhaupt al iemand een exemplaar van amazon.nl heeft ontvangen omdat ik in een email van hun te horen kreeg dat er een onverwachte vertraging was in hun toelevering.
    LG OLED65E6V - Oppo UDP203 - Marantz SR8012 - Marantz UD7007 - Marantz SA8005 - Tannoy Precision6.2 - Tannoy Revolution XT C - Tannoy TS2.12 - B&W CDM1

  16. #241
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zo, gisteren de laatste van de eerste trilogie afgekeken. Het was wel weer erg genieten, terwijl ik niet eens een echte fan ben, maar deze uitgave is zeer de moeite waard. De scherpte bij vergezichten, de gevechten, het geluid. Alle waren adembenemend. Ii weet dat er opmerkingen waren over DNR en soapeffect op gezichten; dus let je er extra op, maar nee, niks van te zien op mijn scherm. Gewoon zo strak dat het van het scherm afspat zonder enige vorm van artifacts. Dat er dan minder ruis is, vind ik eigenlijk geen nadeel. Ik hou namelijk niet van ruis en al helemaal niet op een UHD. Gewoon een Middelaards feest. Straks beginnen aan de andere trilogie.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door IgWo Bekijk bericht
    Ik had de LOTR steelbook box voor de zekerheid ook maar besteld bij bol.com terwijl ik deze nog steeds in bestelling heb staan bij amazon.nl om er zeker van te zijn dat ik een exemplaar zou krijgen en dan daarna één van de twee te annuleren, maar vandaag een email van bol.com gekregen dat de bestelling door hun geannuleerd is omdat de box toch niet meer leverbaar is. Nu maar hopen dat ik toch een exemplaar van amazon.nl zal ontvangen. Ik vraag me af of er überhaupt al iemand een exemplaar van amazon.nl heeft ontvangen omdat ik in een email van hun te horen kreeg dat er een onverwachte vertraging was in hun toelevering.
    De deceptie is nu compleet voor mij. Ook vandaag een mail gekregen van bol.com dat de steelbook box van LOTR niet meer leverbaar is en dat mijn bestelling werd geannuleerd. Echt extreem ontgoocheld nu . Iemand niet toevallig een steelbook box te veel die ik kan overkopen van LOTR?

  18. #243

    Standaard

    Same, ook mail gehad van bol. laat mn pre-order bij Amazon staan, hopelijk wordt die ooit verstuurd en anders toch maar de normale versie in Maart halen

  19. #244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door goregrind Bekijk bericht
    Same, ook mail gehad van bol. laat mn pre-order bij Amazon staan, hopelijk wordt die ooit verstuurd en anders toch maar de normale versie in Maart halen
    Heb nog 1 stuk op voorraad gevonden bij Fnac voor € 125,99. Hopelijk is deze wel leverbaar, was de laatste op voorraad. Er staat blu-ray maar is de steelbook box en kijkend naar de prijs moet dit de juiste zijn. Fingers crossed dat ze me deze kunnen leveren.

  20. #245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door goregrind Bekijk bericht
    Same, ook mail gehad van bol. laat mn pre-order bij Amazon staan, hopelijk wordt die ooit verstuurd en anders toch maar de normale versie in Maart halen
    En ook hier het geval! Bij Bol.com besteld en mail gehad dat de order geannuleerd is. Héél erg jammer!

  21. #246

    Standaard

    Bij Media Markt is online nog wel de steelbook-versie van The Hobbit Trilogy 4K te vinden, voor 116 euro.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  22. #247

    Standaard

    Bij bol.com staan nu de 4K steelbook versies van zowel LOTR als The Hobbit te koop aangeboden door een derde verkoper, deTVserieshop, voor zegge en schrijve €249,99! Je zou kunnen zeggen vraag en aanbod maar dit lijkt op een verkoper die er een slaatje uit probeert te slaan. Er zal toch niemand zo gek zijn om dit bedrag ervoor te willen betalen lijkt me. En dan durft bol.com bij de LOTR uitgave ook nog de banner "altijd scherp geprijsd" erbij te zetten!
    LG OLED65E6V - Oppo UDP203 - Marantz SR8012 - Marantz UD7007 - Marantz SA8005 - Tannoy Precision6.2 - Tannoy Revolution XT C - Tannoy TS2.12 - B&W CDM1

  23. #248

    Standaard

    Tvserieshop.be is een bekende hier op het forum (in positieve zin). Hij had toen goede aanbiedingen voor BD boxen van The Sopranos. Maar deze zijn inderdaad wel erg aan de prijs. Maar, je hoeft het niet te kopen natuurlijk. Op MP zag ik ze ook al voorbij komen van boven de 200,- (en zelfs niet geseald). Tis wat de gek ervoor geeft...

  24. #249

  25. #250

    Standaard

    Heb vandaag dan toch de LOTR 4K box ontvangen. Een paar dagen geleden op woensdag, was hij even terug aan een normale prijs van € 121,00 beschikbaar in de plaats van € 249,99 op bol.com. Was maar 1 op voorraad en meteen besteld en is perfect in orde toegekomen! Ben nu heel blij dat ik nu beide boxen in mijn bezit heb
    Laatst aangepast door kantera : 03-01-2021 om 09:43

Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 67891011 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •