Pagina 6 van 11 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 272 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    In de zomer komt er sowieso een Middle Earth Box uit met alle films, plus nieuwe extra's. Ik ben nu aan het twijfelen, mogelijk annuleer ik mijn bestelling van LOTR bij amazon.de, vooral nu ik zie hoe goed de films er uitzien op itunes, en ga ik straks toch voor de grote box.
    Ik ga misschien ook nog wel afwachten op de grote box volgend jaar. Ik heb nu van The Hobbit alle losse versies (TC en EE) op 3D BD en van LOTR alle films in de 2 trilogie-boxen, allemaal voor de extra’s. Ik wil graag de extra’s wel compleet hebben dus als de grote box nog wat nieuwe extra’s gaat krijgen (moet wel een beetje interessant zijn) dan ga ik denk ik toch voor die.

  2. #127

    Standaard

    Op amazon nu weer te bestellen voor 128 euro.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Op amazon nu weer te bestellen voor 128 euro.
    Is dat dezelfde als op bol.com?

  4. #129

    Standaard

    Zo te zien wel....
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  5. #130

    Standaard

    Bij bol.com ook weer te bestellen, althans The Hobbit trilogy
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 03-12-2020 om 23:08
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Bij bol.com ook weer te bestellen.
    Bij mij niet?

  7. #132
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  8. #133

  9. #134

    Standaard

    Duitse versie van de Hobbit gisteren ontvangen. Deze heeft inderdaad geen Nederlandse ondertiteling. Eerste disc EE getest en enkel DE en EN sub en dub aanwezig.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  10. #135

    Standaard

    Ik heb ze alle twee in bestelling staan bij bol de steel Books

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik heb ze alle twee in bestelling staan bij bol de steel Books
    Ik enkel de The Hobbit steelbooks. Ik ben aan het wachten tot de LOTR steelbooks terug beschikbaar zijn

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kantera Bekijk bericht
    Ik enkel de The Hobbit steelbooks. Ik ben aan het wachten tot de LOTR steelbooks terug beschikbaar zijn
    Je kunt ze nog op amazon.nl bestellen.

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je kunt ze nog op amazon.nl bestellen.
    Hey, is dat deze link https://www.amazon.nl/Lord-Rings-Tri...174088&sr=8-13

    Is dat excact dezelfde versie als op bol.com en bookspot.nl?

    Bedankt!

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kantera Bekijk bericht
    Hey, is dat deze link https://www.amazon.nl/Lord-Rings-Tri...174088&sr=8-13

    Is dat excact dezelfde versie als op bol.com en bookspot.nl?

    Bedankt!
    Kijkend, naar de teksten: ja.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  15. #140

    Standaard

    Wat ik tot nu toe heb gelezen over de kwaliteit van LOTR, is de kritiek niet echt goed....DNR, verlies van detail. scenes die elkaar opvolgen die zeer wisselend van kwaliteit zijn .....
    Maar goed, de echte test (bewegende beelden) moet ik nog doen. Als ze goedkoper zijn, nu durf ik het helemaal niet meer aan voor die prijs.

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Wat ik tot nu toe heb gelezen over de kwaliteit van LOTR, is de kritiek niet echt goed....DNR, verlies van detail. scenes die elkaar opvolgen die zeer wisselend van kwaliteit zijn .....
    Maar goed, de echte test (bewegende beelden) moet ik nog doen. Als ze goedkoper zijn, nu durf ik het helemaal niet meer aan voor die prijs.
    Heb dit weekend de Hobbit films in 4k op itunes gezien. Daar al prachtige, super goede beeldkwaliteit. Kijk nu naar FOTR 4k op itunes/apple tv +. Verbluffend goede beeldkwaliteit. Hoeveel beter moet het dan wel niet zijn op UHD!
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  17. #142

  18. #143

    Standaard

    https://youtu.be/gIfZhiJCJHU

    vergelijk blu-ray en uhd
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    https://youtu.be/gIfZhiJCJHU

    vergelijk blu-ray en uhd
    Tja, ik kan niet zoveel met statische beelden als vergelijkingsmateriaal. Wat me wél opvalt is dat er in de UHD-versie gezichten er nogal gepolijst uit zien, alsof er ruisreductie (DNR) of zoiets is toegepast.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Tja, ik kan niet zoveel met statische beelden als vergelijkingsmateriaal. Wat me wél opvalt is dat er in de UHD-versie gezichten er nogal gepolijst uit zien, alsof er ruisreductie (DNR) of zoiets is toegepast.
    Idem, op sommige momenten. Vooral bij Frodo lijkt dit zo. Maar dan zijn er weer andere momentden dart het lijkt als die Frodo gewoon een teer huidje heeft.

    Maar wat was het weer genieten. Ik heb nu weer nieuwe dingen gezien.

    Ik heb inmiddels mijn LOTR bestelling bij amazon.de geannuleerd. Ik ga nu voor de MIddleEarth box van zomer 2021. De itunes versies zijn voorlopige een heel goed en tijdelijk alternatief. De box krijgt ook nieuwe geremasterde blu-rays
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 06-12-2020 om 22:57
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  21. #146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    De box krijgt ook nieuwe geremasterde blu-rays
    Dat is nu precies mijn bezwaar bij de uitgave die je volgend jaar kunt verwachten: Wie gaat er nu nog de Blu-rays bekijken als je de 4K-versies hebt? Wat mij betreft mogen ze tegenwoordig van alle films 4K-only versies uitbrengen, naast aparte Blu-ray versies, en tegen een veel lagere prijs. Vroeger kreeg je bij een Blu-ray altijd ook nog een overbodige DVD-versie. Gelukkig is dat allang niet meer zo.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  22. #147

    Standaard

    Ik kan elk moment de UK box ontvangen van LOTR en daar laat ik het eerst ook bij, totdat er idd een middle earth box uitkomt. Hoop van de kerst te kunnen genieten van deze UK box.

  23. #148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dat is nu precies mijn bezwaar bij de uitgave die je volgend jaar kunt verwachten: Wie gaat er nu nog de Blu-rays bekijken als je de 4K-versies hebt? Wat mij betreft mogen ze tegenwoordig van alle films 4K-only versies uitbrengen, naast aparte Blu-ray versies, en tegen een veel lagere prijs. Vroeger kreeg je bij een Blu-ray altijd ook nog een overbodige DVD-versie. Gelukkig is dat allang niet meer zo.
    Alsjeblieft niet. Ten eerste mis je dan vaak de extra's die op de BD's staan, en daarnaast zijn de prijzen niet persé lager. Kijk maar naar de recente Sony UHD-only-releases. Die zijn vaak echt niet een stuk goedkoper. En daarnaast hebben veel mensen nog wel een TV met BD speler op de slaapkamer staan, dus als je in bed een film wilt kijken dan zijn die BD's toch wel handig. Net als de DVD's bij de BD trouwens. Ik heb een DVD speler in de auto, en ben nu heel blij met de DVD's die bij de animatiefilms zaten. Dus wat ij betreft zeker mee doorgaan.

  24. #149

    Standaard

    Rogier, ik zei ook: "wat mij betreft...", dus dan kan voor anderen, zoals jij dus, inderdaad heel anders liggen. Ik heb geen Blu-ray-speler op de slaapkamer, niet eens een TV, laat staan een DVD-speler in de auto. Wat betreft je opmerking over de extra's, dat klopt, maar heeft volgens mij vooral met de luiheid van de distributiemaatschappijen te maken, want op een UHD-schijf is zat ruimte om ook alle extra's van de DVD daarop te zetten.
    En inderdaad, Sony heeft dat totaal niet begrepen. Een 4K-only schijfje zou maximaal 15 euro mogen kosten.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Rogier, ik zei ook: "wat mij betreft...", dus dan kan voor anderen, zoals jij dus, inderdaad heel anders liggen. Ik heb geen Blu-ray-speler op de slaapkamer, niet eens een TV, laat staan een DVD-speler in de auto. Wat betreft je opmerking over de extra's, dat klopt, maar heeft volgens mij vooral met de luiheid van de distributiemaatschappijen te maken, want op een UHD-schijf is zat ruimte om ook alle extra's van de DVD daarop te zetten.
    En inderdaad, Sony heeft dat totaal niet begrepen. Een 4K-only schijfje zou maximaal 15 euro mogen kosten.
    Weet dat het jouw mening is Marcel, ik zet alleen die van mij erbij Maar klopt hoor wat je zegt vwb luiheid, want Lionsgate zet alle extra's wel gewoon op de UHD, soms dan nog in 4K-resolutie ook. Dus het kan inderdaad wel.

Pagina 6 van 11 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •