Pagina 4 van 11 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 272 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Ze zijn nu respectievelijk 117 en 116 euro bij Bol.
    IK denk dat Marcel op zoek was naar een normaal geprijsde edities, zoals de Duitse Hobbit uitgave voor €59,99 en niet die belachelijk geprijsde steelbooks.

  2. #77

    Standaard

    Bij amazon.co.uk ook de normale versie verkrijgbaar voor 75.- pond incl. nederlandse ondertitels.
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  3. #78

    Standaard

    Ja, maar houdt rekening met import heffingen tegenwoordig en volgens sites is niet alles NL ondertiteling.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  4. #79
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  5. #80

    Standaard

    Sorry, beetje slecht leesbaar, maar volgens de hoesfoto op amazon hebben alle 3 nederlandse ondertitels.

    "Import heffingen"?
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    In Nederland verschijnen alleen de steelbook versies van Lord Of The Rings en The Hobbit films.....
    Dat is echt 'sick'. Ruim 38 euro per film betalen voor een 4K-versie in een goedkoop stalen doosje vind ik echt grof (en makkelijk) geld verdienen... Jammer.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Ze zijn nu respectievelijk 117 en 116 euro bij Bol.
    Dit is al beter . Zouden ze nog verder zakken of denken jullie dat dit de limiet is?

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kantera Bekijk bericht
    Dit is al beter . Zouden ze nog verder zakken of denken jullie dat dit de limiet is?
    Dat hangt ervan af wat de 'concurrenten' (Bookspot, Amazon NL) doen. Ze houden elkaar goed 'in de gaten'
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeanreno Bekijk bericht
    Bij amazon.co.uk ook de normale versie verkrijgbaar voor 75.- pond incl. nederlandse ondertitels.
    Voor LOTR wel, maar voor de Hobbit dus geen NL. En bij amazon.fr zie ik ook alleen die dure steelbook versie.....

  10. #85

    Standaard

    Ik kan de steelbook versies wel waarderen want daar zitten de discs van elke film in hun eigen doosje terwijl de slipcover versie een grote doos is met alle 9 discs erin gepropt.
    Wat ik wel jammer vind is dat Warner geen keuze bied voor klanten die geen steelbook willen, had netter geweest als die keuze er wel was.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Voor LOTR wel, maar voor de Hobbit dus geen NL. En bij amazon.fr zie ik ook alleen die dure steelbook versie.....
    Maar de steelbook versies op bol.com voor alle extended versions van alle 6 de films toch zeker wel of niet?

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kantera Bekijk bericht
    Maar de steelbook versies op bol.com voor alle extended versions van alle 6 de films toch zeker wel of niet?
    Die hebben inderdaad nl-ot, als dat de vraag was.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Die hebben inderdaad nl-ot, als dat de vraag was.
    Yep, was inderdaad de vraag, merci voor jouw antwoord

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Wat ik wel jammer vind is dat Warner geen keuze bied voor klanten die geen steelbook willen, had netter geweest als die keuze er wel was.
    Misschien dat ze over een paar maanden opnieuw uitgebracht worden in een keepcase?

  15. #90

    Standaard

    Zou kunnen maar ik denk niet dat Warner die uit zal brengen in Nederland......
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  16. #91

    Standaard

    Kreeg zojuist bericht dat de LOTR box 4K verzonden is vanuit de UK, weet ik wel wat te doen met de kerstdagen

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Kreeg zojuist bericht dat de LOTR box 4K verzonden is vanuit de UK, weet ik wel wat te doen met de kerstdagen
    Yes, hier ook! Heb ze al een aantal jaartjes niet gezien en de reviewd zijj veelbelovend!
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  18. #93
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #94
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Heb na lang wikken en wegen toch voor de UK-versies van Amazon gekozen. Ik vond de steelbooks wel iets mooier, maar niet mooi genoeg om de aanzienlijke meerprijs te verantwoorden. Het gaat wel om een zoveelste dubbeldip. De standaard versies zijn daarnaast ook niet slecht qua artwork. Plus, nu het nog kan. Brexit en zo... De steelbooks zijn bij Amazon dan wel weer uitverkocht of niet leverbaar.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Heb na lang wikken en wegen toch voor de UK-versies van Amazon gekozen. Ik vond de steelbooks wel iets mooier, maar niet mooi genoeg om de aanzienlijke meerprijs te verantwoorden. Het gaat wel om een zoveelste dubbeldip. De standaard versies zijn daarnaast ook niet slecht qua artwork. Plus, nu het nog kan. Brexit en zo... De steelbooks zijn bij Amazon dan wel weer uitverkocht of niet leverbaar.
    Enig idee wat voor type verpakking de standaard UK-versies hebben? Digipack, kartonnen doos met drie losse keepcases, iets anders? De Duitse standaarduitgave schijnt een "Jumbo-case" te zijn. Wat dat precies inhoudt, weet ik niet, maar ik denk één dikke keepcase met aparte houders voor de schijfjes.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #96
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Geen idee, maar hier staat wel het een en ander over the UK-versie.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #97

    Standaard

    De UK standaardversie lijkt dus een kartonnen doos met drie losse 'keepcases' met 'slipcover' te zijn. Dat is in ieder geval wat beter dan de Duitse standaardversie, zo op het eerste gezicht. De UK-versie is dus geen digipack, wat ik gezien de prijs eigenlijk wel verwacht had.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    De UK standaardversie lijkt dus een kartonnen doos met drie losse 'keepcases' met 'slipcover' te zijn. Dat is in ieder geval wat beter dan de Duitse standaardversie, zo op het eerste gezicht. De UK-versie is dus geen digipack, wat ik gezien de prijs eigenlijk wel verwacht had.
    Vind ik trouwens prima hoor, maar digipack zou ook welkom zijn. Nachtmerrie zou zijn zo'n dikke keepcase die altijd zo moeilijk dichtgaan en waarvan de lipjes gauw van breken..

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Vind ik trouwens prima hoor, maar digipack zou ook welkom zijn. Nachtmerrie zou zijn zo'n dikke keepcase die altijd zo moeilijk dichtgaan en waarvan de lipjes gauw van breken..
    Nog erger, een dikke keepcase waar alle 9 schijfjes op 1 spindle zitten, zoals je wel eens ziet bij goedkope complete seizoensboxen van TV-series.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Nog erger, een dikke keepcase waar alle 9 schijfjes op 1 spindle zitten, zoals je wel eens ziet bij goedkope complete seizoensboxen van TV-series.
    Waarschijnlijk hetzelfde als deze USA versie, dus wel 9 disc's in 1 dikke keepcase, cry.
    https://youtu.be/5jeqa6tF7-k

Pagina 4 van 11 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •