Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 7891011
De resultaten 251 tot 272 van 272 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kantera Bekijk bericht
    Heb vandaag dan toch de LOTR 4K box ontvangen. Een paar dagen geleden op woensdag, was hij even terug aan een normale prijs van € 121,00 beschikbaar in de plaats van € 249,99 op bol.com. Was maar 1 op voorraad en meteen besteld en is perfect in orde toegekomen! Ben nu heel blij dat ik nu beide boxen in mijn bezit heb
    Wow, lucky you! Ik hou de prijs ook elke dag in de gaten, maar heb deze zeer korte daling niet gezien. Enjoy! Ik ben nog steeds op jacht!

  2. #252

    Standaard

    Typisch Zavvi: om 19.00 uur (25 minuten geleden) een e-mail versturen dat The Lord of the Rings Trilogy 4K in de steelbook-uitgave weer beschikbaar is. Wat denk je? Klik je op de link: uitverkocht! Je zult er maar als fan op zitten te wachten en met een dooie mus blij gemaakt worden... Dat waren dus wel heel weinig exemplaren, denk ik zo.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Typisch Zavvi: om 19.00 uur (25 minuten geleden) een e-mail versturen dat The Lord of the Rings Trilogy 4K in de steelbook-uitgave weer beschikbaar is. Wat denk je? Klik je op de link: uitverkocht! Je zult er maar als fan op zitten te wachten en met een dooie mus blij gemaakt worden... Dat waren dus wel heel weinig exemplaren, denk ik zo.
    Momenteel nog te koop (Pre-order?) voor € 110,99 : https://www.zavvi.nl/blu-ray/the-lor...get_id=2353187

  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Momenteel nog te koop (Pre-order?) voor € 110,99 : https://www.zavvi.nl/blu-ray/the-lor...get_id=2353187
    Deze set is na 1 uur en 45 minuten nog steeds niet uitverkocht! Wat is hier aan de hand?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Deze set is na 1 uur en 45 minuten nog steeds niet uitverkocht! Wat is hier aan de hand?
    Geen idee, maar voor wie hem nog wil hebben: Bestellen!!!

  6. #256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Geen idee, maar voor wie hem nog wil hebben: Bestellen!!!
    Zelfs nu nog steeds niet... ik heb de 23e direct besteld, hopelijk komt 'ie nu wel écht aan!

  7. #257

    Standaard

    Ik heb zojuist de LOTR 4K ontvangen:

    https://www.bol.com/nl/p/the-lord-of...8.ProductImage

    Iemand die kan bevestigen dat het 3 losse hoezen/uitgaves zijn of is het 1 grote 'map' met de 9 discs erin? Anders haal ik het plastic er namelijk niet af en gaat het retour.

    Hobbit zou dan hetzelfde hebben gezien de hoezen identiek op het plaatje overeen komen.
    Dan maar wachten tot ze de uitgaven los gaan verkopen.

  8. #258

    Standaard

    Ik vermoed gewoon de grote keepcase met 9 discs, net zoals de andere buitenlandse versies.

  9. #259

    Standaard

    Grote keepcase.
    Heb ze ook vandaag alletwee gekregen.

  10. #260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Ik heb zojuist de LOTR 4K ontvangen:

    https://www.bol.com/nl/p/the-lord-of...8.ProductImage

    Iemand die kan bevestigen dat het 3 losse hoezen/uitgaves zijn of is het 1 grote 'map' met de 9 discs erin? Anders haal ik het plastic er namelijk niet af en gaat het retour.

    Hobbit zou dan hetzelfde hebben gezien de hoezen identiek op het plaatje overeen komen.
    Dan maar wachten tot ze de uitgaven los gaan verkopen.
    Die prachtige nieuwe steelbooks zouden een goede oplossing zijn. Was je daar te laat voor? Zavvi verkocht ze laatst weer. Misschien binnenkort weer.
    The future is Blu

  11. #261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Die prachtige nieuwe steelbooks zouden een goede oplossing zijn. Was je daar te laat voor? Zavvi verkocht ze laatst weer. Misschien binnenkort weer.
    Steelbooks zijn voor mij een no-go.

  12. #262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Die prachtige nieuwe steelbooks zouden een goede oplossing zijn. Was je daar te laat voor? Zavvi verkocht ze laatst weer. Misschien binnenkort weer.
    Staan bij Zavvi.nl nog steeds op Pre-order. Waren toch al uit?

  13. #263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Staan bij Zavvi.nl nog steeds op Pre-order. Waren toch al uit?
    Klopt. Begin december. In Nederland was dat echter maar heel kort.
    The future is Blu

  14. #264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Klopt. Begin december. In Nederland was dat echter maar heel kort.
    Als ze al uit waren, dan is het toch wel erg raar dat ze bij Zavvi.nl op pre-order staan, of niet?

  15. #265
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Je kon de steelbooks in december zelfs bij Bol.com pre-orderen. Ik heb even lopen twijfelen tussen de twee sets, maar uiteindelijk voor de gewone UK-versies gekozen. Kort daarna waren de steelbooks uitverkocht.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Als ze al uit waren, dan is het toch wel erg raar dat ze bij Zavvi.nl op pre-order staan, of niet?
    Klopt, maar toch is het zo. Ik heb ze in mijn kast staan, toen gekocht bij Bookspot.
    The future is Blu

  17. #267

    Standaard

    Wellicht dat ze opnieuw uitkomen daar omdat de eerste uitgave wellicht snel was uitverkocht?

  18. #268

    Standaard

    Op 26 oktober verschijnt in Amerika de Middle-earth Ultimate Collector's Edition. Deze uitgave bestaat uit 31 discs en bevat zowel de bioscoopversies als de extended editions van The Hobbit en The Lord of the Rings-films op zowel 4K als Blu-ray. De Blu-ray's zijn geremastered. De uitgave bevat een bonus disc en ook de audiocommentaren zijn overgenomen, maar alle andere extra's zoals de appendices zitten er NIET bij. Dus zo ultiem is deze uitgave niet. Verder zit er nog een boekwerk en een aantal art cards bij.

    Amazon.com vraagt er $ 249,99 voor.




  19. #269

    Standaard

    Ik hou het wel bij mijn bestaande boxsets van de TC en de EE's van LOTR, alle 3D uitgaven (TC en EE) van The Hobbit, naast de kale 4K uitgaven. Dat zijn ook al hoeveel-weet-ik-niet-eens discs bij elkaar met een stortvloed aan extra's. En dan heb ik ook nog de aparte LOTR Symphony en Gollum DVD's die bij de DVD giftsets zaten. Dat is wel genoeg voor mij zo

  20. #270

    Standaard

    Ik heb de vorige 4K-discs bewust overgeslagen, dus ik hoop dat deze toch ook wel in Nederland uit gaat komen.

  21. #271

    Standaard

    Deze komt ook uit in de UK maar dan met een ring en zonder digitale codes.

  22. #272

    Standaard

    Heb ik een jaar gewacht voor dat gedrocht. Hoe zijn we in godsnaam van die mooie edities zoals de Extended DVD's of Middle Earth Collector's Edition naar dit gegaan? Zegt Ultimate en is het verre van. Idiote beslissing van Warner. Zijn dan zelf nog niet eens, buiten Fellowship, deftig geremasterd.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 7891011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •