Pagina 2 van 11 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 272 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    https://nl.pepper.com/aanbiedingen/t...at-jpde-163469

    Dit betreft zo te zien de Duitse editie. Binnenkort zullen we meer weten. Mogelijk moeten wij voor de Franse versie gaan of de nl-versie. De enige 4k Hobbit film (1e) met nl-ot heeft Franse ot.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Waar zie je dat??
    Hey, hier gevonden: https://www.zavvi.nl/blu-ray/the-hob.../12706632.html

    Tenzij je ergens ander kan kopen? Waar kan je eigenlijk die Ultimate Edition bestellen van 2021 en zal deze wel NL subtitles hebben?

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kantera Bekijk bericht
    Hey, hier gevonden: https://www.zavvi.nl/blu-ray/the-hob.../12706632.html

    Tenzij je ergens ander kan kopen? Waar kan je eigenlijk die Ultimate Edition bestellen van 2021 en zal deze wel NL subtitles hebben?
    De Ultimate Edition zal je pas in ergens in het voorjaar van 2021 kunnen bestellen/reserveren, denk ik zo. En nee, het lijkt me niet waarschijnlijk dat die wél Nederlandse ondertitels zal bevatten. Ik denk dat je daarom maar beter Complex Chinees kunt gaan leren, want die taal staat bij alle drie de titels vermeld.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Bij deze uitgave krijgen we toch juist wel alleen 4K discs? 3 per film. 1 voor theatrical, 2 voor extended. 9 in totaal. Zo begrijp ik het.
    Dit is inderdaad zo. Zitten juist niet de blu-rays bij.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    De Ultimate Edition zal je pas in ergens in het voorjaar van 2021 kunnen bestellen/reserveren, denk ik zo. En nee, het lijkt me niet waarschijnlijk dat die wél Nederlandse ondertitels zal bevatten. Ik denk dat je daarom maar beter Complex Chinees kunt gaan leren, want die taal staat bij alle drie de titels vermeld.
    Vanwege ontbreken van Franse subs bij bijna alles uhd's is mijn vermoeden de we een Frans/Belgische/Nederlandse release gaan krijgen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  6. #31

    Standaard

    Nu bevestigd: we liften met de Franse editie van The Hobbit 4k:
    https://www.amazon.fr/The-Hobbit-Tri...A1X6FK5RDHNB96
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Nu bevestigd: we liften met de Franse editie van The Hobbit 4k:
    https://www.amazon.fr/The-Hobbit-Tri...A1X6FK5RDHNB96
    Bedankt Pieter. Kunnen we deze enkel op Amazon kopen of gaan we deze ook ergens anders kunnen bestellen? Vb. bol.com. Ik kan daar nog niets vinden.

    Bedankt

  8. #33

    Standaard

    als de franse versie nl subs heeft, kunnen we dan er van uitgaan dat de duitse versie ook nl subs heeft? ik neem aan dat de uhd hetzelfde zijn?

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    als de franse versie nl subs heeft, kunnen we dan er van uitgaan dat de duitse versie ook nl subs heeft? ik neem aan dat de uhd hetzelfde zijn?
    Zie eerdere berichten met specs. De Duitse Hobbit-versie zal zo te zien geen nl-subs bevatten, op één UHD na.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kantera Bekijk bericht
    Bedankt Pieter. Kunnen we deze enkel op Amazon kopen of gaan we deze ook ergens anders kunnen bestellen? Vb. bol.com. Ik kan daar nog niets vinden.

    Bedankt
    Zit ook te wachten op bol.com. Maar gelet op prijzen zal die daar ook wel boven de €100,-- kosten. Wacht met deze box wel de reguliere bol-aanbiedingen in het voorjaar af.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #36

    Standaard

    zijn de normale versies al ergen te vinden, behalve de amazon.de?

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    zijn de normale versies al ergen te vinden, behalve de amazon.de?
    Ja, de (gewone) Engelse versies kun je reserveren bij Zavvi, Amazon UK.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #38

    Standaard

    linke bij amazon.co.uk... kan ze niet vinden (geen idee waarom)
    zavi bestel ik liever niet

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ja, de (gewone) Engelse versies kun je reserveren bij Zavvi, Amazon UK.
    Die zijn toch ook merendeels zonder nl-ot.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Die zijn toch ook merendeels zonder nl-ot.
    Dat zou kunnen, maar dat was de vraag niet. Hij vroeg waar je de 'gewone' uitvoeringen, behalve bij Amazon Duitsland, nog meer kunt bestellen.

    Lord of the Rings Trilogy 4K (Amazon UK)
    The Hobbit Trilogy 4K (Amazon UK)

    Beide uitgaven kosten £ 75.00 per stuk.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dat zou kunnen, maar dat was de vraag niet. Hij vroeg waar je de 'gewone' uitvoeringen, behalve bij Amazon Duitsland, nog meer kunt bestellen.

    Lord of the Rings Trilogy 4K (Amazon UK)
    The Hobbit Trilogy 4K (Amazon UK)


    Beide uitgaven kosten £ 75.00 per stuk.
    dank... the hobbit kwam maar niet naar voren bij zoeken (vreemd)

    nu ff zoeken naar de specs, vind het wel vreemd dat de franse wel nl sub hebben en de rest niet!

  17. #42

    Standaard

    De steelbook versies van Lord Of The Rings en The Hobbit zijn inmiddels te bestellen bij Bookspot :


    Lord of The Rings : https://www.bookspot.nl/film/lord-of...-5051888252451 € 125,99

    The Hobbit : https://www.bookspot.nl/film/hobbit-...-5051888252475 € 125,99


    Als het goed is komen de normale releases ook op 02 December uit.....zodra ik meer info heb zet ik het hier weg.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  18. #43

    Standaard

    Volgens https://bluray-disc.de/blu-ray-filme...tion_4k_4k_uhd

    Sprachen:
    Deutsch DTS-HD MA 6.1
    Englisch Dolby Atmos
    Englisch Dolby TrueHD 7.1
    Französisch DTS-HD MA 5.1
    Italienisch DTS-HD MA 5.1
    Spanisch DTS-HD MA 5.1

    Kinofassungen:
    Deutsch DD 5.1
    Englisch Dolby Atmos
    Englisch Dolby TrueHD 7.1
    Französisch DTS-HD MA 5.1
    Italienisch DTS-HD MA 5.1
    Spanisch DD 2.0
    Tschechisch DD 5.1

    Tonformate sind derzeit nicht bekannt



    Untertitel:
    Kinofassungen:
    Deutsch für Hörgeschädigte, Chinesisch (traditionell), Dänisch, Englisch für Hörgeschädigte, Finnisch, Französisch, Griechisch, Italienisch für Hörgeschädigte, Koreanisch, Niederländisch, Norwegisch, Polnisch, Schwedisch, Spanisch, Lateinamerikanisches Spanisch, Thailändisch, Tschechisch

    Extended Fassungen:
    Deutsch für Hörgeschädigte, Dänisch, Englisch für Hörgeschädigte, Finnisch, Französisch, Griechisch, Italienisch für Hörgeschädigte, Chinesisch (vereinfacht), Koreanisch, Niederländisch, Norwegisch, Polnisch, Schwedisch, Spanisch, Lateinamerikanisches Spanisch, Thailändisch, Tschechisch


    "A man's got to know his limitations", ...

  19. #44

    Standaard

    Ook al iets bekend over de subtitles van lotr trilogy 4k ondertiteling van de USA uitgave, krijgt deze ook Nederlandse ondertiteling?
    Laatst aangepast door Wim S. : 30-10-2020 om 13:15

  20. #45

    Standaard

    En nu maar hopen dat die lelijke groen leeftijd sticker eraf kan zonder lijm resten na te laten.


  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    En nu maar hopen dat die lelijke groen leeftijd sticker eraf kan zonder lijm resten na te laten.

    Daar zou ik me geen zorgen over maken. Wat je nog wel moet afwachten is of de Duitse titel ("Herr der Ringe Trilogie") of de originele Engelse titel erop staat. Ik vermoed de Duitse.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  22. #47

    Standaard

    Franse versie voor hobbit trilogy voor 15,27

    https://www.amazon.nl/Hobbit-trilogi...s%2C194&sr=8-1

    Waarschijnlijk een fout?

  23. #48

    Standaard

    Hallo iedereen

    Deze edities zijn nu ook beschikbaar op bol.com:

    https://www.bol.com/nl/p/lord-of-the...4.ProductImage


    https://www.bol.com/nl/p/the-hobbit-...4.ProductImage

    Zijn deze nu wel allemaal met NL ondertitels?

    Bedankt!

  24. #49

    Standaard

    € 162 voor 3 films? Zijn ze gek geworden?

  25. #50

    Standaard

    Precies en zeker als Bookspot ze voor 126 euro verkoopt
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

Pagina 2 van 11 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •