De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Het 7e en laatste seizoen van ELEMENTARY verschijnt 16 september op DVD

    Het 7e en laatste seizoen van ELEMENTARY verschijnt 16 september op DVD

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Het 7e seizoen al? Ik heb echt nog nooit van deze serie gehoord. Zegt dat wat over mij of over deze serie? Op welke obscure TV-zender wordt/werd deze vertoond, dan?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #3

    Standaard

    De serie werd gewoon op de NL televisie uitgezonden op Net5. Voor sommigen is dat inderdaad obscuur, ja

    Hier heb je een idee waar de serie over gaat.


    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    De serie werd gewoon op de NL televisie uitgezonden op Net5. Voor sommigen is dat inderdaad obscuur, ja

    Hier heb je een idee waar de serie over gaat.


    Aha, dat verklaart het. Net5 is inderdaad een zender waar wij nooit naar kijken. Bovendien: ik prefereer toch liever de 'originele' Sherlock Holmes dan deze alternatieve versie.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Bovendien: ik prefereer toch liever de 'originele' Sherlock Holmes dan deze alternatieve versie.
    Vreemd dat je een mening hebt, zonder dat je een aflevering gezien hebt. Heb in ieder geval genoten van deze serie. Wel jammer dat hij van Netflix is gehaald. De laatste 2 seizoenen hebben er nooit op gestaan.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Vreemd dat je een mening hebt, zonder dat je een aflevering gezien hebt. .
    Soms kun je op basis van alleen al een beschrijving een mening vormen. Sorry.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •