De resultaten 1 tot 19 van 19 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Total Recall 30th Anniversary 4K Ultra HD

    Aangekondigd voor december 2020 in Engeland en Amerika: https://www.blu-ray.com/news/?id=27364

  2. #2

    Standaard

    Bij Zavvi is al een Limited Edition steelbook te pre-orderen. Waar als releasedatum 23 november wordt genoemd.
    Ook de 'gewone' Blu-ray en DVD zijn al te bestellen, net als een 4K UHD Collector's Edition
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #3

    Standaard

    Heb de 4K UHD Collector's Edition besteld bij Amazon UK. Ook met datum 23 november.

  4. #4

    Standaard

    Ik ga voor de standaard US versie, mooie strakke cover zonder teveel poespas en lelijke logo's !

    257346_front.jpg
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  5. #5

    Standaard

    Had al een PW topic gestart o.b.v. amazon.nl
    Maar die hebben alles weer geannuleerd....

    Ik heb zavvi steelbook maar gereserveerd.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  6. #6

    Standaard



    Als de kwaliteit van de trailer een indicatie van de kwaliteit van de 4K-transfer is, dan ben ik onder de indruk.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #7

    Standaard

    Ik hoop dat er ook nog een standaardeditie komt zonder al die fluf erbij.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik hoop dat er ook nog een standaardeditie komt zonder al die fluf erbij.
    Die komt er; is al op amazon UK te pre-orderen voor 15 GBP (heb ik net zelf gedaan).

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Die komt er; is al op amazon UK te pre-orderen voor 15 GBP (heb ik net zelf gedaan).
    Linkje?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  10. #10

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Die komt er; is al op amazon UK te pre-orderen voor 15 GBP (heb ik net zelf gedaan).
    Bedankt! Helaas is dat de blu-ray, ik wil graag de UHD. Die is er ook (voor €30) maar dat is weer een steelbook .
    Dan wacht ik wel even af of er nog een standaardeditie komt, ik heb geen haast.

  12. #12

    Standaard

    Ik heb die 4K Collector's Edition ook besteld (bij Zavvi.nl), alleen ik weet niet of die nu de Steelbook bevat, of dat het een gewoon doosje bevat.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik heb die 4K Collector's Edition ook besteld (bij Zavvi.nl), alleen ik weet niet of die nu de Steelbook bevat, of dat het een gewoon doosje bevat.
    Volgens mij een Digipack net als de recente Flash Gordon 4K Ultra HD: https://www.youtube.com/watch?v=dOZQpNgyNT4

  14. #14

    Standaard

    Enig nieuws over Nederlandse release?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Enig nieuws over Nederlandse release?
    Als ik kijk naar andere StudioCanal Anniversary Editions (o.a. Highlander en Flash Gordon) dan vrees ik, dat hij niet uitgebracht zal worden in Nederland. StudioCanal titels werden altijd door Universal uitgebracht, maar weet niet of die nog samen werken.

  16. #16

    Standaard

    Deze gaat hier niet uitkomen...dit word wederom een import titel voor degene die hem graag wil hebben.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Als ik kijk naar andere StudioCanal Anniversary Editions (o.a. Highlander en Flash Gordon) dan vrees ik, dat hij niet uitgebracht zal worden in Nederland. StudioCanal titels werden altijd door Universal uitgebracht, maar weet niet of die nog samen werken.
    Titels uit de StudioCanal collectie zijn op DVD en BD altijd door verschillende maatschappijen in Nederland verdeeld (RCV, DFW, Kinowelt, Universal, Sony en MGM).
    Gezien StduioCanal een introverte Franse maatschappij is, die niets met Nederland heeft kun je er vanuit gaan dat er geen uitgaven met NL subs zullen komen.
    "A man's got to know his limitations", ...

  18. #18

    Standaard

    Of alleen in 4k op itunes, enz.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  19. #19

    Standaard

    Aangezien er van Flash Gordon ook een standaard versie uitkomt, is de kans redelijk groot dat dit ook voor Total Recall gebeurt als de collectors edition uitverkocht is.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •