De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Hoe kijken jullie naar films en series?

    Hoi allemaal,

    Ik ben erg benieuwd naar de manier hoe jullie films kijken. Ik hoor vaak van mensen dat ze het op hun telefoon kijken via Netflix, Videoland etc. maar ik hoor mensen ook over een Android TV box of een Smart TV.

    Ik vraag me dus erg af hoe jullie films en series kijken en wat jullie belangrijk vinden hierbij - denk aan kwaliteit, handigheid, prijs, noem maar op.

    Jullie zouden me erg helpen hiermee!

  2. #2

    Standaard

    Hallo,

    Ik kijk films via Blu-ray en 4K Blu-ray/UHD op mijn OLED. Sinds kort ook af en toe een film via Apple TV (OLED app) en/of Disney+.
    Kwaliteit van beeld en geluid vind ik belangrijk, dus vandaar deze manier van kijken.
    Mijn smaak is nogal breed dus daarom koop ik films meestal pas als ze in een actie zitten, zodat ik meer films heb voor hetzelfde bedrag van 1 nieuwe film (om en nabij).
    Nadeel van fysieke films hebben is natuurlijk de ruimte die het inneemt en daarom houd ik alleen de films die ik waarschijnlijk meer dan 1 keer zal kijken.
    Films kijken op mijn mobiel zou ik niet willen, maar snap ook dat niet iedereen het geld of de ruimte heeft voor een mooie TV.

  3. #3

    Standaard

    Een uitleg waarom je het nodig hebt zou wel schelen denk ik .

  4. #4

    Standaard

    Beetje laat maar hierbij toch een reactie. Over films en series kijken op je telefoon kan ik kort zijn. Laat ik het David Lynch maar in 30 seconden uitleggen:

    https://www.youtube.com/watch?v=wKiIroiCvZ0


Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •