Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 64 van 64 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Iemand die info heeft over de foutieve disc? Is er een inruilactie of iets anders door Warner aangekondigd?
    Media Markt biedt de box nu aan €30 aan in België en wil die graag bestellen, maar dan wel als de disc omgeruild kan worden.
    In Nederland kreeg ik geen reactie bij Warner. Ik heb toen voor de grap mij aangemeld bij de Warner US inruilactie en vandaag kreeg ik de vervangende (Amerikaanse) disk binnen...
    Laatst aangepast door Paul Tilburgs : 14-01-2021 om 21:47

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Tilburgs Bekijk bericht
    In Nederland kreeg ik geen reactie bij Warner. Ik heb toen voor de grap mij aangemeld bij de Warner US inruilactie en vandaag kreeg ik de vervangende (Amerikaanse) disk binnen...
    Het is misschien handig als je dat adres/link hier even vermeldt, zodat andere mensen ook een vervangende disc kunnen aanvragen, omdat ze nu dus niet weten waar ze daarvoor moeten zijn

  3. #53

    Standaard

    contact this email address to arrange a replacement disc: flintstonesbluraydiscreplacement@visionmedia.com
    Include in your email the following details:

    • Full Name
    • Phone number
    • Email address
    • Mailing address where the replacement disc should be shipped


    ik had ook een een kopie van de factuur meegestuurd. En deze tekst gebruikt:

    Dear customer support,

    I am not sure if you can help, but I bought the Dutch version of the “The Flintstones – the complete series” Blu-ray set, published/distributed by Warner Bros. Home Entertainment Benelux. This set is essentially the same as the US set and contains the exact same audio issue on episode 17 of season one (disc one). Unfortunately, I am unable to contact them directly: no contact info is available on www.warnerbros.nl and they do not respond on Facebook (https://www.facebook.com/Warner-Bros...44431388952714) .

    As the disc contents are exactly the same as the US one, I was wondering if I could obtain a replacement disc from your end. Attached you will find my receipt.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Tilburgs Bekijk bericht
    contact this email address to arrange a replacement disc: flintstonesbluraydiscreplacement@visionmedia.com
    Include in your email the following details:

    • Full Name
    • Phone number
    • Email address
    • Mailing address where the replacement disc should be shipped


    ik had ook een een kopie van de factuur meegestuurd. En deze tekst gebruikt:

    Dear customer support,

    I am not sure if you can help, but I bought the Dutch version of the “The Flintstones – the complete series” Blu-ray set, published/distributed by Warner Bros. Home Entertainment Benelux. This set is essentially the same as the US set and contains the exact same audio issue on episode 17 of season one (disc one). Unfortunately, I am unable to contact them directly: no contact info is available on www.warnerbros.nl and they do not respond on Facebook (https://www.facebook.com/Warner-Bros...44431388952714) .

    As the disc contents are exactly the same as the US one, I was wondering if I could obtain a replacement disc from your end. Attached you will find my receipt.
    Dank je wel voor het plaatsen

  5. #55

    Standaard

    Yup, bij mij stonden ze ook met een vervangschijf aan de deur. Met DHL nog wel.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #56

    Standaard

    Super!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  7. #57

    Standaard

    Gisteren (09/02) ook het vervangschijfje mogen ontvangen, wetende dat ik een email naar WB had gestuurd op 21/01. Super dat ze dit willen doen.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Gisteren (09/02) ook het vervangschijfje mogen ontvangen, wetende dat ik een email naar WB had gestuurd op 21/01. Super dat ze dit willen doen.
    Idem!
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #59

    Standaard

    Lag bij mij maandag in de bus.

  10. #60

    Standaard

    Ik heb de box (73€ inclusief tax) bij Amazon US samen met de 4K van Indy Jones (88€ inclusief tax) in bestelling.

    Zijn de foutieve discs bij Amazon reeds aangepast?
    Of moet die nog steeds apart aangevraagd worden?
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 15-07-2021 om 01:46

  11. #61

    Standaard

    Mijn Amazon US-bestelling is binnen, en de disc is reeds vervangen.

    Minpunt is dat de box niet meer gesealed was, de slipcover is voor de prullenbak.

    Helemaal gedeukt, en er is een niet verwijderbaar etiket op de achterkant van de slipcover geplakt (over barcode en opschrift Yabba dabba doo... de rest kan ik niet lezen).

    Zouden ze ook een slipcover replacement actie doen

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Mijn Amazon US-bestelling is binnen, en de disc is reeds vervangen.

    Minpunt is dat de box niet meer gesealed was, de slipcover is voor de prullenbak.

    Helemaal gedeukt, en er is een niet verwijderbaar etiket op de achterkant van de slipcover geplakt (over barcode en opschrift Yabba dabba doo... de rest kan ik niet lezen).

    Zouden ze ook een slipcover replacement actie doen
    Als je prullenbak ontevreden is zou ik zeker een poging wagen

  13. #63

    Standaard

    Amerikaanse slipcovers zijn de lelijkste die ik ken. Bij mij belanden ze altijd linea recta in de prullenbak, maar eigenlijk doe ik dat met bijna al die kartonnen fluthoesjes...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #64

    Standaard

    Is volgens mij exact dezelfde layout als bij ons, enkel met Engelse ipv NL tekst op de achterkant.

    Ik ben allesinds blij dat ik niet meer om die disc hoef te vragen.

    Maar een kartonnen slipcover overplakken met een niet verwijderbaar etiket, zijn die dan echt wereldvreemd?

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •