Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 83 worden weergegeven.
  1. #26
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mooi verhaal weer Herman.

    Voor de nieuwe consoles ben je echter zeer beperkt en de 'experts' geven zelfs maar een keuze in onderlinge tests en zelfs die heeft beperkingen in VRR.
    De enige tv's momenteel is de LG 9- of 10-serie Led local dimming in combi met HDR 120fps werkt niet. En om de inputlag te beperken schakelen die tv's (Samsung) alles uit in gamemode om te kunnen voldoen en lever je echt een hoop in aan beeldkwaliteit. Je moet namelijk wel een tv hebben met HDMI 2.1. Over versterkers met verkeerde chip nog maar niet te spreken.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #27

    Standaard

    Dank je Claudio

    Ja, mooi verhaal, helaas erg lastig verhaal doordat, zoals het verhaal al laat doorschemeren, het niet makkelijk is om een keuze te maken, dit omdat er veel beloofd wordt maar het beloofde niet altijd werkt omdat er zoveel uitzonderingen zijn.

    Verkeerde chips..... niet alleen bij versterkers, wat dacht je van de Sony 800Mk1 die geen Dolby Vision en Dolby DD+ via apps kan uitsturen, was wel beloofd en het zou zogenaamd aan de apps liggen.... ja, weinig respect heb ik over voor de openheid waarmee Sony zijn klanten tegemoet treed, maar dat schijnt een jappen kwaaltje te zijn. Komen ze met de 800Mk2 en wat hebben ze gedaan voor de 800Mk1 bezitters? Heb tig keer meer plezier van de sammy UHD speler dan het sony geval, de sony verkeert nog zo goed als in nieuwstaat... zo weinig gebruikt en helaas loopt de sammy al tegen zijn einde. De opvolger van de sammy staat er alvast en dat is dus geen .....

    Gelukkig ben ik niet de lastige gamer hier en beperkt mijn kijken zich tot films en series, tegenwoordig nog het meest wat lekker makkelijk via de TV aangeleverd wordt via een app. Heb pas een 30 tal UHD schijfjes en daarvan is de kwaliteit zo verschillend dat ik van UHDschijfjes op zich (nog)niet onder de indruk ben. Ook HDR en DV via apss als Prime en Disney+ ben ik niet blij mee omdat die K.. TV van mij na een update van Sony mij niet meer de keuze laat om NIET meer in DV of HDR te kijken. Meestal ziet een eerste de beste TV uitzending van de 3NPO kanalen in HD er al snel sprankelender uit dan het aanbod van de streaming apps. Momenteel maak ik mij dan ook maar minder druk om de beeldkwaliteit in het algemeen, als ik dat wel zou doen zou ik mij dood ergeren aan de rommel die er af en toe wordt aangeboden, het nadeel van een goede HT setup met heel groot beeld is dan misschien ook dat je verschillen heel goed kan zien en horen. Tegenwoordig let ik dan ook maar meer op de inhoud van een film en dat is vaak ook al reden om de boel snel vooruit te spoelen zodat het niet bij je nog af te kijken lijstje blijft staan.

    Misschien hier dan een hulpje voor bij het zoeken naar een andere TV:

    https://www.rtings.com/tv/reviews/best/brands

    Kun je een beetje kijken naar voor je zelf de belangrijkste zaken, voor een gamer misschien wel zo makkelijk als je een beetje op de hoogte wil zijn van de laatste ontwikkelingen en wat er mogelijk kan zijn...... wel weer jammer dat het in de praktijk niet altijd wil gaan werken zoals beloofd

    De keuze is reuze en dan is het lastig kiezen, maar je kan wel bijna maatwerk krijgen, kost je enkel wel een beetje tijd om eea uit te pluizen. Ben benieuwd waar de keus van de TS uiteindelijk op valt.
    Have fun and enjoy your collection

  3. #28

    Standaard

    Goedenavond allen,

    Even hier weer alles nagelezen, jullie zijn wel echt technisch

    En er is zoveel om rekening mee te houden..

    Nu dus weer enkele weken verder en nog altijd aan het kijken waarop mijn keuze moet gaan vallen.
    Nu met BlackFriday, Cybermonday en de feestdagen in aantocht zal er toch denk ik eens een keuze 'moeten' worden gemaakt.. aangezien de prijzen lijkt mij best aardig kunnen zijn tot eind dit jaar!? Al zeggen ze op een (ander) gameforum dat je weer beter kan wachten tot 2021 als HDMI 2.1 beter gaat worden ondersteund.. maar dan hebben ze het natuurlijk puur over het gamen wat niet de hoogste prioriteit voor mij heeft, dat blijft UHD/TV kijken.

    Goed, nu heb ik natuurlijk mijn pre's:


    4K - 65 inch - HDMI 2.0 (2.1 mag maar geen must) - minimaal 100hz - HDR10 of HDR10+ (geen idee of dit echt groot verschil maakt) - Samsung Qled - budget +- (maximaal) € 1200,-.

    Nu had ik zelf op het oog:
    Samsung Qled 65q80t. Die was blijkbaar vorige week € 900,- bij Kijkshop.. die heb ik dus even gemist.
    Ik maak dus kleine stapjes.. maar ben, opnieuw, benieuwd of iemand mij wellicht nog 2 of 3 TV's kan aanraden of iets weet over de TV die ik op het oog heb?

    Moet er daarnaast ook nog rekening worden gehouden met de soundbar die in bezit is?
    Laatst aangepast door Robintje : 26-11-2020 om 22:34

  4. #29

    Standaard

    Een 65 inch voor maximaal 1.200 euro? Dat wordt een hele uitdaging. Dan zul je op een aantal vlakken toch concessies moeten doen, lijkt me. Als je nu 2.000 tot 2.500 euro als budget had... De nieuwere Samsung TV's hebben allemaal ondersteuning voor HDR10 en HDR10+, hoewel er amper UHD-schijfjes zijn die dit hebben (hetzelfde geldt trouwens ook voor Dolby Vision, maar dat ter zijde). Is de Samsung 65Q74T (1.299,00) qua prijs nog een optie? Heb me niet verdiept in de specificaties, maar zoals gezegd, jouw budget is een beetje de belemmerende factor om één van de topmodellen van Samsung te kunnen kopen.

    Hier staan nog meer prijsopties voor de Samsung 65Q80T.
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 27-11-2020 om 09:08
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #30

    Standaard

    Schijfjes met DV zijn er aardig wat hoor, ook als je kijkt naar USA labels. Lionsgate bijv brengt aardig wat titels met DV uit.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Schijfjes met DV zijn er aardig wat hoor, ook als je kijkt naar USA labels. Lionsgate bijv brengt aardig wat titels met DV uit.
    Op Amerikaanse uitgaven komt Dolby Vision inderdaad wel wat vaker voor, maar over het algemeen moet je er wel erg naar zoeken, net als naar HDR10+ overigens. Staat ook nooit zo duidelijk op de hoezen aangegeven, in tegenstelling tot HDR(10).
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Op Amerikaanse uitgaven komt Dolby Vision inderdaad wel wat vaker voor, maar over het algemeen moet je er wel erg naar zoeken, net als naar HDR10+ overigens. Staat ook nooit zo duidelijk op de hoezen aangegeven, in tegenstelling tot HDR(10).
    Gelukkig zijn er mensen die lijsten bijhouden ....Lijst UHD's met DV en een Lijst van UHD's met HDR10+.

    Zelf zou ik dan inderdaad nog doorsparen. In januari heb je alweer de BTW-dagen, dan zijn er ook genoeg aanbiedingen. En de modellen van dit jaar worden alleen maar goedkoper. Maar ja, ik kan niet in andermans portemonnee kijken en misschien wil je er ook niet meer aan uitgeven, dat is natuurlijk ook een keus.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    4K - 65 inch - HDMI 2.0 (2.1 mag maar geen must) - minimaal 100hz - HDR10 of HDR10+ (geen idee of dit echt groot verschil maakt) - Samsung Qled - budget +- (maximaal) € 1200,-.

    Bol.com heeft een paar Samsung TV's in de Black Friday actie, waaronder een 65" voor 1029 euro.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  9. #34
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Let op bij Bol met alternatieve verkopers. Niet allemaal zijn ze even koosjer. Wegblijven bij TV-online. Als het te mooi is om waar te zijn, is het te mooi om waar te zijn. Vaak is dat ook grijze import, waarvan je soms geen garantie in Nederland krijgt. Beter is om te kijken bij winkels of bekende ketens.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Bol.com heeft een paar Samsung TV's in de Black Friday actie, waaronder een 65" voor 1029 euro.
    Dat is de 55” Ludo, de 65” kost €1570,-

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Let op bij Bol met alternatieve verkopers. Niet allemaal zijn ze even koosjer. Wegblijven bij TV-online. Als het te mooi is om waar te zijn, is het te mooi om waar te zijn. Vaak is dat ook grijze import, waarvan je soms geen garantie in Nederland krijgt. Beter is om te kijken bij winkels of bekende ketens.
    Helemaal waar. Laatst een stuk op tv over de externe verkopers die op bol zitten. Samenvatting: als het fout gaat, doet bol niets voor je, je moet er zelf met de verkoper uitkomen. Voor zo'n aankoop gewoon een betrouwbare winkel nemen.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Dat is de 55” Ludo, de 65” kost €1570,-
    nee hoor, is de 65" voor 1049 euro. De 55" is 814 euro

    Maar gezien het bericht van Claudio hierboven, misschien toch overslaan? Al krijg TV-Online een 9.2 als waardering...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    nee hoor, is de 65" voor 1049 euro. De 55" is 814 euro

    Maar gezien het bericht van Claudio hierboven, misschien toch overslaan? Al krijg TV-Online een 9.2 als waardering...
    Oh, je bedoelde de Samsung, ik dacht de LG bovenin de zoekresultaten. Die had een prijs van 1029 dus ik dacht dat je die bedoelde...

  14. #39

    Standaard

    Bij Kijkshop (www.kijkshop.nl) is de Samsung QLED 4K QE65Q77T in de aanbieding voor 1199,00 euro. Is dat wat? Valt precies binnen je budget.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #40

    Standaard

    Meestal komen de aanbiedingen in januari en februari.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  16. #41

    Lightbulb

    Na in diverse winkels TV’s te hebben vergeleken kwam bij ons de Sony AG9 OLED Android TV er als beste uit.
    Nu na een maand gebruik zijn we nog steeds zeer tevreden, geweldige 4K OLED TV.
    Schitterend beeld en prachtig geluid uit de TV zelf, met o.a. Dolby Atmos.
    Deze TV is een echte thuis bioscoop, de Android TV werkt zeer snel en goed en alle apps kunnen erop.
    Standaard staan Netflix, Prime Video, YouTube er al op, bij de laatste update van Sony onlangs staat nu ook AppleTV+ erop, alle geven 4K beeld en Dolby (Atmos) perfect weer.
    Ook zeer handig is de Chromecast en Airplay2 functie van de TV, waardoor ie alles van je mobiel en tablet draadloos weer kan geven op de TV.
    En ook de PS5 werkt er prima op.
    Kortom we kunnen de Sony AG9 OLED TV aan iedereen aanraden die van films en series houdt
    Laatst aangepast door Hereistom : 13-12-2020 om 22:47

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Bij Kijkshop (www.kijkshop.nl) is de Samsung QLED 4K QE65Q77T in de aanbieding voor 1199,00 euro. Is dat wat? Valt precies binnen je budget.
    Laatste tijd komen daar volgens mij best interessante prijzen voorbij. Waar zit het verschil nou echt in qua 70T, 80T of 90T? Gewoon een (minder belangrijke) functie meer of minder?

    Inmiddels er wel over uit dat ik januari/februari een aankoop wil gaan doen, gezien er dan volgens mij ook wel wat aanbiedingen komen.
    Moet eerlijk zeggen dat ik vooralsnog op de volgende TV uit ben gekomen: 65q80t.

    4K / 100 of 120hz (tweakers geeft wat anders aan als Coolblue) / 65 inch / HDR10(+).. voor normaal TV gebruik (tv kijken incl. Netflix/Videoland) hartstikke prima naar mijn mening. Daarnaast om te gamen ook goed.. weet alleen niet of het 2.0 HDMI of 2.1HDMI heeft (ook hier zijn verschillende sites het niet erover eens). Daarnaast voor UHD films, komt denk ik hetzelfde erop neer als TV kijken dat het gewoon prima is?

    Voor mijn gevoel na al een redelijke tijd kijken, lezen en zoeken, maak ik hiermee wel een goede keus.
    Mocht iemand een maar..... hebben, dan hoor ik dat ook graag. Sta altijd open om te kijken of voor minder of wat meer toch net dat ene betere te krijgen is.

    Overigens, opnieuw bedankt voor alle feedback van jullie allen!

  18. #43

    Standaard

    Het nadeel van Samsung is het eigen besturingssysteem, daarom kun je alleen de apps van Samsung installeren, ook staat Samsung bekend dat ze niet lang ondersteuning bieden voor het updaten van hun besturingssysteem.
    Dat is het voordeel van de Sony Android TV’s, die draaien gewoon op Android TV en kun je ook alle apps uit de Play-store erop zetten.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Laatste tijd komen daar volgens mij best interessante prijzen voorbij. Waar zit het verschil nou echt in qua 70T, 80T of 90T? Gewoon een (minder belangrijke) functie meer of minder?

    Inmiddels er wel over uit dat ik januari/februari een aankoop wil gaan doen, gezien er dan volgens mij ook wel wat aanbiedingen komen.
    Moet eerlijk zeggen dat ik vooralsnog op de volgende TV uit ben gekomen: 65q80t.

    4K / 100 of 120hz (tweakers geeft wat anders aan als Coolblue) / 65 inch / HDR10(+).. voor normaal TV gebruik (tv kijken incl. Netflix/Videoland) hartstikke prima naar mijn mening. Daarnaast om te gamen ook goed.. weet alleen niet of het 2.0 HDMI of 2.1HDMI heeft (ook hier zijn verschillende sites het niet erover eens). Daarnaast voor UHD films, komt denk ik hetzelfde erop neer als TV kijken dat het gewoon prima is?

    Voor mijn gevoel na al een redelijke tijd kijken, lezen en zoeken, maak ik hiermee wel een goede keus.
    Mocht iemand een maar..... hebben, dan hoor ik dat ook graag. Sta altijd open om te kijken of voor minder of wat meer toch net dat ene betere te krijgen is.

    Overigens, opnieuw bedankt voor alle feedback van jullie allen!
    Ik denk dat Samsung sowieso een hele goede keuze is als je voor LED-techniek kiest. Zij maken de beste LED-TV's van alle merken. Wij hebben hier ook twee Samsung TV's thuis en zijn daar zeer tevreden over. Scherpte, helderheid, contrast, zwartwaarden, kleurweergave, kleurzuiverheid, bewegingsweergave zijn allemaal top, evenals de bouwkwaliteit. Het enige dat minder is, is de kijkhoek, maar dat is bij de topmodellen ook opgelost. De apps gebruiken wij niet want die hebben wij niet nodig. Ik zou niet weten waarom je HDMI 2.1 nodig zou hebben, maar die discussie heb ik gemist of interesseert mij niet.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hereistom Bekijk bericht
    Het nadeel van Samsung is het eigen besturingssysteem, daarom kun je alleen de apps van Samsung installeren, ook staat Samsung bekend dat ze niet lang ondersteuning bieden voor het updaten van hun besturingssysteem.
    Dat is het voordeel van de Sony Android TV’s, die draaien gewoon op Android TV en kun je ook alle apps uit de Play-store erop zetten.
    Bestaan er ook Sony TV's met iOS / Apple TV? Ben niet zo'n fan van Android / Playstore.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Bestaan er ook Sony TV's met iOS / Apple TV? Ben niet zo'n fan van Android / Playstore.
    Nee helaas geen TV’s met iOS, maar de Sony Android TV’s hebben er wel AppleTV op.
    Ik ben liever fan van Android TV van Sony dan het eigen besturingssysteem van andere merken televisies, dan loop je meestal tegen beperkingen op, dat blijkt wel omdat je zelf geen apps gebruikt.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik denk dat Samsung sowieso een hele goede keuze is als je voor LED-techniek kiest. Zij maken de beste LED-TV's van alle merken. Wij hebben hier ook twee Samsung TV's thuis en zijn daar zeer tevreden over. Scherpte, helderheid, contrast, zwartwaarden, kleurweergave, kleurzuiverheid, bewegingsweergave zijn allemaal top, evenals de bouwkwaliteit. Het enige dat minder is, is de kijkhoek, maar dat is bij de topmodellen ook opgelost. De apps gebruiken wij niet want die hebben wij niet nodig. Ik zou niet weten waarom je HDMI 2.1 nodig zou hebben, maar die discussie heb ik gemist of interesseert mij niet.
    Ben eigenlijk al sinds jaar en dag al Samsung 'fan' betreft TV. Vind het persoonlijk de mooiste design/afwerking hebben en de punten die jij dus noemt toch het beste overeenkomen met mijn wensen. Al moet ik zeggen dat met mijn huidige TV de zwartwaarden wat tegen vind vallen en heel erg benieuwd ben of een QLED mij binnenkort op dat punt kan gaan verbazen. Al zou QLED niet OLED zwartwaarde gaan weergeven neem ik aan gezien die daar in uitblinken?

    HDMI 2.1 is game-gerelateerd. Dat is om met een 2.1 TV/HDMI kabel 4K 120fps te kunnen gamen. Het is absoluut geen must voor mij maar het is wel (verre) futureproof.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hereistom Bekijk bericht
    Het nadeel van Samsung is het eigen besturingssysteem, daarom kun je alleen de apps van Samsung installeren, ook staat Samsung bekend dat ze niet lang ondersteuning bieden voor het updaten van hun besturingssysteem.
    Dat is het voordeel van de Sony Android TV’s, die draaien gewoon op Android TV en kun je ook alle apps uit de Play-store erop zetten.
    Wij gebruiken nooit apps vanaf de TV, dus daar let ik eerlijk gezegd nooit op. Wij spreken (roepen ) in onze Ziggo afstandsbediening Netflix of Videoland net zo makkelijk. De rest is puur UHD films, Playstation 5 en normale TV.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht

    Wij gebruiken nooit apps vanaf de TV, dus daar let ik eerlijk gezegd nooit op. Wij spreken (roepen ) in onze Ziggo afstandsbediening Netflix of Videoland net zo makkelijk. De rest is puur UHD films, Playstation 5 en normale TV.
    Ja met zo’n losse box, wij roepen Netflix of Videoland o.i.d. tegen de TV en dan opent gelijk de App.
    Geen gedoe meer met losse apparaten en kabels. Plus dat je extra betaald voor zo’n box.

  24. #49
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Plus dat de tv-apps vaak betere ondersteuning voor Dolby Vision en Dolby Atmos, omdat ze daar een een deal mee hebben, zoals bij LG.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Ben eigenlijk al sinds jaar en dag al Samsung 'fan' betreft TV. Vind het persoonlijk de mooiste design/afwerking hebben en de punten die jij dus noemt toch het beste overeenkomen met mijn wensen. Al moet ik zeggen dat met mijn huidige TV de zwartwaarden wat tegen vind vallen en heel erg benieuwd ben of een QLED mij binnenkort op dat punt kan gaan verbazen. Al zou QLED niet OLED zwartwaarde gaan weergeven neem ik aan gezien die daar in uitblinken?
    Onze twee Samsung TV's komen uit het topsegment van Samsung, maar zijn geen QLED-TV's. Toch zijn de zwartwaarden buitengewoon goed, veel beter dan ik ooit gedacht had. Je ziet ook alle schakeringen van diep zwart naar grijs, zodat je in donkere gedeelten toch nog genoeg detaillering ziet. QLED zal je op dat gebied zeker verbazen, maar ga vooral - als dat weer kan - eens in een goede TV-winkel kijken. Waarschijnlijk dat een OLED nog zwarter kan, maar die hebben nogal eens last van 'black crush', waarbij je alleen maar een groot zwart vlak ziet zonder enige detaillering. Al zal dat bij de top OLED's hopelijk wel opgelost zijn. En qua helderheid kan geen OLED tippen aan een QLED. Maar beide systemen hebben hun voor- en nadelen. Voor mij persoonlijk wegen de nadelen van OLED zwaarder dan de nadelen van QLED. Als ik nu een nieuwe TV zou moeten kopen zou ik voor een QLED-model uit één van de topseries van Samsung kiezen, geen twijfel mogerlijk. Maar op dit forum zullen de meningen daarover ongetwijfeld verdeeld zijn. Succes met je keuze!
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •