De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.

Standaard Wat is in 2020 de beste 4K Blu-ray speler

Dag iedereen,

Die vraag is al eens gesteld in het verleden.
    Maar ondertussen zijn we weer een aantal jaar verder.

Vandaar een aantal vragen:

- Wat is de beste speler als prijs niet uitmaakt? Want Oppo wordt niet meer gemaakt (en is niet meer te krijgen)?
    - Wat zijn prijs/kwaliteit de beste spelers? (Tot ongeveer 300-400 euro).
    - Waarop letten jullie specifiek bij de aankoop van een speler in 2020?

Hopelijk kunnen de experts hun mening nog eens geven.
    Bedankt
    Mvg

Standaard

Niemand?

LG UBK90 of Sony UBP X800m2 of Panasonic Dp UB420?
    Gaan jullie voor Dolby Vision of HDR10+?
    De Sony is letterlijk veel zwaarder. In hoeverre is dit positief naar trilling toe?

Thx

Standaard

Eén van de beste 4K UHD-spelers die je kunt kopen, ongeachte de prijs, is de Panasonic DP-UB9004. Kost € 999,00. Fantastische bouwkwaliteit, subliem beeld, fijne bediening, zeer veelzijdig. Door de meeste recensenten gezien als dé opvolger van de Oppo's. Heb deze zelf ook.
    Panasonic heeft een zeer goede naam als het op Blu-ray spelers aankomt. Ik zou dus uit jouw bovenstaande lijst zonder twijfel voor de Panasonic DP-UB424 kiezen, maar dat komt ook omdat ik persoonlijk geen fan van Sony en LG ben als het op Blu-ray-spelers aankomt. De Panasonic DP-UB824 is ook een prima alternatief (rond de € 450). Verder is Pioneer een heel goed merk, maar die hebben enorme leveringsproblemen.
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 19-10-2020 om 18:39
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (UHD) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (UHD/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (UHD/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Eén van de beste 4K UHD-spelers die je kunt kopen, ongeachte de prijs, is de Panasonic DP-UB9004. Kost € 999,00. Fantastische bouwkwaliteit, subliem beeld, fijne bediening, zeer veelzijdig. Door de meeste recensenten gezien als dé opvolger van de Oppo's. Heb deze zelf ook.
    Heb deze zelf ook vrijdag aangeschaft. Wel 3 weken levertijd, dus nog even wachten. Maar hierop wordt vervolgens alles gerecenseerd. Met daarbij mijn Sony Z9D 65" moet het goedkomen denk ik zo.

Standaard

Ik heb zelf de Panasonic DP-UB824, zie link voor ervaringen.
    4-star trader hier + Goldtrader op het andere forum ;)...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb zelf de Panasonic DP-UB824, zie link voor ervaringen.
    Ook ik ben op zoek naar een vervanger van de Sony X800 en mijn oog viel ook op dit model van Panasonic wegens Dolby Vision. Alleen waar nog te krijgen?? Het lijkt wel of ze allemaal gestopt zijn met 4K-spelers produceren.

Standaard

Zoals zoveel electronicafabrikanten heeft ook Panasonic kennelijk last van productieproblemen i.v.m. corona. Zelfs in de webshop van Panasonic zelf staan alle verkrijgbare Blu-ray spelers op "tijdelijk niet op voorraad". Vervelend.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (UHD) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (UHD/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (UHD/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    Ook ik ben op zoek naar een vervanger van de Sony X800 en mijn oog viel ook op dit model van Panasonic wegens Dolby Vision. Alleen waar nog te krijgen?? Het lijkt wel of ze allemaal gestopt zijn met 4K-spelers produceren.
    Tip:
    Toevallig nu in de sale bij Otto voor 416,- euro met een aangegeven levertijd van 3 weken
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

Ben ik in de picture?

Standaard

De next gen-consoles? uiteraard nog niet beschikbaar, rond november pas. Kost €500 dus wel duurder dan je richtprijs, lijkt mij in ieder geval toekomstbestendig met veel (firmware)updates. Tegenwoordig streamen we veel, dus met de netflix, disney apps etc. zullen we wel goed zitten met een console.

Instellingen bij het plaatsen van berichten