De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: El Camino (Blu-ray)

  1. #1

    Standaard El Camino (Blu-ray)

    El Camino (Blu-ray)

    El Camino biedt de fans van Breaking Bad een leuke onderhoudende film, maar niet meer dan.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Geweldige film, vorig jaar op Netflix gezien en vandaag de blu-ray en alle extra's gekeken. Onder de extra's zijn ook een aantal easter eggs verborgen door op een extra naar rechts of links te drukken.

  3. #3

    Standaard

    Matige film, had absoluut meer veracht na alle berichten die voorbij kwamen. Een grote hype, meer niet.
    Het had net zo goed een verlengde aflevering geweest kunnen zijn.

  4. #4

    Standaard

    Ik snapte niks van deze film. Het leek wel alsof er al een hele hoop was gebeurd en je midden in het verhaal valt. Dan heb je nog wel een paar flashbacks maar daar word je ook niet echt wijzer van. Is dit soms een sequel van iets ofzo?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ik snapte niks van deze film. Het leek wel alsof er al een hele hoop was gebeurd en je midden in het verhaal valt. Dan heb je nog wel een paar flashbacks maar daar word je ook niet echt wijzer van. Is dit soms een sequel van iets ofzo?
    Als je serieus bent, ja, dit is een sequel die direct op het slot van de serie Breaking Bad volgt. Als je niet serieus bent, dan snap ik je humor niet

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •