De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: District 9 (UHD)

  1. #1

    Standaard District 9 (UHD)

    De sterke science-fiction actiethriller District 9 is nu verkrijgbaar op UHD

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Deze film is top 10 materiaal voor mij.Als ik na m'n nieuwe console aankoop weer beter in de beurs zit doe ik zeker de upgrade van BD naar UHD.

  3. #3

    Standaard

    Ik vind het wel schandalig dat ze voor deze film € 25,10 durven te vragen terwijl er alleen maar een UHD-schijfje in zit en de extra's van de Blu-ray er niet eens bij zitten. Andere 4K-films met alleen een UHD-schijf gaan (bij bol.com) voor € 14,99 weg. Dat lijkt er qua prijs meer op.
    Ik denk dat ik het bij mijn Blu-ray houd.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik vind het wel schandalig dat ze voor deze film € 25,10 durven te vragen terwijl er alleen maar een UHD-schijfje in zit en de extra's van de Blu-ray er niet eens bij zitten. Andere 4K-films met alleen een UHD-schijf gaan (bij bol.com) voor € 14,99 weg. Dat lijkt er qua prijs meer op.
    Ik denk dat ik het bij mijn Blu-ray houd.
    Ik wacht ook in dit geval lagere prijs af, Blu-ray is ook prima. Trouwens de UK en US versie hebben er wel blu-ray disc bij.
    Laatst aangepast door Wim S. : 05-11-2020 om 21:45

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •