De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Sluiten AUB Gekocht Justified SZ 3 en 6

    Goedemiddag,

    Ik ben op zoek naar de series Justifed Sz 3 en Sz 6.....Bluray/DVD , regio, ondertitels zijn niet belangijk, alleen een redelijke prijs

    Alvast bedankt, Vince.
    Laatst aangepast door vince curtin : 08-11-2020 om 00:28

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vince curtin Bekijk bericht
    Goedemiddag,

    Ik ben op zoek naar de series Justifed Sz 3 en Sz 6.....Bluray/DVD , regio, ondertitels zijn niet belangijk, alleen een redelijke prijs

    Alvast bedankt, Vince.
    Hoi,
    En wat vindt jij een redelijk prijsje? Ik heb de complete box hier liggen op dvd.
    Mag je over nemen.

    Groet,
    wolverine
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Hoi,
    En wat vindt jij een redelijk prijsje? Ik heb de complete box hier liggen op dvd.
    Mag je over nemen.

    Groet,
    wolverine
    Hoi,

    Ik heb seizoen 1,2,4 en 5 net gekocht bij een kringloopwinkel voor 3 euro per stuk zo voordat ik eraan begin wil ik
    het compleet hebben Een redelijk prijs is vijf of zes euro per stuk ongeveer,,,,

    gr, Vince.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vince curtin Bekijk bericht
    Hoi,

    Ik heb seizoen 1,2,4 en 5 net gekocht bij een kringloopwinkel voor 3 euro per stuk zo voordat ik eraan begin wil ik
    het compleet hebben Een redelijk prijs is vijf of zes euro per stuk ongeveer,,,,

    gr, Vince.
    Je mag de hele box overnemen voor 25 euro incl verzending wil ik wel totaal 30. Verkoop je de andere seizoenen weer voor een paar euro op marktplaats en dan heb je een toffe
    serie voor weinig. Idee?
    (ahum, ik vind hem zo tof dat ik hem ook op BR heb)
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  5. #5

    Standaard

    Bedankt maar Ik kom ze wel een keer tegen, Ik heb geen haast

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vince curtin Bekijk bericht
    Bedankt maar Ik kom ze wel een keer tegen, Ik heb geen haast
    okidoki.

    ze zijn nog wel eens op Amazon.de in de aanbieding.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  7. #7

    Standaard

    Seizoen 2 is voor 3.5 pond bij amazon.uk te halen, moet je wel even bij de 'used from' kijken (verkoper momox). Als die tenminste naar Nederland verzendt....

  8. #8

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •