De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard De gerestaureerde versie van THE PIANO verschijnt op My Lum en op DVD en Blu-ray Disc

    De gerestaureerde versie van THE PIANO verschijnt op My Lum en op DVD en Blu-ray Disc

    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 02-11-2020 om 23:53

  2. #2

    Standaard

    Want! Want! Want!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Moet het niet zijn geremasterd?
    Nu klinkt t alsof ergens op een stoffige zolder een allerlaatste exemplaar is terug gevonden...

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Moet het niet zijn geremasterd?
    Nu klinkt t alsof ergens op een stoffige zolder een allerlaatste exemplaar is terug gevonden...
    Ik denk gerestaureerd. Want de originele master voor de DVD-uitgave was zo bijzonder slecht! Daar viel niet veel meer aan te remasteren om die nog goed te krijgen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #5

    Standaard

    Kan het compleet mis hebben, maar ik ga er van uit dat het om een remaster gaat. Kan mij namelijk niet voorstellen dat een film als The Piano zo mishandeld is over de jaren dat er over een echte restauratie gesproken kan worden. Dat de DVD om te janken was, is waarschijnlijk omdat de bron niet je-van-het was. Verwacht dat ze nu een OCN of IP voor deze Blu-ray uitgave gebruiken en dus remasteren.

  6. #6

    Standaard

    Mogelijk. Maar Eye staat er over het algemeen over bekend dat ze heel goed zijn in restaureren. Dat hebben ze onlangs ook gedaan met Karakter.
    Dus daarom acht ik het toch wel mogelijk dat het om een restauratie gaat i.p.v. een remaster. Het staat in ieder geval ook zo op de poster van de VOD op MyLum.nl: Restored Version

    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Mogelijk. Maar Eye staat er over het algemeen over bekend dat ze heel goed zijn in restaureren. Dat hebben ze onlangs ook gedaan met Karakter.
    Dus daarom acht ik het toch wel mogelijk dat het om een restauratie gaat i.p.v. een remaster. Het staat in ieder geval ook zo op de poster van de VOD op MyLum.nl: Restored Version
    Er wordt nogal gauw gezegd dat een film 'restored' is, want dat klinkt lekker interessant. Had gemist dat het Eye betrokken was, dus in dat geval geloof ik wel dat het om een restauratie gaat. De film bleek bij nader onderzoek ook wat ouder te zijn dan ik in eerste instantie dacht, dus was misschien ook wel toe aan een restauratie in welke vorm dan ook.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •