De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard BenQ W2700i DLP 4K DLP HDR projector

    BenQ W2700i DLP 4K HDR projector

    Recent hebben we een nieuwe 4K-projector van BenQ onder de loep genomen, namelijk de W2700 DLP 4K HDR-projector. Conclusie was dat dit een bijzonder goede 4K-projector is voor een zeer schappelijke prijs. Nu komt BenQ met een soort opvolger; de W2700i DLP 4K HDR-projector. Het verschil in de naam is slechts de toevoeging van de "i" achter het typenummer, maar wat schuilt er nog meer aan vernieuwing onder de motorkap?

    Lees het artikel van Rogier
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 12-11-2020 om 17:33
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #2

    Standaard

    Leuke review,

    Ik heb zelf de W2700. Ik begrijp alleen niet waar de opmerking van herriemakende ventilator op gebaseerd is. Je kan hem op eco mode zetten (geen verschil voor beeld in een verduisterde ruimte waar je toch gebruik maakt van een beamer lijkt me) en je hoort hem totaal niet meer. Hij is zelfs stiller dan mijn vorige w1070.

    De i heeft voor mij geen meerwaarde aangezien ik een Apple TV op mijn receiver aangesloten heb staan en dus alle apps via dit apparaat gebruik.
    Zeer tevreden over de beamer en ondanks dat ik een OLED tv heb kijk ik nooit meer films op de tv. Betrap me er zelfs op dat ik vaak in de avond de beamer ook aan heb voor Youtube. Dit in combinatie met een 150inch scherm is een mooie beleving
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    Leuke review,

    Ik heb zelf de W2700. Ik begrijp alleen niet waar de opmerking van herriemakende ventilator op gebaseerd is. Je kan hem op eco mode zetten (geen verschil voor beeld in een verduisterde ruimte waar je toch gebruik maakt van een beamer lijkt me) en je hoort hem totaal niet meer. Hij is zelfs stiller dan mijn vorige w1070.
    Er is wel degelijk verschil in beeld. Als je 'm op de Eco mode zegt, schakelt de beamer terug naar 1080 resolutie en is ie niet meer 4K.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Er is wel degelijk verschil in beeld. Als je 'm op de Eco mode zegt, schakelt de beamer terug naar 1080 resolutie en is ie niet meer 4K.
    Dan heb je niet goed gekeken gok ik. Je verwart namelijk de stiltemodus met ecomodus. Met stiltemodus schakelt hij 4k uit. Met ecomodus niet, de lamp wordt een fractie minder fel, vandaar mijn opmerking dat je in een verduisterde kamer dan bijna geen verschil merkt.
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •