De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard De gerestaureerde versie van de cultklassieker CRASH verschijnt op 18 november op DVD

    De gerestaureerde versie van de cultklassieker CRASH verschijnt op 18 november op DVD

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Bizar dat wij hier een dvd krijgen want arrow brengt volgende maand een 4k en een blu-ray uit.

  3. #3

    Standaard

    Het is inderdaad bijna ongelooflijk dat ze dan een DVD uitbrengen....denk dat het clubje mensen die deze film willen hebben ook wel zien dat er in het buitenland superieure edities uitkomen.

  4. #4

    Standaard

    Ik heb zelf al de Franse blu-ray uitgave van Carlotta in huis gehaald.

    Denk dat het clubje mensen die deze film willen hebben in Nederland niet groot genoeg is om een release op blu-ray te waarborgen.

  5. #5

    Standaard

    Valt mij mee dat ie niet op cassetteband wordt uitgebracht.

  6. #6

    Standaard

    Hij is natuurlijk wel online (o.a. itunes) in HD te koop.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  7. #7

    Standaard

    Ongelooflijk dit. Dat ze de UHD hier niet uitbrengen daar heb ik nog enigszins begrip voor, maar niet eens de blu-ray? Het medium bestaat inmiddels 14 jaar en als je het type filmliefhebber bent die een film als Crash interessant vind dan heb je daar allang een speler voor dunkt me.

    Uiteraard heb ik allang de Britse release van Arrow in de pre-order staan. Gemiste kans van de Nederlandse uitgever.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ongelooflijk dit. Dat ze de UHD hier niet uitbrengen daar heb ik nog enigszins begrip voor, maar niet eens de blu-ray? Het medium bestaat inmiddels 14 jaar en als je het type filmliefhebber bent die een film als Crash interessant vind dan heb je daar allang een speler voor dunkt me.

    Uiteraard heb ik allang de Britse release van Arrow in de pre-order staan. Gemiste kans van de Nederlandse uitgever.
    Nee, helaas blijkt dat nog niet zo te zijn. Ik heb daar eens een gesprek over gehad met Cineart. Zij zouden zelf heel graag veel meer titels op Blu-ray uitbrengen, maar die verkopen gewoon niet. Heel soms doen ze het nog omdat een film het verdient, maar wetende dat ze daar verlies op gaan lijden. Heel bizar, maar blijkbaar heeft het art-house-publiek meer dan voldoende aan DVD.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Nee, helaas blijkt dat nog niet zo te zijn. Ik heb daar eens een gesprek over gehad met Cineart. Zij zouden zelf heel graag veel meer titels op Blu-ray uitbrengen, maar die verkopen gewoon niet. Heel soms doen ze het nog omdat een film het verdient, maar wetende dat ze daar verlies op gaan lijden. Heel bizar, maar blijkbaar heeft het art-house-publiek meer dan voldoende aan DVD.
    Het is geen populaire mening (en marketeers zullen ervan gruwen) maar ik vond en vind dat ze de transitie hadden moeten forceren door gewoon geen dvd's meer uit te brengen en enkel blu-rays. De huidige situatie is een schoolvoorbeeld van "zachte heelmeesters maken stinkende wonden": de zachte benadering van de transitie naar HD (en inmiddels 4k) maakt dat we nu met een situatie zitten die de Nederlandse markt voor fysieke media heeft verziekt. Partijen als Arrow en Criterion brengen allang geen DVD's meer uit en lijken daar niet onder te lijden.

  10. #10

    Standaard De blu-ray Crash is o.a. bij BOL te koop.

    Crash is uit op blu-ray hoor o.a. bij BOL.COM beschikbaar voor € 16,99 (prijs bekend op 14-03-2021), EAN CODE: 5425037941518 en uitgebracht door Imagine Film
    Laatst aangepast door Balskie : 17-03-2021 om 11:14

  11. #11

    Standaard

    Imagine kennende hebben ze dan wel alle extras eraf gehaald.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Imagine kennende hebben ze dan wel alle extras eraf gehaald.
    In dit geval niet.
    http://www.dvdinfo.be/bespreking.php?id=9297
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Nou ja, vergeleken met de Arrow, Criterion en Carlotta uitgave is het zeer mager.

  14. #14

    Standaard

    Klopt de extra's zijn karig, maar mij gaat het om de film en deze is perfect opgeknapt. Ik ben blij dat ik deze blu-ray tegenkwam, en wilde dit graag met jullie delen, ook al zijn de extra's helaas niets bijzonders .

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •