De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: Whiplash (UHD)

  1. #1

    Standaard Whiplash (UHD)

    De interessante muzikale karakterstudie Whiplash is nu verkrijgbaar op 4K UHD.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Rogier, de link in de review naar het forum werkt weer niet. Kun je die (laten) herstellen?

    Andere vraag: is het mogelijk om bij een UHD-bespreking voortaan te vermelden welke HDR-opties aanwezig zijn: HDR10, HDR10+, Dolby Vision?
    En kun je dan ook aangeven met welke optie je de film bekeken/beoordeeld hebt?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #3

    Standaard

    Hoi Marcel, nee helaas kan ik dat niet en ik denk dat dit überhaupt even niet kan met deze forum software. Bij het publiceren worden bij alle andere media automatisch forum topics aangemaakt maar bij UHD niet. Dat moet je handmatig doen en vandaar dat de link in de recensie het niet doet. Ik denk dat dit in de toekomst met nieuwe forum software opgelost gaat worden.
    Vwb het tweede, ik geef altijd aan welke HDR-optie meerwaarde biedt en waarom. Nu zag ik dat ik bij Whiplash alleen HDR had gezet en daar heb ik nu HDR10 van gemaakt ik specifiek te zijn. Verder heeft deze disc geen DV dus die bespreek ik (uiteraard) niet. Verder zijn er ook niet in de forumsoftware opties om aan te geven welke HDR-opties de disc biedt (zoals bij audiosporen en ondertiteling wel het geval is).

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Rogier, de link in de review naar het forum werkt weer niet. Kun je die (laten) herstellen?

    Andere vraag: is het mogelijk om bij een UHD-bespreking voortaan te vermelden welke HDR-opties aanwezig zijn: HDR10, HDR10+, Dolby Vision?
    En kun je dan ook aangeven met welke optie je de film bekeken/beoordeeld hebt?
    Hoi Marcel, het is toch gelukt om de link in de recensie te laten linken naar het juiste forumtopic. Ik kan dat voortaan voor alle recensies doen en ik ga even kijken of het gaat lukken om dat met terugwerkende kracht te doen.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 18-11-2020 om 14:38

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Hoi Marcel, het is toch gelukt om de link in de recensie te laten linken naar het juiste forumtopic. Ik kan dat voortaan voor alle recensies doen en ik ga even kijken of het gaat lukken om dat met terugwerkende kracht te doen.
    Dat zou geweldig zijn! Staat altijd zo knullig als een link niet (meer) werkt.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •