De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Tarkovsky's klassieker DE SPIEGEL is nu te zien op myLUM en vanaf 20 november op DVD en Blu-ray

    Tarkovsky's klassieker DE SPIEGEL is nu te zien op myLUM en vanaf 20 november op DVD en Blu-ray

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Op zich leuk deze release (heel nobel ook van Lumière en Eye dat ze hem uitbrengen) maar ik vermoed dat de liefhebbers deze allang geïmporteerd hebben. In het VK en de VS zijn hiervan al jaren geleden mooie releases uitgebracht.

    Ik ben nog wel benieuwd of deze versie een compleet nieuwe restauratie betreft.

  3. #3

    Standaard

    Ik heb de UK (Artificial Eye) Blu-ray uitgave, maar zo mooi is die absoluut niet. De transfer die gebruikt is voor die uitgave komt van een verouderde master en zorgt voor oog-schurft. De Nederlandse Tarkovksy 5-Film Blu-ray set, die ik ook heb, bevat ook De Spiegel en is een heel stuk beter qua beeldkwaliteit. Vermoed dat die de zelfde restauratie gebruikt als deze nieuwe release van Lumiere.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Ik heb de UK (Artificial Eye) Blu-ray uitgave, maar zo mooi is die absoluut niet. De transfer die gebruikt is voor die uitgave komt van een verouderde master en zorgt voor oog-schurft. De Nederlandse Tarkovksy 5-Film Blu-ray set, die ik ook heb, bevat ook De Spiegel en is een heel stuk beter qua beeldkwaliteit. Vermoed dat die de zelfde restauratie gebruikt als deze nieuwe release van Lumiere.
    Elke dag leer je weer nieuwe woorden .....

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Elke dag leer je weer nieuwe woorden .....
    Hahaha! Ik overdreef natuurlijk ontzettend, maar de NL uitgave is wat mij betreft echt beter dan de Engelse. Zie Caps-a-holic.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Ik heb de UK (Artificial Eye) Blu-ray uitgave, maar zo mooi is die absoluut niet. De transfer die gebruikt is voor die uitgave komt van een verouderde master en zorgt voor oog-schurft. De Nederlandse Tarkovksy 5-Film Blu-ray set, die ik ook heb, bevat ook De Spiegel en is een heel stuk beter qua beeldkwaliteit. Vermoed dat die de zelfde restauratie gebruikt als deze nieuwe release van Lumiere.
    Ik heb beide versies ook. De AE-release herinner ik me niet meer zo goed (is alweer een tijdje geleden dat ik hem gezien heb) maar de versie uit de Nederlandse set was inderdaad prima. Ik was eigenlijk vergeten dat The Mirror daar ook in zat: vreemd dat ze hem nu nog eens (voor zo'n kleine markt) los uitbrengen. De box was al heel vriendelijk geprijst.

  7. #7

    Standaard

    Was de nl box oorspronkelijk een digipack?

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Was de nl box oorspronkelijk een digipack?
    Nee, die ik heb niet. Geen idee of er nog een eerdere uitgave was, maar ik meen van niet.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •