De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Standaard Friends (seizoen 1-10) (Streaming)

Friends (seizoen 1-10) (Streaming)

Alle seizoenen van de hitserie Friends kan je nu bekijken op Netflix.

Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 23-11-2020 om 21:25

Standaard

Mwah, dat kun je al even, hoor. Staat er al zolang op, gaat er haast bijna weer vanaf.

Overigens snap ik de bovenste foto niet zo, een still uit een interview met Conan O'Brien (Rechts op de foto), die niet eens uit de reguliere reeks komt.

Standaard

Nooit een ruk aan Friends gevonden...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Standaard

"De serie had wel wat meer diversiteit mogen doen"

zucht, beginnen we hier nou ook met dat gezeik? Zaten al een lesbisch stel in toch. Af en toe ook gekleurde vriendinnen / vrienden etc

Moet dan overal verplicht een homo tussen een vriendengroep zitten of transsexueel? Is namelijk geen afspiegeling van de maatschappij. Niet zoveel als mensen willen doen voorkomen zijn dat. Betekent niet dat niemand het accepteert. Alleen dat geforceerde toevoegen van alles heb ik een hekel aan.
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    "De serie had wel wat meer diversiteit mogen doen"

zucht, beginnen we hier nou ook met dat gezeik? Zaten al een lesbisch stel in toch. Af en toe ook gekleurde vriendinnen / vrienden etc

Moet dan overal verplicht een homo tussen een vriendengroep zitten of transsexueel? Is namelijk geen afspiegeling van de maatschappij. Niet zoveel als mensen willen doen voorkomen zijn dat. Betekent niet dat niemand het accepteert. Alleen dat geforceerde toevoegen van alles heb ik een hekel aan.
    Als je me quote, dan moet je het wel goed doen natuurlijk (doen=hebben)
    Enfin, om objectief te blijven heb ik het als volgt gesteld:

De serie had wel wat meer diversiteit mogen hebben volgens critici en dit blijft aan discussie onderhevig.

Wat je mening ook is, feit blijft dat die discussie wel gevoerd wordt. De kritiek die wordt gegeven is dat iedereen zich vertegenwoordigd wil zien in zo'n serie, vooral als die zo succesvol is. Tja, wat je er dan ook van vindt, ik ben in elk geval blij dat Friends in die tijd is gemaakt. Minder gedoe met voor- EN tegenstanders. Social media kan van meerwaarde zijn, maar soms vind ik het ook echt een vloek.

Standaard

wat ik eigenlijk wilde typen was aan diversiteit moeten doen haha

Maar is ook zo. Ik heb het idee dat sinds de opkomst van social media, steeds meer mensen een platform om over letterlijk alles te zeuren hebben. Als je het er niet mee eens bent word je racist genoemd. Ik ben zelf opgegroeid in een buurt met mensen uit alle plekken van de wereld en genoeg vrienden dus ook. Maar word een beetje moe dat alles maar racisme of discriminatie is tegenwoordig.

Net als op tv. Je moet een vrouw, liefst lesbische of omgebouwde donkere vrouw in de hoofdrol hebben wil het geaccepteerd worden. Alsof iedereen die je tegenkomt dat is.....

Mooiste voorbeeld, een goede vriendin van mij maakte op fb ook een opmerking dat ze het zat was en werd door diversen voor racist uitgemaakt. Ze heeft 2 kinderen met een Marokkaanse man en is ermee verloofd......

wat ik wil zeggen, mensen roepen maar wat op social media....roepen is makkelijk, onderbouwen niet....
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

Instellingen bij het plaatsen van berichten