De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Chicago Fire op Amazon Prime Video.

    Tijdje geleden las ik over deze serie in dit forum. Ben er mee gestart op Amazon Prime Video. Dit laat zien dat er 5 series zijn. Dus je denkt, die ga ik zien. Bij het opstarten van serie 5, ( het voorgaande is heel goed en onderhoudend), wordt er gemeld dat deze video niet beschikbaar is. Bij wat surfen op internet blijken er 9 series te zijn, waarvan serie 5 al in 2018 in de Uk uitgezonden is. Met de chat sessie met Prime heeft de medewerker aldaar een verzoek ingediend om de rest beschikbaar te maken. Iemand hier al ervaring mee? Onlogisch om de helft beschikbaar te maken. De indruk wordt gewekt dat er 5 te zien zijn, maar dat is dus niet zo.
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

  2. #2

    Standaard

    Bij Prime is er veel beschikbaar en zit bij je Prima-abonnement, maar ook veel niet. Niet alleen films die je eerst moet aanschaffen, ook bij series zit er veel niet bij je standaard abo. Voorbeeld: ik wilde voor mijn kinderen een bepaalde kinderserie bekijken en daarvoor moest ik eerst een abo nemen bij Nickelodeon. Maar dat bij een serie die al wel beschikbaar is dan nog de helft alsnog niet bekeken kan worden is wel erg vreemd. Maar gezien bovenstaande verbaast het me niet.

  3. #3

    Standaard

    Ok, het zal mij ook benieuwen of er iets met dat verzoek van die Prime supportmedewerker gedaan wordt...................
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •