De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Films op DVD, harde schijf of USB stick?

    Films op DVD, harde schijf of USB stick?

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Een kleine opmerking mbt deze artikel. Wellicht voor een latere update.
    Het volgende is gezegd over een externe harde schijf.

    Een externe harde schijf is wat minder mobiel dan een USB-stick.
    IEr kleven twee redelijk belangrijke nadelen aan de harde schijf als opslagmedium.
    In de eerste plaats is een harde schijf niet heel makkelijk om mee te nemen.
    Een USB-stick stop je makkelijk in je jas- of broekzak, met een harde schijf lukt dit niet.
    Tegenwoordig zijn externe harde schijven ook in een andere, tevens veel betere, variant te krijgen.
    Namelijk SSD.

    Ik heb de Samsung Portable SSD T7 1TB. En geloof mij, deze past gemakkelijk in mijn binnenzak van mijn jas. Ook in mijn broekzak. Het kabeltje stelt ook niks voor.

    Volgens GadgetGear.nl is de T7 85mm lang en 57mm breed. Nog steeds groter dan een gemiddelde USB stick, maar veel meer portable dan normale externe harde schijven.

    Vergeet niet sommige mobiele telefoons zijn zelfs groter dan de T7
    Zie hieronder:
    https://www.gadgetgear.nl/wp-content...702_161612.jpg

    SSD heeft weliswaar andere andere nadelen, maar niet deze nadeel wat in het artikel staat. \
    De keuze van SSD schijven wordt steeds groter: https://nl.hardware.info/artikel/991...n-je-binnenzak

  3. #3

    Standaard

    Citaat: Een USB-stick stop je makkelijk in je jas- of broekzak, met een harde schijf lukt dit niet.

    Ik heb nu een WD Passport (5 TB). Klein, maar mooi dingetje. Kleiner dan mijn iphone 10 XR. Past prima in broekzak. En is ook nog eens veel goedkoper dan de SSD externe drive.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  4. #4

    Standaard

    "Een externe harde schijf met 1 terabyte, gelijk aan 1000 gigabyte, is voldoende voor honderden films."

    Een HDD van 1 TB heeft in werkelijkheid maar 931 GB aan ruimte.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •