De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.

Discussie: Killjoys

  1. #1

    Standaard Killjoys

    Ik heb gezocht, maar kon niet eens een topic voor deze serie vinden.

    Na het kopen van de box met de complete serie (5 seizoenen), ben ik nu door de eerste 3 seizoenen heen. Dat zijn net de seizoenen die ik al eerder had gezien, dus ik ben nu begonnen met seizoen 4 bij de voor mij nieuwe delen. En dat eerste deel is wel erg leuk hoor....

    Het is (ook met de herkijk) gewoon een leuke serie om te kijken:, erg onderhoudende sci-fi, prima effecten voor een tv-serie, acteurs die naar mate de serie vordert steeds beter en beter in hun karakter komen en heel goed op elkaar ingespeeld zijn (met Hannah John-Kamen als uitblinker), goed 'worldbuilding' en sets, en een mooi hoofdverhaal dat spannend blijft.

    Nog 2 seizoenen te gaan!

    De box is voor een habbekrats bij amazon.uk op te pikken....


  2. #2

    Standaard

    Zitten de schijven een beetje deftig in de verpakking of allemaal op een stapeltje?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Zitten de schijven een beetje deftig in de verpakking of allemaal op een stapeltje?
    Engelse multi disc releases van Universal zitten meestal in zo'n verpakking waar alle discs een eigen tray hebben, maar de trays zitten wel (als geheel) los in de buitenhoes.

  4. #4
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Heb zelf gisteren het vijfde seizoen aangekocht omdat ik de vier vorige seizoenen reeds op BD heb. Moet nog altijd aan seizoen 3 beginnen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  5. #5

    Standaard

    Ik zit midden in seizoen 4 en wordt nog steeds verrast.....de grapjes worden steeds leuker ....."I would break you" tegen Johnny is een onvergetelijke. Je ziet ook de lol die ze hebben tijden het maken .

  6. #6

    Standaard

    Seizoen 5 begint met een hele mooie twist, leuk verzonnen weer. Minder leuk is dat ik nog maar 4 delen heb van deze vermakelijk serie. Ach ja, dan kan ik eindelijk beginnen aan Discovery die ondertussen genoeg delen heeft.

  7. #7

    Standaard

    Ik heb toch maar los seizoenen 4 en 5 gekocht, nog snel voor de Brexit. Ik was minder kwijt dan de 5 seizoenen-box en de eerste drie had ik al. Er stond een levertijd van 1,5 maand, maar om de één of andere reden zaten ze al na 2 dagen in mijn brievenbus. Amazon heeft nog NOOIT zo snel geleverd.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #8

    Standaard

    Staat deze serie ergens op een online-dienst?

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Staat deze serie ergens op een online-dienst?
    Ik geloof het niet.....

  10. #10
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik heb toch maar los seizoenen 4 en 5 gekocht, nog snel voor de Brexit. Ik was minder kwijt dan de 5 seizoenen-box en de eerste drie had ik al. Er stond een levertijd van 1,5 maand, maar om de één of andere reden zaten ze al na 2 dagen in mijn brievenbus. Amazon heeft nog NOOIT zo snel geleverd.
    Vandaag ook seizoen 5 binnen gekregen met nog wat andere titels. Geleverd door DPD, was het bij jou misschien ook via een koerier, want Royal Mail/BPost zijn normaal gezien nooit zo snel
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Vandaag ook seizoen 5 binnen gekregen met nog wat andere titels. Geleverd door DPD, was het bij jou misschien ook via een koerier, want Royal Mail/BPost zijn normaal gezien nooit zo snel
    Het was gewoon via bpost. Ik ben perplex van de snelheid!
    Als ze het goed doen dan zeggen we het ook!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Staat deze serie ergens op een online-dienst?
    Even gekeken, staat niet op Netflix, Amazon Prime en Ziggo On Demand.

  13. #13

    Standaard

    Enig nadeel van de box is dat er geen extra's op staan; hier had ik wel meer van willen zien. Positief punt is dat het menu (hoe simpel het ook is) voor alle seizoenen hetzelfde is, dat zie je wel eens anders.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •