De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Undercover (Seizoen 1 & 2) (Streaming)

    Undercover (Seizoen 1 & 2) (Streaming)

    De eerste Nederlands/Belgische Netflix-serie is direct een schot in de roos.Let op: milde spoilers!

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Seizoen 1 wordt nu ook op SBS6 uitgezonden. Heb hier nog niets van gezien. Komt ook een beetje doordat ik van Frank Lammers altijd een beetje 'jeuk' krijg. Ik weet niet hoe dat in deze serie is.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #3

    Standaard

    Andere vraag, Rogier. Waarom geef je geen cijfers over de beeld- en geluidskwaliteit van deze VOD-serie? Ben daar wel benieuwd naar.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Andere vraag, Rogier. Waarom geef je geen cijfers over de beeld- en geluidskwaliteit van deze VOD-serie? Ben daar wel benieuwd naar.
    Tja, dat hebben we eigenlijk nooit gedaan voor streaming titels. De reden was ooit omdat het eigenlijk redelijk standaard HD-streaming was met DD 5.1 geluid en niet echt belangrijk. Nu met 4K, DV en Atmos zou je het wel kunnen doen, maar dat is wel weer extra werk. We zijn van huis uit een site/forum over fysieke media, en daar is de aandacht altijd naar uit gegaan (vooral ook naar het technische aspect, vooral naar DVD in de tijd). Streaming (en bioscoop) titels doen we erbij, omdat dit vaak een eigen initiatief is van de recensent.

  5. #5

    Standaard

    OK. Duidelijk verhaal. Ik vroeg het met name omdat er nogal wat verschillende meningen zijn over de beeld- en geluidskwaliteit van 'streaming' titels in vergelijking tot die van fysieke media. Ik ben niet geabonneerd op VOD-diensten, maar ik kan me voorstellen dat i.v.m. de toegepaste techniek de beeld- en geluidskwaliteit nogal wisselend is. Soms goed, soms zelfs erg goed, maar ook regelmatig onder de maat.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #6

    Standaard

    Ik volg het nu op SBS maar ik vind het meer een 7 dan een 9 waard. De eerste 3 afleveringen gebeurde er maar af en toe wat en pas in afl 3 en 4 heb ik het idee dat het eens van de grond komt en hopelijk gaat het zo verder. En het omkopen van een politieman voor info vind ik wel een cliché. Ik volg via Videoland Mocro Mafia maar daarin gebeurt meer vind ik. Undercover is niet slecht maar ik had er tot nu toe meer van verwacht.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •