De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: Se7en (RCV-release)

  1. #1

    Standaard Se7en (RCV-release)

    Heeft iemand de RCV-release van Se7en te koop of weet men waar ik deze kan kopen? Het was lange tijd een release die je in de uitverkoopbakken tegen kwam, maar nu ik er naar op zoek ben is ie nergens meer te krijgen.

    Ik wil benadrukken dat het me echt specifiek om deze release gaat en niet om de huidige versie van Warner. Als iemand weet waar ik deze bij een fysieke winkel of online shop kan kopen dan hoor ik dat ook graag. Ik moet er eerlijkheidshalve bij zeggen dat ik er (gezien de matige kwaliteit van deze uitgave) geen verzamelaarsprijs voor wil betalen.

  2. #2

    Standaard

    Op Marktplaats staan er een paar te koop. En expliciet de RCV versie. Prijzen vanaf €2,50.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Op Marktplaats staan er een paar te koop. En expliciet de RCV versie. Prijzen vanaf €2,50.
    Daar had ik niet aan gedacht. En dat is ook wel de prijscategorie waarop ik hoopte. Bedankt voor de tip.

    edit: om trouwens toch even openheid van zaken te geven over de reden waarom ik naar deze "inferieure" release zoek. Ik ben geïnteresseerd geraakt n.a.v. dit artikel: The Mysterious Case of Se7en. Er is door de jaren heen nogal gespeeld met de kleuren van deze film, en de RCV-release zou wat "origineler" moeten zijn dan de gangbare blu-ray-releases. Ik ben benieuwd naar de verschillen dus vandaar.
    Laatst aangepast door Richard B. : 10-12-2020 om 15:31

  4. #4

    Standaard

    Geen dank en succes!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •