De resultaten 1 tot 19 van 19 worden weergegeven.

Discussie: Novamedia

  1. #1

    Standaard Novamedia

    Tsja, wat nu te doen.....

    Ik krijg net een mail binnen n.a.v. mijn bestelling tijdens hun sale. Ik wist wel dat Zuid-Korea een probleem had gehad met k-pack versturen, maar dacht dat dit voorbij was omdat je dus kon bestellen. Even over nadenken...ik wil die titels wel echt hebben.

    First of all, thank you all so much for your purchase during the Winter Sale Festival season.


    We are very sorry to break down the news that kpack and EMS services are not provided to your residence.
    Only EMS and EMS premium are working at the moment.
    After the pandemic, Korean post has narrowed down kpack service available countries.

    We have 3 options to offer.


    1) We will keep your orders safe in our office until kpack is available again. We will update you in the meantime.

    2) If you have family or friends living in DE, GB, HK, US, CA, CN, RU. We could send your order there. These are the very few countries that kpack service is working.

    3) You could upgrade your shipping method. Please let us know your order number then we will let you know how much EMS or EMS premium costs.

    Thank you and really sorry about the situation.

  2. #2

    Standaard

    Op mijn vraag wat ik zou moeten betalen, is het antwoord:
    You paid $
    23.78

    EMS costs $40.15, the surcharge would be $16.37.

    Dan komt er dus per titel nog zo'n €3,50 bij.

    Mmm, lastig hoor.

  3. #3

    Standaard

    inderdaad lastig, is verzenden via EMS (ken ik verder niet) douane gevoelig omdat ze, in verband met verzekering, de echte waarde op de verpakking moeten zetten ? mijn ervaring met Kpost is tot nu toe goed wat betreft douane issues
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  4. #4
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Via Kimchidvd wel eens zaken laten verzenden met EMS, laatste keer ergens in 2018 en dat was niet met de werkelijke waarde op het pakket of factuur, maar geen idee hoe Novamedia hiermee omgaat.

    @rogue, heb jij ondertussen je andere Zuid-Koreaanse titels ontvangen die je via eBay had aangekocht ergens in april/mei van dit jaar?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Via Kimchidvd wel eens zaken laten verzenden met EMS, laatste keer ergens in 2018 en dat was niet met de werkelijke waarde op het pakket of factuur, maar geen idee hoe Novamedia hiermee omgaat.

    @rogue, heb jij ondertussen je andere Zuid-Koreaanse titels ontvangen die je via eBay had aangekocht ergens in april/mei van dit jaar?
    Ik heb alles ontvangen, ook degene die ik onlangs had besteld via ebay. Die waren wel via fedex verstuurd en binnen een paar dagen binnen.
    Ik heb nog niet besloten wat ik ga doen, ik heb even op de site zitten spelen met de verzendkosten (dacht, misschien kan ik dan meer bestellen waarbij de verzendkosten hetzelfde blijven), maar helaas, het gaat bij elke extra artikel omhoog.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb alles ontvangen, ook degene die ik onlangs had besteld via ebay. Die waren wel via fedex verstuurd en binnen een paar dagen binnen.
    Ik heb nog niet besloten wat ik ga doen, ik heb even op de site zitten spelen met de verzendkosten (dacht, misschien kan ik dan meer bestellen waarbij de verzendkosten hetzelfde blijven), maar helaas, het gaat bij elke extra artikel omhoog.
    Zelf 1 titel in april gekocht via ebay bij Koreaanse aanbieder maar nog niks ontvangen; 2x contact opgenomen maar vanwege covid19 nog niet verstuurd...

    geen issues met douane via fedex ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  7. #7
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Mijn twee Zuid-Koreaanse BD's welke ik via eBay besteld heb in mei dit jaar zijn uiteindelijk ook verzonden. Een eBay verkoper die jij wellicht ook kent rogue

    Hij had wel een oplossing gevonden om de spullen te verzenden naar België zonder bijkomende kosten. Hij heeft hiervoor de Rincos koerier gebruikt, welke ik niet ken en dus niet weet wat hun reputatie is en wie het verder zal behandelen eenmaal het Europa binnenkomt.

    Dus in blijde verwachting om My Sassy Girl en JSA eindelijk toe te voegen aan mijn collectie en vooral te bekijken
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  8. #8

    Standaard

    En Stefaan, is het goed binnengekomen?
    Ik heb trouwens gekozen om bij te betalen bij novamedia.

  9. #9

    Standaard

    ik heb ook gekozen voor bijbetaling; via de track en trace zie ik dat het pakket sinds 8/1 in Amsterdam ligt; was trouwens vergeten dat ik slechte ervaringen had via die EMS verzendmethode; was toen bestelling bij KimChiDVD, pakketjes lagen toen ook in amsterdam, vervolgens niks ontvangen en later bleken de pakketjes terug gestuurd te zijn naar de ontvanger; nooit bericht gekregen van postnl dat ze langs waren geweest.... kijken hoe dit gaat aflopen
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  10. #10

    Standaard

    Mmm, dan ben ik benieuwd. Ik wacht nog op antwoord hoe ik het moet betalen.

  11. #11
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    En Stefaan, is het goed binnengekomen?
    Ik heb trouwens gekozen om bij te betalen bij novamedia.
    ja netjes ontvangen en ook nog eens goed verpakt. Ik moet maar eens een nieuwe maand inlassen om de achterstand aan Zuid-Koreaanse films te bekijken.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  12. #12

    Standaard

    Goed om te lezen Stefaan, dat wekt vertrouwen op dat ik binnenkort weer eens wat moet bestellen bij onze grote vriend. Ik heb net betaald bij novamedia, dus ik ben benieuwd hoe vlot het allemaal gaat.
    En die achterstand.....tsja, ik weet er alles van.

  13. #13

    Standaard

    mijn pakket van Novamedia is nog steeds niet binnen; volgens de track is het pakket wel in Nederland maar het ligt al ruim een week op locatie
    NLHAGI....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  14. #14

    Standaard

    Ik heb geen idee of die van mij al verzonden is, zal ze eens mailen.

  15. #15

    Standaard

    Gisteren is het pakket eindelijk binnengekomen. Geen extra kosten en zoals altijd exceptioneel goed verpakt door novamedia. Maar ja, met die hoge verzendkosten zal het wel even duren tot ik weer iets bestel. Maar wachten tot de verzending in ZuidKorea weer normaal is.

  16. #16

    Standaard

    die van mij is eergisteren gearriveerd; ruim 5 weken geduurd.. ook ik ga pas weer iets bestellen in Azië als alles normaal is, deze express verzendkosten zijn te hoog en is verre van snel
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  17. #17

    Standaard

    3 weken geleden iets 2 blu's besteld via een ebayer uit Zuid-Korea en beiden zijn vorige donderdag al aangekomen.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    3 weken geleden iets 2 blu's besteld via een ebayer uit Zuid-Korea en beiden zijn vorige donderdag al aangekomen.
    wat was de verzendoptie, KPOST of Express ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    wat was de verzendoptie, KPOST of Express ?

    K-EUR en heeft bijna een week op Rincos gelegen.

    Was verzonden op 12 en 13 januari en beiden toegekomen op 29 januari, wat dus een goede 2 weken is.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •