Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 29 van 29 worden weergegeven.

Standaard

Ik had graag een vervolg gezien, benieuwd hoe het verder had kunnen gaan. Series krijgen tegenwoordig eigenlijk geen tijd meer om een beetje te rijpen. Zijn in het verleden genoeg series waarvan het eerste seizoen nog niet geweldig was, maar latere seizoenen wel.

Aan TWD z'n reactie te zien heeft hij er zelf niks van gezien, maar dat weerhoudt hem er niet van een mening te hebben

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik had graag een vervolg gezien, benieuwd hoe het verder had kunnen gaan. Series krijgen tegenwoordig eigenlijk geen tijd meer om een beetje te rijpen. Zijn in het verleden genoeg series waarvan het eerste seizoen nog niet geweldig was, maar latere seizoenen wel.

Aan TWD z'n reactie te zien heeft hij er zelf niks van gezien, maar dat weerhoudt hem er niet van een mening te hebben
    Dat is zeker waar, er zijn genoeg voorbeelden van series die wat moeten 'rijpen', zoals (imo) ST:ENT, The Soprano's en Breaking Bad.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht

Dat mag niet?

Inhoudelijk kan ik er niet zelf over oordelen nee, dus zeg ik alleen wat ik (plot twist!) nota bene van personen die positief over de serie waren hoorde: dat je het hoge budget er niet aan af kon zien en het er soms goedkoop uit zag....

Reviewbombing: wat te denken van review boosting? Zat lui die producties en producten standaard een 10 of een 9 geven... zowel fans als media/sites etc (die laatste groep om hun disneyprivileges veilig te stellen. Doen sites dat echt? Jazeker, heb ik zelf meermaals uit de mond van personen gehoord, die -niet en-publique- gewoon toegaven dit te doen, bang om geen uitnodigingen en gratis spullen meer te krijgen.

Disney kijkt gewoon naar scores en $. Levert het genoeg op? Dan gaan ze door (looking at you Grogu knuffels).
    Valt het tegen? Dan op naar de volgende serie.

Standaard

Reviewboosting is net zo erg natuurlijk, mee eens.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten