Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 34 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star Wars: Ahsoka (Disney+)

    En jawel, een spin-off met Ahsoka.

    https://www.starwarsnewsnet.com/2020...velopment.html

  2. #2

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Zo lang ze geen goede film maken loop ik ook niet warm voor die spin-offs.Sowieso ben ik de draad kwijt.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Zo lang ze geen goede film maken loop ik ook niet warm voor die spin-offs.Sowieso ben ik de draad kwijt.
    Ahsoka is een karakter dat in The Clone Wars animatie is geïntroduceerd, daarna kwam ze terug in de animatieserie Rebels, waarvan ook meerdere karakters in de trailer terugkomen. Ahsoka werd live action in seizoen 2 van The Mandalorian en nu volgen dus Sabine Wren, Hera Syndulla en Thrawn (ooit in de jaren 90 in een boekentrilogie geïntroduceerd), Chopper de robot uit Rebels had al een cameo in Rogue One.

    Persoonlijk kijk ik heel erg uit naar deze serie.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ahsoka is een karakter dat in The Clone Wars animatie is geïntroduceerd, daarna kwam ze terug in de animatieserie Rebels, waarvan ook meerdere karakters in de trailer terugkomen. Ahsoka werd live action in seizoen 2 van The Mandalorian en nu volgen dus Sabine Wren, Hera Syndulla en Thrawn (ooit in de jaren 90 in een boekentrilogie geïntroduceerd), Chopper de robot uit Rebels had al een cameo in Rogue One.

    Persoonlijk kijk ik heel erg uit naar deze serie.
    Ja goed ik vermoed dat jij 10x meer Star wars liefde heb dan ik.Echt ik ben die verhalen[Clone Wars] totaal kwijt.

    Rogue One: Deze film heb ik heel hoog zitten en de rest zie ik als matig.En de trilogy uit de 80s is mooi in m'n hoofd en hoef ik eigenlijk nooit meer te zien.
    Laatst aangepast door jeroeni : 08-04-2023 om 00:18

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ahsoka is een karakter dat in The Clone Wars animatie is geïntroduceerd, daarna kwam ze terug in de animatieserie Rebels, waarvan ook meerdere karakters in de trailer terugkomen. Ahsoka werd live action in seizoen 2 van The Mandalorian en nu volgen dus Sabine Wren, Hera Syndulla en Thrawn (ooit in de jaren 90 in een boekentrilogie geïntroduceerd), Chopper de robot uit Rebels had al een cameo in Rogue One.

    Persoonlijk kijk ik heel erg uit naar deze serie.
    Ahsoka is ook het lievelingetje van Filoni die haar in al zijn projecten (Rebels, Mandalorian) laat terugkeren en weigert haar te laten sterven, wat niet bepaald logisch is. Ahsoka in leven tijdens de OT zorgt voor de spreekwoordelijk gefronste wenkbrauwen.

  8. #8

    Standaard

    Kan niet hetzelfde over Yoda gezegd worden, muv Endor?

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Kan niet hetzelfde over Yoda gezegd worden, muv Endor?
    Dat antwoord wordt letterlijk in ROTS gegeven.
    Yoda en Obi-Wan vluchten, afwachtend tot het moment dat Luke (of evt Leia) tot Jedi getraind kon worden.
    Als ze beide kasjewijlen waren gegaan had Luke geen Jedi training kunnen krijgen.

    Los daarvan: meermaals wordt gezegd dat alle Jedi zijn weggevaagd (muv Yoda en Obi-Wan), dat Luke de laatste hoop is etc.
    Yoda zegt zelfs letterlijk:


    Dat er nog een Jedi rondloopt (ja, Ahsoka claimt geen Jedi te zijn) is niet logisch.

    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 08-04-2023 om 17:59

  10. #10

    Standaard

    Lars Mikkelsen bevestigd als Thrawn, nadat hij eerder in Rebels de stem insprak.

    https://collider.com/ahsoka-cast-lar...dmiral-thrawn/

    En Kevin Kiner maakt ook de overstap naar live action, maar dan als componist.

    https://collider.com/ahsoka-kevin-kiner-composer/
    Laatst aangepast door tmvde : 08-04-2023 om 23:27

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Dat antwoord wordt letterlijk in ROTS gegeven.
    Yoda en Obi-Wan vluchten, afwachtend tot het moment dat Luke (of evt Leia) tot Jedi getraind kon worden.
    Als ze beide kasjewijlen waren gegaan had Luke geen Jedi training kunnen krijgen.

    Los daarvan: meermaals wordt gezegd dat alle Jedi zijn weggevaagd (muv Yoda en Obi-Wan), dat Luke de laatste hoop is etc.
    Yoda zegt zelfs letterlijk:

    Dat er nog een Jedi rondloopt (ja, Ahsoka claimt geen Jedi te zijn) is niet logisch.
    Ahsoka heeft de Jedi Order verlaten en dan ben je geen Jedi meer. Ezra is nooit een Jedi geweest, alleen Cal Kestis maakte nog deel uit van de Jedi Order ten tijde van Order 66 van de drie voorbeelden die je noemt, maar hij was toen een Padawan.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ahsoka heeft de Jedi Order verlaten en dan ben je geen Jedi meer. Ezra is nooit een Jedi geweest, alleen Cal Kestis maakte nog deel uit van de Jedi Order ten tijde van Order 66 van de drie voorbeelden die je noemt, maar hij was toen een Padawan.
    Cal Kestis was a Force-sensitive human male who became a Jedi Knight during the reign of the Galactic Empire.
    Hier zijn de beelden: https://www.youtube.com/watch?v=NIrv42w1qSo

    Maar of ze nou de titel dragen of niet, het gaat er om dat het niet logisch is dat er figuren rondlopen die dermate getraind zijn dat ze een meer dan waardevolle rol hadden kunnen vervullen.

  13. #13

    Standaard

    Nog ruim een maand te gaan en dan meteen twee afleveringen.


  14. #14

    Standaard

    Eerste aflevering gekeken en genoten. Nu beginnen aan deel 2. Voorkennis, Clone Wars, Rebels en Tales of the Jedi wel een pre. Serie is ook zonder voorkennis te kijken, maar dan ken je de persoonlijke verhoudingen een stuk minder.
    Laatst aangepast door tmvde : 23-08-2023 om 20:40

  15. #15

    Standaard

    Ook aflevering 2 stelde niet teleur. Op naar volgende week, benieuwd wanneer Thrawn zijn intrede zal doen. Met de muziek zit het ook wel goed, van de componist van Clone Wars en Rebels.
    Laatst aangepast door tmvde : 23-08-2023 om 20:05

  16. #16

    Standaard

    The Guardian is niet erg positief: https://amp.theguardian.com/tv-and-r...-to-care-about
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  17. #17

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    En zo zijn andere media positief:

    https://www.empireonline.com/tv/reviews/ahsoka/
    https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...e-en-part-two/

    Oordeel vooral zelf zou ik zeggen.
    Die onderste ken ik.... die zijn nooit meer ergens niet positief over dus niet de beste maatstaaf.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Die onderste ken ik.... die zijn nooit meer ergens niet positief over dus niet de beste maatstaaf.
    Niet meer bij betrokken?


  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Niet meer bij betrokken?

    Dik 3,5 jaar geleden ben ik daar zelf gestopt.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 24-08-2023 om 08:46

  21. #21

    Standaard

    Wow, wat een aflevering en nog maar drie te gaan.

  22. #22

    Standaard

    Ik wacht tot het weer compleet is. Ik bedenk mij opeens dat ik Mando 3 ook nog moet kijken...schande!

  23. #23

    Standaard

    FAR, FAR AWAY! Deze aflevering had echt alles wat ik kon wensen, in één woord, geweldig. Kan nu al niet wachten op volgende week.

  24. #24

    Standaard

    Vind het een vrij goede Star Wars serie. Hopelijk blijft de kwaliteit dit hoog in de laatste 2 afleveringen.

  25. #25

    Standaard

    Wow, wat een finale! Adembenemend van begin tot eind. Zeer benieuwd hoe dit verhaal verder gaat.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •