De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

  2. #2

    Standaard

    Is het niet handiger om alle Star Wars-topic zoveel mogelijk te bundelen? Ik zie ineens tig van die topics verschijnen. Lijkt me wat overzichtelijker. Ik dacht dat er een grote bundeltopic was van Star Wars. Al die aankondigingen zouden erin kunnen of er komt een aparte bundeltopic voor dit soort aankondigingen.

  3. #3

    Standaard

    Volgens mij hebben alle films en series (ook niet Star Wars en wel film- of serie-universa, zoals MCU of Star Trek) hun eigen topics. Dus waarom dan voor Star Wars alles samenvoegen?
    Laatst aangepast door tmvde : 11-12-2020 om 17:24

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Volgens mij hebben alle films en series (ook niet Star Wars en wel film- of serie-universa, zoals MCU of Star Trek) hun eigen topics. Dus waarom dan voor Star Wars alles samenvoegen?
    Ging me meer over de hoeveelheid die nu in 1 keer loskwam. Normaal vind ik een eigen topic prima maar zag ineens ongeveer 10 aparte topics.

  5. #5
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    In eerste instantie had ik hetzelfde. Nu is het wat veel tegelijk - net als de aankondiging -, maar straks is het wel handig als elke serie on topic en overzichtelijk blijft. Topic die minder aandacht krijgen verdwijnen min of meer vanzelf naar de achtergrond.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #6

    Standaard

    Mee eens, toevallig dat ze allemaal tegelijkertijd aangekondigd worden, anders is het meer verspreid. En tmvde, nog bedankt voor het aanmaken én aanvullen van de Marvel series!

  7. #7

    Standaard

    Geen probleem

    Volgens mij heb ik wel alleen aangevuld en geen nieuwe topics voor Marvel series gemaakt. Star Wars staat voor mij op één, Marvel toch wel iets daar achter, al ben ik voor het MCU ook all in. Dus denk niet dat er al topics zijn voor Ironheart, Secret Invasion, Armor Wars of The Guardians of the Galaxy Holiday Special.
    Laatst aangepast door tmvde : 13-12-2020 om 17:51

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    In eerste instantie had ik hetzelfde. Nu is het wat veel tegelijk - net als de aankondiging -, maar straks is het wel handig als elke serie on topic en overzichtelijk blijft. Topic die minder aandacht krijgen verdwijnen min of meer vanzelf naar de achtergrond.
    Ik deel alsnog deze mening. Ik laat de proefballon leeglopen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •