De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Rogue Squadron (2023)

    Disney kondigt nieuwe Star Wars-film aan



    Disney heeft laten weten dat er een nieuwe Star Wars-film gemaakt zal worden door de regisseur van Wonder Woman, Patty Jenkins. De film, getiteld Rogue Squadron, zal zich afspelen in ’een toekomstig tijdperk van het sterrenstelsel’. Fans moeten nog wel even geduld hebben, want de nieuwe Star Wars verschijnt vooralsnog in december 2023.

    Jenkins wordt de eerste vrouwelijke regisseur van de beroemde en wereldwijd geliefde franchise. Ze heeft een indrukwekkende staat van dienst. In 2017 was Patty de eerste vrouw die een superhelden-film regisseerde, Wonder Woman, die zeer succesvol werd. Ook schreef en regisseerde ze de film Monster, waarvoor Charlize Theron in 2004 een Oscar voor beste actrice won.

    Volgens Kathleen Kennedy, president van Lucasfilm, wat een onderdeel is van Disney, wordt dit een heel andere film dan voorheen. „Dit verhaal zal een nieuwe generatie starfighterpiloten introduceren, die hun vleugels verdienen en hun leven riskeren in een grensverleggende, supersnelle rit.”

    Bron: Telegraaf.nl

    Laatst aangepast door DVD Watcher : 11-12-2020 om 18:39

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ja inderdaad . Ik dacht: laat ik maar gelijk een topic maken voor de film zelf, dan een melding in een algemeen Star Wars topic. Leek me beter en handiger.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •