Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 27 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Guardians of the Galaxy Vol. 3 (2023)

    Laatst aangepast door tmvde : 13-12-2020 om 19:40

  2. #2

    Standaard

    Echte trailer zal wel binnenkort te zien zijn, hier een beschrijving ervan voor degene die niet kan wachten:

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Echte trailer zal wel binnenkort te zien zijn, hier een beschrijving ervan voor degene die niet kan wachten:
    Heeft even geduurd


  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Tja, heb er nog geen WoW-gevoel bij, voelt een beetje meer van hetzelfde....dezelfde grappen, dezelfde actie...misschien goed als dit de afsluiter wordt.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Tja, heb er nog geen WoW-gevoel bij, voelt een beetje meer van hetzelfde....dezelfde grappen, dezelfde actie...misschien goed als dit de afsluiter wordt.
    Zou ook gek zijn om een World of Warcraft-gevoel bij GotG te krijgen

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Zou ook gek zijn om een World of Warcraft-gevoel bij GotG te krijgen
    Bij World of Warcraft heb ik al helemaal geen gevoel bij...hooguit negatieve haha...

  8. #8

    Standaard

    Tot nu toe genoten van de twee films en de special presentation van vorige week, dus dat zal met Volume 3 ook wel goed komen

  9. #9

    Standaard

    Waardige afsluiter van TGOTG trilogie. Na No Way Home eindelijk weer eens een goeie MCU film.
    Helaas zal deze film niet de redding worden van het zinkende MCU schip.

  10. #10

    Standaard

    Zalige film, met een beetje een bitterzoet einde. Een stuk beter dan de crap die Marvel tegenwoordig uitbraakt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #11

    Standaard

    Gisteren gezien en het viel niet tegen...wat een mooie afsluiting!

    Black Panther Wakanda Forever raakte al een gevoelige snaar vanwege de verwerking van het overlijden van Chadwick Boseman, maar deze film kan er ook wat van. James Gunn is toch wel qua verhaal maar zeker ook visueel een meester. Alles ziet er wederom zo mooi uit; hij heeft bijvoorbeeld echt een uniek oog voor kleuren. Maar ook de settings e.d....prachtig.

    Gunn heeft ook een goede villain uitgekozen voor het derde deel. En terecht heeft hij niet teveel uitgelegd hoe de High Evolutionary is ontstaan (zeker als je de comics neemt zou dat te lastig zijn), maar meer gefocust op zijn motieven en zijn relatie met Rocket. Het verleden en ontstaan van Rocket is 1 van de beste en zeker pakkende verhaallijnen in de MCU tot nu toe. Gewoon heel erg goed.
    Adam Warlock is trouwens wel wat anders dan in de comics (daar is hij wat 'statiger') waar hij hier toch meer een groot kind is. Wel een leuke rol van Poulter, al had ik niet meteen aan hem gedacht voor de rol.


    De groep is qua chemie altijd goed geweest en ze zijn allemaal lekker op elkaar ingespeeld. Het voelt allemaal zo natuurlijk aan, ze hoeven er geen moeite voor te doen. Wel heel jammer dat sommige acteurs gaan stoppen, maar ook begrijpelijk. Bautista wil andere, meer serieuze rollen spelen, Saldana wil na jaren MCU/Avatar niet meer in franchises spelen. Gunn zelf heeft al aangegeven dat het voor hem de laatste was en hij zit nou bij DC dus de kans dat hij ooit een 4e film zou doen was al enorm klein. We weten wel dat Star-Lord terugkomt uit de aftercredit en dat er een nieuw team is van de GotG.

    Deze film komt hoog te staan op de lijst van favoriete MCU films, dat is zeker.

  12. #12

    Standaard

    En er komt weer een 3D uit in Japan!

    Ook nog een steelbook versie trouwens.

  13. #13

    Standaard

    Gisteren gezien in de bioscoop, mooie afsluiter van de reeks. Top film.

  14. #14

    Standaard

    Morgen komt de UHD al in de VS uit.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Morgen komt de UHD al in de VS uit.
    Ik ben in de VS, maar disc zal wel geen NL subs hebben.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  16. #16

    Standaard

    Ik las dat in Australië dit de laatste fysieke release van Disney gaat worden.

    https://collider.com/disney-physical...nue-australia/

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik las dat in Australië dit de laatste fysieke release van Disney gaat worden.

    https://collider.com/disney-physical...nue-australia/
    Di$ney sucks.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Di$ney sucks.
    En $treaming sucks...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    En $treaming sucks...
    +1
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    En $treaming sucks...
    -1

    Ik koop veel fysieke media, maar ben niet blind voor de voordelen van streamen (o.a. snelheid, gemak en financieel). Het een sluit het andere niet uit...geniet gewoon van beide naast elkaar.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    -1

    Ik koop veel fysieke media, maar ben niet blind voor de voordelen van streamen (o.a. snelheid, gemak en financieel). Het een sluit het andere niet uit...geniet gewoon van beide naast elkaar.
    Tot de film en serie van het platform afgehaald wordt & dan heb je niks meer!!! Met een fysieke schijf heb je het tenminste voor altijd!

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    -1

    Ik koop veel fysieke media, maar ben niet blind voor de voordelen van streamen (o.a. snelheid, gemak en financieel). Het een sluit het andere niet uit...geniet gewoon van beide naast elkaar.
    Mwahh....ik vind het aanbod van streaming wel steeds meer onder druk staan JP, en ik ben er ook vooral huiverig voor dat eea gaat verdwijnen vanuit het aanbod. Ik vind streaming van series ideaal, maar ben bijvoorbeeld benieuwd of de laatste twee seizoenen van Jack Ryan op fysiek uitkomen (met het liefst een boxet) maar dat is niet zomaar een gegeven. En dan vind ik streaming wél een nadeel hebben. Van de echt goede titels wil ik ze toch fysiek hebben.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Tot de film en serie van het platform afgehaald wordt & dan heb je niks meer!!! Met een fysieke schijf heb je het tenminste voor altijd!
    Ik heb de voordelen benoemd, maar dat wil niet zeggen dat er geen nadelen zijn (wat jij benoemd). Je kunt ook een combinatie maken van kopen en streamen, ik snap echt niet dat er mensen zijn die denken dat het ene het andere uitsluit. Daarbij (vind ik) dat je best veel mist (zeker op seriegebied) als je niet streamt.

    Titels die ik echt wil koop ik, titels (zeker bij series) die ik waarschijnlijk 1x kijk kan ik streamen. Vind ik het heel goed, dan koop ik alsnog.

    Edit: ik vind het wel opvallend dat je het blijkbaar wel goed vindt om bootlegs te kopen (Samaritan), maar de titel niet 'legaal' te kijken.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Mwahh....ik vind het aanbod van streaming wel steeds meer onder druk staan JP, en ik ben er ook vooral huiverig voor dat eea gaat verdwijnen vanuit het aanbod. Ik vind streaming van series ideaal, maar ben bijvoorbeeld benieuwd of de laatste twee seizoenen van Jack Ryan op fysiek uitkomen (met het liefst een boxet) maar dat is niet zomaar een gegeven. En dan vind ik streaming wél een nadeel hebben. Van de echt goede titels wil ik ze toch fysiek hebben.
    Recente ontwikkelingen zijn inderdaad dat titels sneller verdwijnen en zeker eventuele uitkomsten van de huidige schrijversstaking (die deels over de vergoedingen van gestreamde films/series voor schrijvers gaat) kan nog wel een flinke impact hebben op het aanbod. Ik snap je punt met Jack Ryan, velen van ons hebben dat ook met andere titels die maar deels uitgekomen zijn op disc (ik denk zelf aan The Expanse).

    De vraag is wel of veel van die series wel gemaakt zouden worden als ze niet gefinancierd zouden worden door een streamingdienst.
    Laatst aangepast door rogue : 01-08-2023 om 11:38

  24. #24

    Standaard

    Ach, blurays hebben ook niet het eeuwige leven, dan heb je ook niks meer als die niet meer afspeelt.
    Ik zie uit naar Guardians 3 op Disney+, later deze week toch?
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  25. #25

    Standaard

    Morgen zelfs als ik het goed heb.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •