Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 170 worden weergegeven.

Discussie: Blade Runner 2049

  1. #1

    Standaard Blade Runner 2049

    Er komt wellicht een vervolg op Blade Runner:

    http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=74885
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 13-10-2022 om 13:38

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Why, god, why????

    Beter commentaar dan dit bestaat er niet. Straks komt er een vervolg op E.T. en komt hij een volwassen Elliott opzoeken!

  4. #4

    Standaard

    Ik denk dat er wel potentieel inzit...

    Nee, geintje natuurlijk, dit is zondigen tegen de natuur!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    inderdaad...waarom in godsnaam?

    1 van mijn meest fav films, heb zelf de blade runner box en foto gesigneerd door rutger
    also known as Remco1

  6. #6

    Standaard

    Zonde, ik heb de blikken tin , met alle cuts. Gaan nu alle klassiekers een sequel krijgen...kan de hele concept van een film schaden...

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door baltar Bekijk bericht
    Er komt wellicht een vervolg op Blade Runner:

    http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=74885
    ...of een prequel. Zowel film alsmede tv-serie liggen op tafel. Tenzij ze er echt geld tegen aan willen gooien ben ik voor een film. Het is maar goed dat ze geen remake mogen maken.

    Lijkt op goed nieuws dus voor mij.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  8. #8

    Standaard

    Heiligschennis...

  9. #9

    Standaard

    WAT! Dit gaan ze niet menen he...

  10. #10

    Standaard

    Ik zie het probleem niet. Sterker nog, prima plan. Het concept is sterk genoeg om verder uitgediept te worden.

    Verder een kwestie van in de gaten houden wie het script gaat schrijven, wie de regisseur wordt, en op basis daarvan besluiten om wel of niet te gaan kijken.

    Het doet verder niks af aan de kwaliteit van de eerste Blade Runner.

  11. #11

    Standaard

    Geschokt?????
    Is iedereen dan al vergeten dat er een soort hybride Bladrunner / Total Recall serie is geweest!
    Lees dit stukje dan maar eens…
    http://en.wikipedia.org/wiki/Total_Recall_2070

  12. #12

    Standaard

    http://www.worstpreviews.com/headlin...=20853&count=0

    Als Nolan dit gaat doen...........laat maar komen. Dat word perfect

  13. #13

    Standaard

    k zie het probleem niet. Sterker nog, prima plan. Het concept is sterk genoeg om verder uitgediept te worden.

    Verder een kwestie van in de gaten houden wie het script gaat schrijven, wie de regisseur wordt, en op basis daarvan besluiten om wel of niet te gaan kijken.

    Het doet verder niks af aan de kwaliteit van de eerste Blade Runner.
    Niet geheel eens, het blijft dan alsnog verbonden met Blade Runner. Elke sequel en prequel hebben wel een referentie naar hun voorganger. Het lijkt me moeilijk om films op die manier te evenaren, als je kijkt naar een reboot of remake ala Dark Knight ben ik wel aangenaam verrast. Blade Runner is gewoon uniek in zijn soort. Dit is dan op mijn mening gebaseerd.

    Dit geeft mij wel iets meer hoop..Nolan is fantastisch, ik ben al een enorme fan van zijn films.Welke verwachtigen heb ik aan deze geruchten..NOG GEEN..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Niet geheel eens, het blijft dan alsnog verbonden met Blade Runner. Elke sequel en prequel hebben wel een referentie naar hun voorganger. Het lijkt me moeilijk om films op die manier te evenaren, als je kijkt naar een reboot of remake ala Dark Knight ben ik wel aangenaam verrast. Blade Runner is gewoon uniek in zijn soort. Dit is dan op mijn mening gebaseerd.
    Ondanks Jaws 2 t/m 4 blijft de kwaliteit van Jaws 1 toch onaangetast?

    Vanwege de rijkdom aan ideeën en concepten is Blade Runner wat mij betreft uitstekend geschikt om verder uit te diepen.

  15. #15

    Standaard

    Blade runner is zo uniek door de muziek, cast en jaren 80 vibe dat het mij vooraf al een verloren zaak lijkt om dat ooit nog te kunnen benaderen, al ben je de maker zelf. Daarentegen blijft het wel Scott die ik een warm hart toedraag en alleen hierom al ben ik toch stiekem ook wel weer benieuwd wat hij er dit keer van weet te maken. Kijk als Lucas Star Wars wil remaken staat onze wereld ook op zijn kop, maar hopen we stilletjes ook dat Jar Jar Binks niet in de remake komt en het wellicht beter wordt toch??
    __________________
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  16. #16

    Standaard

    Slechter dan het origineel kan het toch niet worden?

  17. #17

    Standaard

    Vanuit jou oogpunt denk ik van niet inderdaad...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Beter dan het origineel kan het toch niet worden?
    Ik heb het even voor je gecorrigeerd.

  19. #19

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik heb het even voor je gecorrigeerd.
    De meest ongeïnteresseerde en ongeïnspireerde acteur ooit: H. Ford in Blade Runner. Hij kijkt 2 uur lang alsof hij geen enkele weet heeft van de wereld om hem heen. Zijn rol als Indy is dan wel weer leuk. Dit was (is) echt vreselijk in mijn optiek.

    Ik heb het even voor je uitgebreid

  21. #21

    Standaard

    Iets met stuurlui en een wal schiet mij te binnen....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  22. #22

    Standaard

    Scott gaat weer samenwerken met Hampton Fancher, een van de schrijvers van de originele film.

    Het wordt een vervolg dat zich enkele jaren na het origineel afspeelt. Volgens het persbericht waarin Fancher wordt genoemd, hadden hij en Scott eigenlijk al het plan om met de originele film een trilogie te beginnen. Of de film die nu in ontwikkeling is daarop gaat voortborduren wordt niet gemeld.

    Scott gaat na Prometheus al een andere film regisseren (The Counselor) en zou ook geïnteresseerd zijn in een eventuele vervolgfilm van Prometheus -mits deze aan de kassa's behoorlijk gaat presteren.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  23. #23

    Standaard

    http://www.worstpreviews.com/headlin...=24885&count=0

    Harrison Ford doet waarschijnlijk niet mee in het vervolg..........geen probleem voor mij want Ford vind ik ook een waardeloos acteur.

  24. #24

    Standaard

    Enigszins jammer maar van mij had er geen vervolg hoeven te komen..Blade Runner is mooi zoals het is..laat je lekker speculeren..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    http://www.worstpreviews.com/headlin...=24885&count=0

    Harrison Ford doet waarschijnlijk niet mee in het vervolg..........geen probleem voor mij want Ford vind ik ook een waardeloos acteur.
    Huh? Ford maakt Blade Runner mede wat het is.......
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •