Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 75 van 75 worden weergegeven.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Bij Amazon NL kosten deze steelbooks 'maar' € 30,66 (en geen verzendkosten bij aflevering op een PostNL-servicepunt, en anders 1,99 verzendkosten)...

https://www.amazon.nl/dp/B0DJC4WSZM/
    https://www.amazon.nl/dp/B0DJC4RZRZ/
    Dank je wel Marcel, scheelt toch weer zo'n 12/13 euro t.o.v de Duitse amazon!

Nu nog goed over nadenken of ik ze echt wil houden, aangezien ik eigenlijk niet meerdere versies van dezelfde film op hetzelfde format wil...

Standaard

Hier wat meer achtergrondinformatie over waarom Amazon Japan niet naar Europa verzendt:
    https://www.animenewsnetwork.com/new...qZY7F6JGImO5TA

Post hierover op blu-ray.com:
    "As of October 1, Happinet is now the distributor of all Disney/Fox/Marvel Blu-rays and DVDs in Japan. As I've also pointed out, Happinet does not allow Amazon Japan to ship (most) of its titles internationally.

So, prior to October 1, Disney was still the distributor of its own Blu-rays and DVDs in Japan. Beginning October 1, distribution rights switched over to Happinet. Happinet titles can't be shipped internationally from Amazon Japan. Mystery solved."

Standaard

Ja, die had ik gelezen. Nou ja, het komt pas in december uit dus kijken hoe her zich in die 2 maanden ontwikkelt.

We weten niet hoe het contract van Happinet met Disney eruit ziet (de poster daar ook niet), dus ik wacht rustig af.

Standaard

Hoewel ik nog steeds een - inmiddels 11 jaar oude - 3D-TV heb, ga ik geen 3D-films meer aanschaffen, ook al worden ze hier en daar nog uitgebracht. Teveel teleurstellende 3D-films de laatste tijd gezien. De laatste was Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw in 3D. Heb de film afgezet en verder niet uitgekeken. Wat een slechte 3D-uitgave is dit! Ik had totaal niet het gevoel dat ik naar een 3D-versie aan het kijken was. Dus voor mij daarom ook geen 3D-versie van Deadpool & Wolverine. Kan alleen maar tegenvallen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Standaard

Zoals zo vaak met films, in China verkopen ze hem (de film) al : https://www.ebay.nl/sch/i.html?_from...e&_sacat=11232

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Hoewel ik nog steeds een - inmiddels 11 jaar oude - 3D-TV heb, ga ik geen 3D-films meer aanschaffen, ook al worden ze hier en daar nog uitgebracht. Teveel teleurstellende 3D-films de laatste tijd gezien. De laatste was Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw in 3D. Heb de film afgezet en verder niet uitgekeken. Wat een slechte 3D-uitgave is dit! Ik had totaal niet het gevoel dat ik naar een 3D-versie aan het kijken was. Dus voor mij daarom ook geen 3D-versie van Deadpool & Wolverine. Kan alleen maar tegenvallen.
    Gezien jouw meningen over Marvel films, zou ik ook niet verwachten dat jij €85 voor 1 Marvel film zou uitgeven Marvel .
    Welke teleurstellende 3D films heb je nog meer gezien dan? Tegenover elke teleurstellende 3D film staat een geweldige 3D, dus ik snap je beredenering niet helemaal. Als je een paar slechte actiefilms achter elkaar hebt gezien, ga je dan nooit meer een actiefilm kijken?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Gezien jouw meningen over Marvel films, zou ik ook niet verwachten dat jij €85 voor 1 Marvel film zou uitgeven Marvel .
    Welke teleurstellende 3D films heb je nog meer gezien dan? Tegenover elke teleurstellende 3D film staat een geweldige 3D, dus ik snap je beredenering niet helemaal. Als je een paar slechte actiefilms achter elkaar hebt gezien, ga je dan nooit meer een actiefilm kijken?
    Nou "Rocky" , ik ga inderdaad geen 85 euro aan een Marvel-film besteden... Gravity 3D, Avatar 3D, Titanic 3D en nog een aantal animatiefilms zijn voor mij wél geslaagde 3D-films, maar die zijn waarschijnlijk ook als zodanig opgenomen met de bedoeling om ze als 3D-film uit te brengen. Van veel andere films kan ik dat helaas niet zeggen. Ik heb Deadpool & Wolverine niet in de bioscoop gezien, niet in 2D en ook niet in 3D, dus daar kan ik geen oordeel over vellen
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Zoals zo vaak met films, in China verkopen ze hem (de film) al : https://www.ebay.nl/sch/i.html?_from...e&_sacat=11232
    Bootlegs.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Bootlegs.
    Dat weet ik.

Standaard

Het is toch gelukt om te bestellen bij HMV Japan. Ondanks dat Nederland niet op deze lijst staat.

Ik heb eerst gewoon een account aangemaakt met Nederland als land om te kijken hoever ik door het aankoopproces kon komen. Zaten wel wat vervelende dingen bij, bijvoorbeeld toen ik het emailadres wilde wijzigen, of het verzendadres ging dat allemaal wat traag (ze zijn gek op captions en bevestigen via email...) en mijn creditcard wilde hij eerst niet pakken (toen ik 'm registreerde, aangezien blijkbaar de verzendkosten nog iets kunnen wijzigen door het gewicht). Maar uiteindelijk gelukt.

Nu is het nog niet zeker tot het verzonden wordt natuurlijk, aangezien Nederland niet op die lijst staat, maar we zullen het zien. Mocht het toch nog bij amazon te bestellen zijn, dan kies ik zeker nog die optie (kan bij HMV makkelijk annuleren). Bij Yesasia twijfel ik. Maar goed, als jij nog wat anders ziet Rogier, dan hoor ik het toch graag ondanks deze bestelling .
    Laatst aangepast door rogue : 15-10-2024 om 20:51

Standaard

Kijk, da’s op zich mooi dat je hebt kunnen bestellen JP (grappig dat jouw autocorrect van mijn naam een gekke combo maakt met die van jou)! En nu maar duimen inderdaad. Tja, ik heb nu 3 bestellingen in de preorder staan waarvan er twee steelbooks zijn (beide versies) maar die ik vermoedelijk ga annuleren. Ze zijn niet de mooiste op zich en voor dat geld kan ik een paar andere titels op m’n wishlist kopen. Het is en blijft een dure hobby dus dan moet je soms keuzes maken.

Standaard

Even aangepast .

Ik had voor de zekerheid ook de steelbooks besteld (de Duitse), maar weet ook nog niet of ik die hou. Als die Japanse doorgaat waarschijnlijk niet.

Standaard

De eerste steelbook is binnen (Wolverine) en de tweede blijkbaar binnenkort, maar ik twijfel sterk of ik ze hou.

Ik hoop dat mijn Japanse bestelling doorgaat die 11 december moet uitkomen én een beetje op tijd binnenkomt i.v.m. eventueel retourneren. Dit moet ik voor 12 december aangeven, dan zal die er nog niet zijn maar kan ik wel het proces in gang zetten.

Standaard

Ja, ik had beide Steelbooks al geannuleerd, er komen genoeg andere mooie titels uit om de euro's aan te spenderen en ik wacht geduldig af tot mijn 4K/3D-uitgave van Yesasia binnenkomt.

Standaard

Weer te bestellen bij Yesasia. Ik heb zoveel moeite gedaan voor mijn bestelling bij hmv; ik laat die staan.

Standaard

Mijn bestelling van HMV is verstuurd. Zeer benieuwd hoe het verder gaat qua snelheid, douane etc.
    Dan heb ik even tijd om boven een speler aan te sluiten om 'm te bekijken .

Standaard

Ik zag het inderdaad, mooi nieuws! Ik ben benieuwd wanneer mijn Yesasia order geshipped gaat worden. er is in ieder genoeg onderweg dus ik hoef me niet te vervelen

Standaard

Vandaag een mail gekregen vanuit Yesasia dat de verwachte verzenddatum op 13-12 staat, ben wel benieuwd. Heb ook nog een preorder openstaan bij HMV, ik zit te twijfelen om die te verzilveren. Even overmorgen afwachten dan maar.

Standaard

Mijn bestelling van HMV is verstuurd. Zeer benieuwd hoe het verder gaat qua snelheid, douane etc.
    Dan heb ik even tijd om boven een speler aan te sluiten om 'm te bekijken .
    Mmm, wel jammer, €19,50 douanekosten erbij..
    We zijn hier ook een stel idioten bij elkaar dat we die dure releases blijven kopen ..

Standaard

En binnen van HMV! Zeer netjes verpakt; bubbelplastic om de UHD zelf in een sterke bubbelenvelop. Jammer van die douanekosten, maar goed.

Al besloten dat beide steelbooks retour gaan; ik wil (behalve bij hoge uitzondering) geen dubbelingen meer in de collectie.

Heb je al wat gehoord van yesasia Rogier?

Standaard

En binnen van HMV! Zeer netjes verpakt; bubbelplastic om de UHD zelf in een sterke bubbelenvelop. Jammer van die douanekosten, maar goed.

Al besloten dat beide steelbooks retour gaan; ik wil (behalve bij hoge uitzondering) geen dubbelingen meer in de collectie.

Heb je al wat gehoord van yesasia Rogier?
    Goed nieuws JP! Ja, die van mij is ook geshipped, maar nog niet binnen. Ben tot nu toe niet heel erg tevreden over yesasia hoor. Ten eerste een vertraging van 2 dagen van shippping na releasedatum (en ik had al in september ene roder geplaatst), en ten tweede geen tracking code, terwijl bij shipping opties voor Nederland één optie staat, en dat is mét tracking. Heb een bericht gestuurd, maar nog geen reactie. Het enige dat misschien in mijn voordeel kan werken is dat het ondanks de langere levertijd misschien zonder extra douanekosten zal zijn. We wachten af, maar voortaan wordt het ook HMV voor mij en geen yesasia als het gaat om Japanse bestellingen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Goed nieuws JP! Ja, die van mij is ook geshipped, maar nog niet binnen. Ben tot nu toe niet heel erg tevreden over yesasia hoor. Ten eerste een vertraging van 2 dagen van shippping na releasedatum (en ik had al in september ene roder geplaatst), en ten tweede geen tracking code, terwijl bij shipping opties voor Nederland één optie staat, en dat is mét tracking. Heb een bericht gestuurd, maar nog geen reactie. Het enige dat misschien in mijn voordeel kan werken is dat het ondanks de langere levertijd misschien zonder extra douanekosten zal zijn. We wachten af, maar voortaan wordt het ook HMV voor mij en geen yesasia als het gaat om Japanse bestellingen.
    Dat klinkt inderdaad weer minder. Hopelijk heb je dan geen douanekosten. Ik zal de volgende keer ook weer HMV kiezen.

Standaard

Dat klinkt inderdaad weer minder. Hopelijk heb je dan geen douanekosten. Ik zal de volgende keer ook weer HMV kiezen.
    Tja, we gaan het zien. Ik heb overigens wel een tracking code gekregen van Yesasia maar die laat (nog) niks zien. Beetje vreemd. Ik heb dan ook mijn preorder bij HMV toch nog te gelde gemaakt. Als ik dan uiteindelijk met 2 exemplaren kom te zitten dan kan ik die ene zeker wel ergens kwijt via hier of MP.

Standaard

Afgelopen donderdag mijn preorder bij HMV geactiveerd en betaald, en gisteren werd hij bezorgd. Wat een snelheid, en dat tijdens feestdagen. En van mijn zending van Yesasia nog geen spoor. Daar bestel ik dus nooit meer iets, of het moet ECHT moeten. Maar HMV Japan heeft punten bij me gewonnen hoor.

Standaard

Heb m zelf al even binnen via AmiAmi.
    Betaalde in totaal (met verzenden) 9.452 JPY en daarna nog € 17,74 inklaringskosten.
    Belachelijk voor 1 film, maar goed...

Maar kwalitatief is t dan ook wel een van de betere 3D films die ik in huis heb!

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten