Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 62 worden weergegeven.

Standaard

Veel madonna fans vinden ook dat deze Ladypool een referentie naar Madonna is.
    Ook omdat Madonna's Like A Prayer song in de film voorkomt.
    De zogeheten ponytail uit haar blond ambition tour tijd.
    Like a Prayer is ook uit die tijd. 89/90

Standaard

De 4K/3D combo is intussen uitverkocht op YesAsia. Jij nog iets gehoord van Amazon JP?

Standaard

Nee, nog niets dus ik vrees dat er geen antwoord komt. Ik wacht het maar af. Zag dat sommigen nu bij hmv japan bestellen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Nee, nog niets dus ik vrees dat er geen antwoord komt. Ik wacht het maar af. Zag dat sommigen nu bij hmv japan bestellen.
    Oke, als ik jou was zou ik niet te lang wachten. Denk dat de voorraad best snel gaat.

Standaard

Ik denk dat de voorraad straks gewoon aangevuld wordt en dat deze zometeen, na release, gewoon te bestellen is op amazon.jp.
    Maar ik ga er over nadenken .

Standaard

Ik denk dat de voorraad straks gewoon aangevuld wordt en dat deze zometeen, na release, gewoon te bestellen is op amazon.jp.
    Maar ik ga er over nadenken .
    Ik help het je te hopen . De UK 4K Wolverine Steelbook is binnen 8 uur al uitverkocht op Zavvi. Even wachten op Amazon, maar die zal ook snel gaan denk ik.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik help het je te hopen . De UK 4K Wolverine Steelbook is binnen 8 uur al uitverkocht op Zavvi. Even wachten op Amazon, maar die zal ook snel gaan denk ik.
    Ik hoef niet de steelbook hoor. Het is 1 van de grootste films van dit jaar, dus de standaard 4K versie zal sowieso beschikbaar zijn.

Wel balen, HMV Japan verzendt niet naar Europa, dus die optie valt af. Het zal dus afwachten zijn of het toch via amazon japan kan (al is deze post niet erg positief daarover) of yeasasia nog stock voor de verkoop binnen krijgt.

Standaard

Toch nog antwoord ontvangen van amazon Japan, maar zoals verwacht een standaard riedeltje waar je niets aan hebt.

As discussed earlier in previous conversation, Why do I see this error message: “Sorry, this item cannot be shipped to your selected address”?

This warning message pops up when you try to check out with an item that cannot be shipped abroad in your cart. We're restricted from shipping to your location due to government import/export requirements, manufacturer restrictions, or warranty issues.
    Some products sold by Amazon.co.jp may not be available for purchase in some regions. This could be due to one of the following reasons: None of Amazon's shipping partners deliver to their area. The category of the item ordered is not delivered by Amazon's shipping partners in their area. The order value exceeds the value limitations of Amazon's shipping partner services delivering to your area.
    The product you have inquired about is not eligible for delivery to your specified address. I'm sorry for the inconvenience situation, but please consider ordering another item.

------------------------------
    --------------------------------------

Upon checking with my team, there are a few reasons why you might not be able to ship to an address:

- The item exceeds dimensional shipping limits. The package must have a maximum length or width of 108 inches and maximum weight of 70 lbs.
    - The item is ineligible for shipping because it's large or oddly shaped.
    - The item is a restricted product. Products sold on Amazon.com must comply with all laws and regulations and with Amazon's policies.
    - Certain hazmat items (including, but not limited to, lithium batteries) are restricted from shipping to your area.
    - Some carriers can't deliver to certain address types.
    - You've chosen an offer from a seller who doesn't offer international shipping.
    - You've chosen an offer from a seller who doesn't ship to your address due to the nature of the product (for example, perishable, hazmat).

--------------------------------------------------------------------

Standaard

Ik hoef niet de steelbook hoor. Het is 1 van de grootste films van dit jaar, dus de standaard 4K versie zal sowieso beschikbaar zijn.
    Ik ook niet, het was meer om de populariteit aan te geven en dat er dus wel met aantallen wordt gewerkt qua oplage. Van de standaard versie zullen er (hopelijk) genoeg gemaakt worden, want de film is inderdaad erg populair. Maar die is ook nog niet te preorderen op dit moment. Overigens heb ik nog geen mooie cover gevonden, ik vind ze allemaal tot nu toe erg lelijk.

Wel balen, HMV Japan verzendt niet naar Europa, dus die optie valt af. Het zal dus afwachten zijn of het toch via amazon japan kan (al is deze post niet erg positief daarover) of yeasasia nog stock voor de verkoop binnen krijgt.
    Ik denk dat je beste optie yesasia is, als ik op de post op bluray.com moet afgaan.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 30-09-2024 om 15:12

Standaard

Post in een Facebook groep:

I actually contacted about the Deadpool 3D and they said this Thank you for writing to YesAsia.com!
    We regret to inform you that the item you requested is no longer available and will not be restocked by our suppliers.

We apologize for any inconvenience caused.

Standaard

Het ziet er steeds minder uit, zeg ik eerlijk...

Standaard

Ik moet ook nog maar zien of en wanneer hij daadwerkelijk op de mat valt, het zal hopelijk ergens net voor einde van dit jaar zijn denk ik/hoop ik. Wel vind ik het opvallend dat er zo'n kleine voorraad beschikbaar is, en zo beperkt qua verzending. En dat voor deze film die zo populair is, je hebt MovieNex titels die nog steeds beschikbaar zijn van mindere MCU titels. Ik denk dat het te maken heeft dat deze film onder het 20th Century Studios label wordt uitgebracht (omdat het een oude Fox IP is) en dat ze een exclusieve deal met Amazon icm dat Happinet hebben gemaakt. Yesasia heeft dan misschien een deel van de voorraad kunnen inkopen, maar dat is het dan ook wel. Je ziet al wel wat wederverkopers op Amazon die deze al voor een woekerprijs van rond de 150,- verkopen exclusief zo'n 40.- verzendkosten naar Europa. Bizar

Standaard

Ik kan niet anders dan afwachten wat amazon Japan gaat doen. Ik zal het topic op blu-ray.com goed in de gaten houden.

Standaard

Ik help je het in de gaten te houden. Als ik iets van nieuws erover tegenkom, dan zal ik dit hier posten.

Standaard

Ik help je het in de gaten te houden. Als ik iets van nieuws erover tegenkom, dan zal ik dit hier posten.
    Bedankt .

Standaard

@rogue/JP: Bij Yesasia is deze weer op voorraad... Als ik jou was...

Deze website wordt ook aanbevolen via Facebook, en shippen ook naar Nederland. Ken de site zelf niet, maar het ziet er op zich oke uit en het bestelproces is best transparant (heb even getest zodat ik wist dat ze naar Nederland zouden shippen):

https://www.amiami.com/eng/detail/?scode=MED-DVD2-57263

Edit: heb em voor de zekerheid ook gepre-ordered bij Amiami. Kost €52.- ex verzendkosten (hebben een Priority DHL Express verzend-mogelijkheid) en belasten je CC pas als ze gaan verzenden. Ben benieuwd.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 02-10-2024 om 10:20

Standaard

Laatste spam: bij Amazon is een pre order nu ook mogelijk. Heb voor de zekerheid beide Steelbooks ook maar gepre-ordered.

Links:

Regular: https://www.amazon.com/Deadpool-Wolv...s%2C226&sr=8-1

Steelbook Deadpool: https://www.amazon.com/Deadpool-Wolv...p&qid=&amp&sr=

Steelbook Wolverine: https://www.amazon.com/Deadpool-Wolv...111&amp&sr=8-1

Standaard

Pfft...ben ik weer te laat bij yesasia, zijn alweer weg .

Wat voor verzendkosten heb jij bij die Amiami site Rogier?

Ik zit ook wel te twijfelen of we ons niet allemaal gek laten maken. Het is tenslotte een standaardrelease (niet de steelbooks natuurlijk), dus waarom zou het niet gewoon verkrijgbaar zijn na de releasedatum?

Wel even de Duitse steelbooks besteld (weet niet of ik ze hou); die zijn wat fijner geprijsd dan die van de US.
    Laatst aangepast door rogue : 02-10-2024 om 16:18

Standaard

Pfft...ben ik weer te laat bij yesasia .

Wat voor verzendkosten heb jij bij die Amiami site Rogier?
    Serieus....dat gaat weer snel zeg. Verzendkosten heb ik nog niet gekregen bij Amiami, ik krijg een definitief bedrag als ze willen shippen. CC wordt dan ook pas belast dus ik vermoed dat je dan nog kan cancellen.

Standaard

Serieus....dat gaat weer snel zeg. Verzendkosten heb ik nog niet gekregen bij Amiami, ik krijg een definitief bedrag als ze willen shippen. CC wordt dan ook pas belast dus ik vermoed dat je dan nog kan cancellen.
    Mmm, dat klinkt wel wat vaag, als je niet weet wat het zou gaan kosten. Dat vind ik zelf niet echt fijn.
    Nog wel bedankt voor het doorgeven trouwens . Ik wacht het weer even af....

Standaard

Mmm, dat klinkt wel wat vaag, als je niet weet wat het zou gaan kosten. Dat vind ik zelf niet echt fijn.
    Nog wel bedankt voor het doorgeven trouwens . Ik wacht het weer even af....

Hier lees je de volgende rates: https://support.amiami.com/hc/en-us/...ng-rate-charts

Up to 1.0kg 3,850 JPY 2,500 JPY 4,400 JPY

Eerste is verzending per luchtpost, de tweede is via land, de derde is EMS/Express. Ofwel 24.-, 16,- en 27,-

Overigens is EMS/Express ook voor lagere gewichten beschikbaar en betaal je minder, voor land- en luchtpost zijn bovenstaande flatrates geldig (en boven de 1 kg betaal je meer)

Up to 500g 3,150 JPY
    Up to 600g 3,400 JPY
    Up to 700g 3,650 JPY
    Up to 800g 3,900 JPY
    Up to 900g 4,150 JPY
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 02-10-2024 om 16:31

Standaard

Ik ga er over nadenken, weer dank voor de uitgebreide hulp .

Standaard

Amazon DE Steelbooks:

Deadpool = https://www.amazon.de/-/nl/dp/B0DJC4...vd%2C73&sr=1-2

Wolverine = https://www.amazon.de/-/nl/dp/B0DJC4...vd%2C73&sr=1-3

Momenteel zijn ze € 33,08 (Gratis verzending met Prime)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Amazon DE Steelbooks:

Deadpool = https://www.amazon.de/-/nl/dp/B0DJC4...vd%2C73&sr=1-2

Wolverine = https://www.amazon.de/-/nl/dp/B0DJC4...vd%2C73&sr=1-3

Momenteel zijn ze € 33,08 (Gratis verzending met Prime)
    Bij Amazon NL kosten deze steelbooks 'maar' € 30,66 (en geen verzendkosten bij aflevering op een PostNL-servicepunt, en anders 1,99 verzendkosten)...

https://www.amazon.nl/dp/B0DJC4WSZM/
    https://www.amazon.nl/dp/B0DJC4RZRZ/
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Standaard

Ik heb beide op Amazon US en UK gepreordered (ivm Engelse teksten op de covers), even kijken welke de goedkoopste wordt.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten