De resultaten 1 tot 21 van 21 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star Wars: The Book of Boba Fett (Disney+)

    Aangekondigd voor december 2021 in de after credits scène van de seizoensfinale van The Mandalorian. Nog onduidelijk wat het gaat worden, (mini)-serie, film of misschien zelfs seizoen 3 van The Mandalorian.

    Ik zou het zelf wel wat vinden, als het een miniserie of film wordt waarin we belangrijke momenten uit het leven van Boba zien, mogelijk ook met een terugkeer van Daniel Logan als een jongere Boba, zoals bijvoorbeeld zijn ontsnapping uit de Sarlacc Pit.

    https://www.starwarsnewsnet.com/2020...sney-plus.html

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Lekker uitmelken die franchise. Geen idee waarom Boba Fett zo wordt opgehemeld door de fans; hij speelde een marginale rol in de films.

  4. #4

    Standaard

    En we weten nu ook wanneer in december, namelijk pas de 29e.

    https://www.starwars.com/news/the-bo...-fett-premiere

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Nog twee te gaan en tot nu toe vermaak ik me weer erg goed, Chapter 5 of Mandalorian Chapter 17 was geweldig. Benieuwd hoe dit af gaat lopen.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Lekker uitmelken die franchise. Geen idee waarom Boba Fett zo wordt opgehemeld door de fans; hij speelde een marginale rol in de films.
    In de films wel.
    In de Expanded Universe (die eindigde toen Disney het overnam) niet.

    De serie vind ik overigens een grote grap. Na 2 afleveringen en een beetje afgehaakt.

  8. #8

    Standaard

    Gisteren eindelijk een goede aflevering gezien, toch triest en tegelijkertijd veelzeggend dat het juist een aflevering was zonder ...

    Heb niet snel dat ik iets van SW niet kan pruimen maar deze serie vergt wel erg veel van mijn tolerantie door al het geweld dat SW en z'n iconische karakters wordt aangedaan.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    In de films wel.
    In de Expanded Universe (die eindigde toen Disney het overnam) niet.

    De serie vind ik overigens een grote grap. Na 2 afleveringen en een beetje afgehaakt.
    Is er iets (films, tv, games, boeken, comics, etc) van Star Wars dat sinds 2012 is uitgekomen dat je wel bevalt? Ik lees bijna alleen zure reacties van je. Als het je zo stoort allemaal, waarom zou je dan überhaupt nog kijken? Ik zou wel wat beters te doen hebben met mijn tijd, als ik iets niet leuk vind.

    De EU kon anders ook behoorlijk hit or miss zijn. Chewie die door een maan gedood wordt!
    Laatst aangepast door tmvde : 27-01-2022 om 20:23

  10. #10

    Standaard

    Ik wacht wel tot de serie compleet is, dan kijk ik pas.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik wacht wel tot de serie compleet is, dan kijk ik pas.
    Dan hoef je niet lang te wachten, 9 februari de finale.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Is er iets (films, tv, games, boeken, comics, etc) van Star Wars dat sinds 2012 is uitgekomen dat je wel bevalt?
    Rogue One was prima en Rebels bij tijd en wijle ook (totdat Filoni weer gek ging doen met tijdreizen)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Als het je zo stoort allemaal, waarom zou je dan überhaupt nog kijken? Ik zou wel wat beters te doen hebben met mijn tijd, als ik iets niet leuk vind.
    Wat ik ook al zei: na 2 afleveringen en een beetje ben ik afgehaakt. Bad Batch niks van gezien. Laatste seizoen Clone Wars? Niet gezien. Visions: overgeslagen. Resistance dan? Nop.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    De EU kon anders ook behoorlijk hit or miss zijn. Chewie die door een maan gedood wordt!
    Ah, Vector Prime. Het boek waarin Chewbacca zijn leven geeft om de zoon van Solo te redden.
    Heb je het boek ook gelezen?
    Er zijn namelijk veel personen die dit plotpunt (en andere zaken) afkraken zonder dat ze ook maar iets van de New Jedi Order (of EU) gelezen hebben.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Rogue One was prima en Rebels bij tijd en wijle ook (totdat Filoni weer gek ging doen met tijdreizen)


    Wat ik ook al zei: na 2 afleveringen en een beetje ben ik afgehaakt. Bad Batch niks van gezien. Laatste seizoen Clone Wars? Niet gezien. Visions: overgeslagen. Resistance dan? Nop.


    Ah, Vector Prime. Het boek waarin Chewbacca zijn leven geeft om de zoon van Solo te redden.
    Heb je het boek ook gelezen?
    Er zijn namelijk veel personen die dit plotpunt (en andere zaken) afkraken zonder dat ze ook maar iets van de New Jedi Order (of EU) gelezen hebben.
    In mijn ogen heb je dan echt pareltjes gemist, laatste vier afleveringen van Clone Wars waren geweldig. Jedi: Fallen Order was de beste SW game die ik sinds KotOR gespeeld heb. De zes nieuwe Thrawn boeken heb ik ook met veel plezier gelezen.

    Ik heb veel EU boeken en aantal comics gelezen. New Jedi Order ben ik niet aan begonnen, omdat ik het een te lange reeks vond. Van wat ik gelezen heb, vond ik een hoop geweldig, zoals bijvoorbeeld de Heir to the Empire trilogie, maar er zat naar mijn mening ook een stuk minder materiaal tussen, zoals ik al aangaf.

  14. #14

    Standaard

    Wow, wat een aflevering weer en nog maar eens een bevestiging waarom er eerder over Mandalorian seizoen 2,5 werd gesproken. Cad Bane in live action met z’n originele stem van The Clone Wars, hij zag er erg goed uit en wat een dreiging ging er van hem uit. Wederom wel weinig Boba Fett voor een serie die The Book of Boba Fett heet. Grogu! Luke! Ahsoka! Cobb Vanth!
    De finale volgende week belooft een hoop actie te gaan brengen. Ik kan niet wachten.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Wow, wat een aflevering weer en nog maar eens een bevestiging waarom er eerder over Mandalorian seizoen 2,5 werd gesproken. Cad Bane in live action met z’n originele stem van The Clone Wars, hij zag er erg goed uit en wat een dreiging ging er van hem uit. Wederom wel weinig Boba Fett voor een serie die The Book of Boba Fett heet. Grogu! Luke! Ahsoka! Cobb Vanth!
    De finale volgende week belooft een hoop actie te gaan brengen. Ik kan niet wachten.
    Ik las dat hij in de laatste 2 afleveringen 1 scene en 0 tekst had.
    Wel veel memberberries.

    Bij deze mijn voorspelling voor het einde: ze doen een live-action van deze ongebruikte Clone Wars scene met Fett: KLIK

  16. #16

    Standaard

    Memberberries, altijd lekker, BEEFCAKE!

  17. #17

    Standaard

    Ik kon niet langer wachten, vond het begin tegenvallen en was inderdaad bijna na 2 afleveringen afgehaakt.

    Maar hoewel in geen Clone Wars heb gezien en ook nog nooit enthousiast ben geweest over de Star Wars-games, waarvan de Jedi: Fallen Order zowaar de 'beste' was, ben ik de serie toch gaan waarderen. Hoewel Boba mij net zo weinig zei als de Mandalorian kwam hij uiteindelijk - na ff wennen - tot leven. Ik ben benieuwd naar het einde.

  18. #18

    Standaard

    Finale van een uur en genoten van begin tot eind.

  19. #19

    Standaard

    Nu kan ik eindelijk beginnen met kijken .

  20. #20
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Van flop naar aflevering 6 top, naar wat mij betreft een forse deceptie aan het slot... Wat mij betreft sloeg het einde - ondanks dat er veel in zat - de plank flink mis.
    Voor mij is dit niet dé Boba Fett die ik ken en erken...

    Wellicht dat het succes van The Mandolorian-serie het verpest heeft voor deze serie. Als het de Book of Star Wars was kreeg het een 7. Book of Boba Fett is niet meer dan een 5 waard. Te veel dingen die storen en het ging van de hak op de tak zonder enige consistentie. De eindscene met Fenec had gewoon Boba moeten zijn die iedereen afschoot a lá Anakin gone bad. De rancor was erg vet, maar uiteindelijk een groot watje. Het acteren was gewoon slecht. Tss, laten we gewoon ongedekt alle blasters hun gang laten gaan en als het niet voor Beskar armour was, bleef er niet veel van de helden over. Voelde gewoon raar. Mando moest het maar redden. De leukste scéne was Grogu die nog een keer wou en kan mij het schelen dat Cobb Vance in de Bactatank zit in de after credits.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #21

    Standaard

    Ik kom ook niet verder dan een zesje. Enkele gave personages en de westernelementen kunnen mij wel bekoren, maar verder is het (net als de Mandolorian) vrij middelmatig. In dit geval bij vlagen nog wel wat minder. Plot is matig, acteerwerk varieert te sterk en de acteur die het hoofdpersonage vertolkt kon mij ook niet bekoren. Al kun je bijna afvragen, zoals Claudio ook al aangeeft, of Boba Fett wel het hoofdpersonage is. Paar leuke afleveringen, maar het begon en eindigde matig.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •