De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Red face Q Acoustics Concept 20 Speakers (3) & Stands (2)

    Nog maar net de eigenaar van deze prachtige set, maar ik ben ook nét verhuisd. Conclusie: deze prachtige moderne speakers passen niet in ons nieuwe interieur. Met pijn in mijn hart mag de set daarom al heel snel naar een volgende eigenaar.

    Inhoud set:
    - 3 Q Acoustics Concept 20 speakers
    - 2 Q Acoustics Concept 20 stands

    Totale nieuwwaarde: circa €950,-

    Staat artikelen:
    Alle speakers en stands zijn in nieuwstaat / zo goed als nieuw. In 1 speaker zit een piepklein deukje, de kleine beschadiging heeft geen invloed op het prachtige geluid. De 3e speaker kun je prima als center speaker gebruiken, óf koop er zelf een losse bij voor een prachtige surround set.

    Review van de speakers vind je op de website van WhatHifi (even googlen).

    Vraagprijs en beden:
    Vraagprijs ligt op ongeveer 375 euro voor de hele set. Je mag uiteraard ook bieden, mits realistisch Ik overweeg de set ook in te ruilen bij een hifi-winkel, dus wellicht moet je er snel bij zijn.
    Laatst aangepast door hazetom : 08-01-2021 om 15:22 Reden: Vraagprijs toegevoegd

  2. #2

    Standaard

    Jammer dat je ze weg moet doen.
    Maar het is een regel hier op het forum dat je er een (vraag)prijs bij moet vermelden.
    Zou je dat kunnen aanpassen?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Jammer dat je ze weg moet doen.
    Maar het is een regel hier op het forum dat je er een (vraag)prijs bij moet vermelden.
    Zou je dat kunnen aanpassen?
    Hi Ludo,

    Thanks, ik heb het even aangepast!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •