De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Box met nostalgische Nederlandse oorlogsfilms

    In deze tijd waarin nog maar zo weinig oude Nederlandse series en films uitkomen, ben ik toch blij verrast met deze box.

    bevat 6 bijzondere oorlogs?lms (1940 - 1945) van Nederlandse bodem. Deze collectie biedt een uniek overzicht van de Nederlandse ?lmgeschiedenis.

    In de Schaduw van de Overwinning (1986) - Jeroen Krabbé - Edwin de Vries - Linda van Dyck - Rijk de Gooyer
    De Ijssalon (1985) - Bruno Ganz - Gerard Thoolen - Renée Soutendijk - Kees Hulst
    Het Meisje met het Rode Haar (1981) - Renée Soutendijk - Peter Tuinman
    Pastorale (1987) Rutger Hauer - Sylvia Kristel - Leen Jongewaard
    Voor een Verloren Soldaat (1983) - Maarten Smit - Jeroen Krabbé - Freark Smink
    De Overval (1962) - Kees Brusse - Rob de Vries - Piet Römer

    Zover ik weet ze 'De Ijssalon' en 'Voor een verloren soldaat' nog nooit op DVD verschenen.

    Moet eerlijk bekennen dat oorlogsfilms niet helemaal mijn genre is, echter ga ik de box zeker aanschaffen.
    Ik hoop op meer van dergelijke boxen met oude Nederlandse films die nog nooit op DVD zijn verschenen. Met name tijdperk jaren 70 en 80
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  2. #2

    Standaard

    Heb je toevallig een link van Bol?

  3. #3

    Lightbulb

    Ach leuk, DVD’s... misschien kunnen ze er ook een VHS cassette bij doen? Zijn ze nog 4:3 toevallig ook?

    Voor een verloren soldaat zou ik graag op bluray zien, zal wel nooit gebeuren. Die film is in Duitsland overigens wel op DVD uitgebracht (met optionele Duitse ondertitels en matige beeldkwaliteit, en niet anamorf breedbeeld, ach ja die goede oude tijd), zelfs in twee versies:





    https://www.pro-fun.de/php/create_pd...se_category=14
    Laatst aangepast door Oakey : 14-01-2021 om 08:22

  4. #4

    Standaard

    Staat onder deze titel bij bol.com:
    WW II Oorlogsbox


  5. #5
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Staat onder deze titel bij bol.com:
    WW II Oorlogsbox
    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dank jullie wel

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •