De resultaten 1 tot 20 van 20 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Godzilla vs Kong (2021)

    De film die gepland stond voor 21-05-21 is 2 maanden naar voren gebracht en zal op 26-03-21 verschijnen (waarschijnlijk/misschien).
    Daarnaast is er een nieuwe korte teaser opgedoken nadat er al de eerste teaser was uitgekomen, een trailer word ook op korte termijn verwacht:

    Teaser 1:


    Teaser 2:


    Laten we hopen dit spektakel in de bioscoop op 26-03-21 al te mogen aanschouwen!
    Laatst aangepast door Robintje : 17-01-2021 om 00:47

  2. #2

    Standaard

    Vandaag een (2e?) officiële poster naar buiten gebracht met daarbij de bevestiging vanuit Legendary dat komende zondag de 1e trailer zal volgen:

    https://www.ign.com/articles/godzilla-vs-kong-trailer-release-date-announced-new-poster-revealed
    Laatst aangepast door Robintje : 21-01-2021 om 22:23

  3. #3

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Mijn enthousiasme hiervoor is na het debacle Godzilla King of all Monsters een beetje bekoeld. Als het weer in dezelfde lijn ligt (alleen maar monstergevechten zonder enig plot of laag), dan zie ik het somber in. Ik heb de indruk dat er door een brede en luide groep wordt geschreeuwd dat deze franchise alleen om monster battles moet gaan en verder niks (vooral geen menselijk drama!), maar daar ben ik het niet mee eens. Dat een blockbuster tegenwoordig liefst gepaard moet gaan met een 'verstand-op-nul-plot' heb ik nooit zo goed begrepen. De oorspronkelijke Godzilla (1954) en ook King Kong (1933) hadden tussen de regels door wel degelijk iets te zeggen zonder dat het de beleving in de weg zat. Ik hoop dat ze die lijn weer durven oppakken. Maar veel vertrouwen heb ik er niet in eerlijk gezegd en deze trailer versterkt dat. De muziekkeuze in de trailer vind ik ook nogal zwak. Maar goed, een lichte nieuwsgierigheid heb ik toch nog steeds wel. Maar mijn verwachtingen zijn op dit moment dus erg laag.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  6. #6

    Standaard

    De score in de film zal van Tom Holkenborg aka Junkie XL zijn.

  7. #7

    Standaard

    Yesss, lekker rammen en even lekker verstand op nul! Dat wordt knallen! Ik hoop niet dat ze er een geforceerd menselijk drama inproppen. Dat staat alleen maar in de weg tussen de brute gevechten.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Yesss, lekker rammen en even lekker verstand op nul! Dat wordt knallen! Ik hoop niet dat ze er een geforceerd menselijk drama inproppen. Dat staat alleen maar in de weg tussen de brute gevechten.
    Wat vond jij van Godzilla King of all Monsters? Ik vond hem niet om door te komen! De aaneenschakeling van actiecènes die elkaar van begin tot eind in hetzelfde snelle tempo opvolgden waren eerder vermoeiend dan opwindend op den duur. Het werd gewoon saai. En de karakters waren nog platter dan een leeg velletje papier. Zelfs Godzilla (2014) en Jurassic Park 2 en 3 vind ik beter te pruimen. Kong Skull Island vind ik overigens wel weer goed te doen, zeker in 3D. Ik zie nu ook geen aankondiging voor 3D

    Tremors, Jaws en Jurassic Park zijn mooie voorbeelden van monsterfilms met een goed script waar een mooie balans in zit met verhaal, actie en interessante personages. Zoiets zou ik graag bij Godzilla vs Kong ook zien, mét monstergevechten natuurlijk, dat dan weer wel.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 25-01-2021 om 21:18
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  9. #9

    Standaard

    Ik wil Godzilla King of the Monsters graag in 3D zien maar deze blijft erg prijzig. Dus nog niet gezien.

    En ik snap je wel hoor. Maar de Godzilla uit 2014 vond ik dan weer erg weinig van Godzilla tonen. En soms is het wel even fijn, niet te moeilijk vermaak. Zo vind ik Pacific Rim in 3D echt om te smullen. Dan zit ik gewoon te genieten van het gelikte bombast.

  10. #10

    Standaard

    Kong: Skull Island vond ik de beste van de drie films die tot nu toe zijn uitgebracht.

  11. #11

    Standaard

    Ik denk dat ik het daarmee wel met je eens kan zijn Rogier
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  12. #12

    Standaard

    Geen idee waarom, hoe of wat.. maar ze hebben de film met 5 dagen vertraagd van 26-03-21 naar 31-03-21.

    Daarnaast.. ik vond Godzilla (2014) prima te zien. Kong Skull Island vond ik persoonlijk gewoon echt een topper van een film. Godzilla (2019) vond ik, ondanks de mooie beelden, op een gegeven moment ook best saai worden.

    Godzilla vs. Kong kijk ik zeker naar uit. Kan niet wachten. De beelden zijn weer gelikt hoor.
    Ondanks dat ik mega hyped ben voelt het wel redelijk aan, met name door de muziek en de stedelijke beelden met de neon verlichting, als de Pacific Rim 2 trailer (past gewoon niet bij deze film dus).

    Vraag me alleen af waarom deze film nog altijd juist is vervroegd en niet uitgesteld zoals andere (grote) films dat in die periode uitkomt? Begrijp me niet verkeerd, ik vind het helemaal prima dat de film eerder uitkomt en nog altijd op de planning voor de bioscoop staat. Maar lijkt me toch meer vanwege publiciteit? Als ik her en der op internet zag wat een hype voor de langverwachte trailer er was lijkt het nu dus alsof ze hebben toegegeven voor de fans en dus tegen beter weten in?

  13. #13
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik wil Godzilla King of the Monsters graag in 3D zien maar deze blijft erg prijzig. Dus nog niet gezien.

    En ik snap je wel hoor. Maar de Godzilla uit 2014 vond ik dan weer erg weinig van Godzilla tonen. En soms is het wel even fijn, niet te moeilijk vermaak. Zo vind ik Pacific Rim in 3D echt om te smullen. Dan zit ik gewoon te genieten van het gelikte bombast.
    Aangezien ik helaas geen 3D-tv meer heb en aan de 3D-disk dus niks meer heb, mag je die best hebben. Het is in de meeste gevallen wel alleen de disk, maar soms ook het doosje. En zo zijn er nog wel meer, aangezien ik best een 3D fan ben en naar wat ik vaak lees jij ook...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik wil Godzilla King of the Monsters graag in 3D zien maar deze blijft erg prijzig. Dus nog niet gezien.

    En ik snap je wel hoor. Maar de Godzilla uit 2014 vond ik dan weer erg weinig van Godzilla tonen. En soms is het wel even fijn, niet te moeilijk vermaak. Zo vind ik Pacific Rim in 3D echt om te smullen. Dan zit ik gewoon te genieten van het gelikte bombast.

    Ik heb de film ook in 4K en 3D combo. van bol.com toen met kadobon gekocht , nu vind ik 29.95 voor een 4K/3D combo niet echt duur...
    Ik ben echt een 3D fan .. dus heb het er wel voor over.

  15. #15

    Standaard

    Nieuwe TV spot, met daarin veel nieuwe actiebeelden tussen de 2 kemphanen:


  16. #16

    Standaard

    Iemand enig idee wat het laatste nieuws is betreft HBO MAX? Is dat gewoon puur afwachten totdat de dienst in Europa en dus ook NL uitkomt?

    Ik ga er niet vanuit dat we eind deze maand naar de bioscoop kunnen om dit CGI-fest te mogen aanschouwen. Werkelijk ook geen benul waarom ze de film niet enkele weken opschuiven?

  17. #17

    Standaard

    Trailer ziet er best okee uit, maar ja... Adam Wingard heeft eigenlijk maar 1 goede film gemaakt (The Guest).

  18. #18

    Standaard

    Iemand nog een tip hoe ik deze film kan bekijken? Ik lees toch her en der dat genoeg mensen de film hebben gezien.

  19. #19

    Standaard

    Deze vorige week op de gok op blu-ray gekocht en hem afgelopen weekend bekeken. Kort samengevat pakte de gok niet goed uit: ik vond hem erg matig. Mooie CGI, maar een verhaal waar ik me een paar dagen na dato alweer weinig herinner en (menselijke) karakters die ook weinig aanspraken. Geen aanrader al met al. En dat zeg ik dan nog als iemand die de veelbekritiseerde Godzilla (1998) oprecht leuk vind. 6/10

  20. #20

    Standaard

    Tsja, voor karakterontwikkeling en een diepgaand verhaal ga je deze films niet kijken. Ik vond deze best te pruimen, zelfs de beste van de 4. Cijfermatig:
    Godzilla 5
    Kong: Skull Island 7
    Godzilla: King of the Monsters 6
    Godzilla vs Kong 7,5

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •