De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Waar het beste slipcovers kopen?

    Ik ben op zoek naar een 20tal slipcovers voor mijn UK blurays. Welke kanalen zijn hiervoor het beste geschikt? Ebay sowieso niet, aangezien je vaak te maken hebt met standaard stockfototjes. Eventueel Facebook? Zoja welke groepen?

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Thanks maar ik zoek uitsluitend de UK slips he niet de US. Zijn die daar ook te krijgen?

  4. #4

    Standaard

    En dan te bedenken dat ik die slipcovers (kartonnen hoesjes noem ik ze altijd) er meteen afhaal en in de papierbak kieper. Ik had daar rijk mee kunnen worden, zie ik. Wat een idiote prijzen vragen ze daar trouwens voor een stukje karton waar meestal dezelfde afbeelding en informatie opstaat als op de inlay en die niet kan beschadigen...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    En dan te bedenken dat ik die slipcovers (kartonnen hoesjes noem ik ze altijd) er meteen afhaal en in de papierbak kieper. Ik had daar rijk mee kunnen worden, zie ik. Wat een idiote prijzen vragen ze daar trouwens voor een stukje karton waar meestal dezelfde afbeelding en informatie opstaat als op de inlay en die niet kan beschadigen...
    Vaak hebben ze ook relief of een glans (lenticular) dus helemaal hetzelfde zijn ze niet hoor. Ik vind het ook vaak erg mooi staan. Als je nog wat hebt liggen...

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    En dan te bedenken dat ik die slipcovers (kartonnen hoesjes noem ik ze altijd) er meteen afhaal en in de papierbak kieper. Ik had daar rijk mee kunnen worden, zie ik. Wat een idiote prijzen vragen ze daar trouwens voor een stukje karton waar meestal dezelfde afbeelding en informatie opstaat als op de inlay en die niet kan beschadigen...
    Slip heeft de waarde. De film vaak niet, maar het is nogal lastig om slips te vinden voor bovenstaande films

  7. #7

    Standaard

    Welke wil je dan hebben, misschien kan iemand van het forum je wel helpen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Vaak hebben ze ook relief of een glans (lenticular) dus helemaal hetzelfde zijn ze niet hoor. Ik vind het ook vaak erg mooi staan. Als je nog wat hebt liggen...
    Inderdaad, Rogier, sommige slipcovers hebben wel iets bijzonders, zoals relief of 3D-werking (lenticular). Die bewaar is dus wel. Maar de rest, van die simpele kartonnen vodjes die volledig identiek zijn aan de inlay, die gaan bij mij linea recta de prullenbak in. Ik heb er op dit moment geen liggen en de papiercontainer is afgelopen maandag geleegd, helaas...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Welke wil je dan hebben, misschien kan iemand van het forum je wel helpen.
    Batman Assault on Arkham
    Batman Bad Blood
    Batman Return of the Caped Crusaders
    Batman Dark Knight Returns Part 1 & 2
    Batman The Killing Joke
    Batman vs Robin
    Son of Batman
    Teen Titans Judas Contract
    Superman Unbound
    Justice League vs Teen Titans
    Justice League Dark
    Justice League The New Frontier
    Wonderwoman Animated Movie




  10. #10

    Standaard

    Hmmm, dat zijn niet echt courante titels. Ik hoop dat iemand je kan helpen. Ik heb geen van deze films.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #11

    Standaard

    Nooit geweten dat die slipcovers zo gewild zijn, al wordt zo'n beetje elk topic op blu-ray.com verneukt door het gezeur om slips. Ik heb nog een hele doos vol met die dingen, dus maar eens kijken of ik ze voor goud geld kan verkopen.

  12. #12

    Standaard

    Kun je deze dingen niet zelf maken? Lijkt me niet zo moeilijk als je het design hebt. Gewoon printen op fotopapier en vouwen.
    --

  13. #13

    Standaard

    Ik kan je iig niet helpen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •