De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Ervaringen bluraysforeveryone.com?

    Heeft er iemand ervaring met deze webwinkel.
    Ik wil graag deze box bestellen https://www.bluraysforeveryone.com/p...nejst24147.htm maar geen idee of deze shop een beetje betrouwbaar is.
    Thanks!

  2. #2

    Standaard

    Ik heb er al aan aantal keren besteld en echt een super service. Snelle levering en goed verpakt. Aardige gast ook die het runt en geen moeite teveel. Let op: hij doet het alleen en het is dus niet een winkel als Amazon oid. Dus in deze tijden moet je even geduld hebben. Kijk op op zijn Facebook pagina waar hij updates over zijn dienstverlening post. Maar het is zeker een betrouwbare webshop.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik heb er al aan aantal keren besteld en echt een super service. Snelle levering en goed verpakt. Aardige gast ook die het runt en geen moeite teveel. Let op: hij doet het alleen en het is dus niet een winkel als Amazon oid. Dus in deze tijden moet je even geduld hebben. Kijk op op zijn Facebook pagina waar hij updates over zijn dienstverlening post. Maar het is zeker een betrouwbare webshop.
    Thanks voor je snelle reactie!
    Ik ga zijn facebook even in de gaten houden!

  4. #4

    Standaard

    Je moet soms wat geduld hebben want Cliff Loker runt dat helemaal op zijn eentje. Zijn service is echter onberispelijk,
    Laatst aangepast door Werner : 25-01-2021 om 16:50
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Je moet soms wat geduld hebben want Cliff Loker runt dat helemaal op zijn eentje. Hun service is echter onberispelijk,
    Ik weet niet of dit correct Vlaams is wat je schrijft, maar als hij die webshop alleen runt, dat moet je het ook hebben over zijn service, toch? Is niet flauw bedoeld, Werner, maar taalkundig niet helemaal juist.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #6

    Standaard

    Oeps...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Standaard

    Misschien nog even bijvermelden, kan interessant zijn, dat bluraysforeveryone nogal ahem... "douane-vriendelijk" is if you know what I mean.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Ze hebben een hoop interessante dingen op de site staan. Maar bij veel artikelen zie ik ook "Quantity in Stock: E-mail For Price" staan. Wat bedoelen ze daarmee?

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ze hebben een hoop interessante dingen op de site staan. Maar bij veel artikelen zie ik ook "Quantity in Stock: E-mail For Price" staan. Wat bedoelen ze daarmee?
    Dat hij het op dit moment (nog) niet in voorraad heeft maar dat je het altijd kan vragen via mail. Soms is het namelijk niet helemaal up-to-date

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Dat hij het op dit moment (nog) niet in voorraad heeft maar dat je het altijd kan vragen via mail. Soms is het namelijk niet helemaal up-to-date
    Aha. Ik zie het bij veel Twilight Time-releases staan waarvan ik weet dat ze OOP zijn. Misschien dat ik nog wel even een mailtje stuur, maar het klinkt niet zo zeker.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •