De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star Trek: Voyager documentaire

    Met als eerder met Star Trek: Deep Space Nine - What we left behind documentaire, komt er weer een crowdfunding voor een Star Trek: Voyager documentaire.
    Hetzelfde team gaat aan deze documentaire werken. Hoewel Voyager voor mij zeker niet op hetzelfde niveau staat als DS9, zijn dit initiatieven die ik wel waardeer en weer gaan steunen.

    Zie meer info hier. Indiegogo pagina staat hier en zal binnenkort live gaan!

  2. #2

    Standaard

    Waarom pompt Paramount hier geen extra geld in? Haal Robert Meyer Burnett erbij
    Zulke Star Trek docu's zijn ideaal voor Paramount plus streaming kanaal.

  3. #3

    Standaard

    Iemand anders ook een perk afgenomen? Ikzelf heb bragging rights genomen:

    Not only will you get the Blu-Ray/DVD combo pack, but YOUR NAME will actually be in the official end credits of the movie! You'll also receive our gorgeous and exclusive POSTCARDS OF THE DELTA QUADRANT pack and the entire Digital Bundle.
    +

    Access to Donors-Only Group (1)

    Name on Website (1)

    Digital BTS Book (1)

    15-Minute Stream Preview (1)

    Blu-Ray/DVD Combo Pack (1)

    Delta Quadrant Postcards (1)

    Film Credit (1)

    Digital Download of Posters (1)

    Digital Download: platform TBD (1)

    PDFs of callsheets and scripts (1)


    Estimated Delivery: October 2022

  4. #4

    Standaard

    Nog maar 15 uur te gaan en het is ze gelukt: nummer 1 crowdfunded documentaire ooit.

    Er komen echt leuke dingen bij, zoals een remaster naar HD van alle scenes van Voyager die gebruikt worden.

    Je moet dus wel snel zijn als je deze nog wilt.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Iemand anders ook een perk afgenomen? Ikzelf heb bragging rights genomen:

    Not only will you get the Blu-Ray/DVD combo pack, but YOUR NAME will actually be in the official end credits of the movie! You'll also receive our gorgeous and exclusive POSTCARDS OF THE DELTA QUADRANT pack and the entire Digital Bundle.
    +

    Access to Donors-Only Group (1)

    Name on Website (1)

    Digital BTS Book (1)

    15-Minute Stream Preview (1)

    Blu-Ray/DVD Combo Pack (1)

    Delta Quadrant Postcards (1)

    Film Credit (1)

    Digital Download of Posters (1)

    Digital Download: platform TBD (1)

    PDFs of callsheets and scripts (1)


    Estimated Delivery: October 2022
    Of wachten totdat hij te koop is bij itunes. Zoals de doc over Deep Space Nine.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Of wachten totdat hij te koop is bij itunes. Zoals de doc over Deep Space Nine.
    Ja, dat begrijp ik.
    Je kunt ook natuurlijk later de gewone blu-ray kopen, maar dat gaat dit soort initiatieven niet om. Ik wilde ze juist steunen en gelukkig maar dat er meer zo over dachten anders was de documentaire er niet geweest .

  7. #7

    Standaard

    Tja, ik heb ooit een andere making-of docu gebackt, namelijk die van The Keep, en die moet na 7 jaar nog steeds uitkomen. En de vraag is of mijn perk (fysieke Blu-ray) er uberhaupt gaat komen. Leuk dit soort initiatieven, maar ik ben er wat kritischer op geworden.

  8. #8

    Standaard

    Dat is wat anders dan deze; deze is van gerenommeerde makers die eerder bijvoorbeeld For the Love of Spock en de DS9 documentaire hebben gemaakt. Redelijk veilig dus .

  9. #9

    Standaard

    There's always a bigger fish...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •