De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Discussie: Orphan Black

  1. #1

    Standaard Orphan Black

    Orphan Black

    Voor wie deze geweldige serie nog niet heeft gezien, hij staat nog op Netflix.

    https://www.netflix.com/nl/title/70276033


  2. #2

    Standaard

    Ik ben in het verleden al 2 keer begonnen met deze serie. Geloof dat ik het eerste seizoen had afgemaakt, maar dat ik toen afhaakte. Wordt het dan later nog allemaal echt beter?

  3. #3

    Thumbs up

    Ja ik vind van wel, alle seizoenen waren goed

  4. #4

    Standaard

    Heeft iemand toevallig de Italiaanse blu-ray uitgave van de complete serie? Volgens amazon.it staan daar alleen Italiaanse subs op, maar die hebben het wel vaker mis.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Heeft iemand toevallig de Italiaanse blu-ray uitgave van de complete serie? Volgens amazon.it staan daar alleen Italiaanse subs op, maar die hebben het wel vaker mis.
    Volgens blu-ray.com alleen Italiaanse ondertiteling.

    Edit: zie dat je de vraag daar ook hebt uitgezet.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Volgens blu-ray.com alleen Italiaanse ondertiteling.

    Edit: zie dat je de vraag daar ook hebt uitgezet.
    Ja dat klopt. Voor niet US en UK releases is blu-ray.com helaas ook niet altijd betrouwbaar, ik heb liever een bevestiging van iemand die de box heeft .

  7. #7

    Standaard

    Ooit antwoord gekregen? Ik zit er aan te denken om de Duitse set te kopen, heb een voucher voor 5 euro korting en die set heeft Engelse subs.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ooit antwoord gekregen? Ik zit er aan te denken om de Duitse set te kopen, heb een voucher voor 5 euro korting en die set heeft Engelse subs.
    Nee, helaas niet. Er is ondertussen ook een heruitgave in de VS die Engels ondertiteld is. Maar mooi dat de Duitse serie ook ondertiteld is. Ik ben begonnen met Baylon 5, dus ik heb voorlopig geen tijd...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •