De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard iPhone 6 hard reset, ik kom er met geen mogelijkheid meer in...

    Ik heb thuis een iPhone 6 liggen van mijn oudere overbuurman, die vroeg aan mij of ik deze kon herstellen. Hij is de toegangscode van 6 cijfers en ja ook alle wachtwoorden dus kortom ik kan er weinig mee beginnen. Er zat wel een blaadje bij met codes, wachtwoorden etc. maar zo onduidelijk dat het onleesbaar is. Toch van alles geprobeerd en nu moet ik 1 uur wachten om de telefoon weer te kunnen ontgrendelen.

    Ook geprobeerd de iPhone op zijn en mijn computer aan te sluiten, maar hij vind de telefoon niet. Ik gebruik Windows 10 en de nieuwste iTunes. Kortom mijn opties zijn al aardig op, ook geprobeerd met powerknop en homeknop ingedrukt etc. Allemaal met 0,0 resultaat.

    Weten jullie nog een mogelijkheid tot een harde reset naar fabrieksinstellingen?

    Er zit geen wifi op, geen simkaart etc. Dus geen idee wat ik hier nog aan kan doen. Ik dacht misschien batterij er uit halen? Maar denk dat dat weinig gaat uit maken?

  2. #2

    Standaard

    Gaat je niet lukken, bespaar je de tijd en moeite.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Gaat je niet lukken, bespaar je de tijd en moeite.
    Bedankt, werd ik net gebeld door overbuurman met een code. Nu even afwachten of het werkt en zoniet breng ik hem terug en dan houdt het idd op.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door portruddy Bekijk bericht
    Je filmcollectie is erg interessant.
    In welke zin, want heb er niet zoveel meer...

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gomigi Bekijk bericht
    Ik denk dat ik het wel aankan
    Het is me toen al gelukt, konden toch het wachtwoord nog krijgen.

  6. #6

    Standaard

    Volgens mij reageer je 2x op een spambot Wim

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Volgens mij reageer je 2x op een spambot Wim
    Ben eenzaam haha
    Nee sorry had ik niet per direct door....

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •