De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard battlestar galactica - seizoen 4 nederlands ondertiteld

    Ik heb laatst battlestar galactica seizoen 1,2 en 3 op BluRay van de nieuwe serie gekocht maar nu zoek ik alleen nog seizoen 4 met nederlands ondertiteld ik heb al overal gekeken maar ik kan hem niet vinden,iemand die het toevallig weet.
    Laatst aangepast door spock : 06-03-2021 om 13:21

  2. #2

    Standaard

    Ik wist niet een dat deze in Nederland op blu-ray uitgekomen waren waren. Maar volgens dvdcompare hebben de Franse en Italiaanse uitgaves van seizoen 4 ook NL ondertiteling, dus je zou bij de Franse en Italiaanse amazons moeten kijken.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik wist niet een dat deze in Nederland op blu-ray uitgekomen waren waren. Maar volgens dvdcompare hebben de Franse en Italiaanse uitgaves van seizoen 4 ook NL ondertiteling, dus je zou bij de Franse en Italiaanse amazons moeten kijken.
    Dank uw ik zal kijken

  4. #4

    Standaard

    Ook de Scandinavische versies zijn Nederlands ondertiteld, zie hier --> http://www.dvdcompare.net/comparison...hp?fid=23446#6
    De zijn vrij gemakkelijk te vinden op eBay.
    En ik heb vorig jaar nog 2 seizoen in Nederlandse verpakking op Marktplaats gevonden (s1 en 3) Nu alleen nog seizoen 4.

    Groeten, Peter

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik wist niet een dat deze in Nederland op blu-ray uitgekomen waren waren.
    Zeker en vast wel want ik heb ze hier allemaal staan.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    Klopt, oppassen dat je niet teveel betaalt voor een los seizoen want de complete series incl The Plan en Razor koop je voor minder dan €40 incl verzenden, bijv hier, met NL ondertitels: https://www.coolshop.nl/product/batt...MaApL4EALw_wcB

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •