Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 133 worden weergegeven.

Discussie: Indiana Jones 4K

  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Allemaal leuk, maar bijna niemand heeft een computermonitor die 4K kan weergaven, laat staan HDR, HDR10 of Dolby Vision. Ik heb toevallig een 5K Apple iMac (native resolutie 5120 x 2880), alleen die hoge resolutie heeft niet veel zin, want de letters worden dan zo klein, dat ze nagenoeg onleesbaar worden. En dit scherm ondersteunt geen HDR. Dus wat heb ik daar nu echt aan. Ja, je kunt waarschijnlijk op je UHD-TV in de YouTube-app (als die bestaat, want dat weet ik niet want ik gebruik de apps op mijn TV niet) dit filmpje bekijken, maar dan nog.
    Dat het gros van de mensen geen computermonitor heeft die HDR ondersteunt is zeer begrijpelijk. Ikzelf gebruik een laptop met HD-resolutie waar ik YouTube op kijk. Wanneer ik een vergelijkingsfilmpje tegenkom, dan kijk ik dat op de TV via de YouTube-app die ook HDR ondersteunt. Dat niet iedereen die mogelijkheid heeft is niet meer dan logisch wat mij betreft, maar het gaat mij er vooral om dat men op YouTube vergelijkingsfilmpjes tussen SDR en HDR in SDR uploadt. Dat is wat mij betreft net zoiets als een vergelijkingsfilmpje tussen de DVD en Blu-ray van een film in maken en dan in SD-kwaliteit uploaden.
    Ben eerlijk gezegd geen Apple kenner, maar het lijkt mij een mooie monitor die u heeft.

  2. #102
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    @Marcel Hoeve, recente iMacs ondersteunen wel HDR, maar vermoed dat je net zoals ikzelf geen toestel hebt uit 2020 of later

    https://support.apple.com/nl-be/HT210980
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    @Marcel Hoeve, recente iMacs ondersteunen wel HDR, maar vermoed dat je net zoals ikzelf geen toestel hebt uit 2020 of later

    https://support.apple.com/nl-be/HT210980
    Klopt, mijn 27-inch iMac is uit 2017, and still going strong , dus nog lang geen behoefte om te upgraden... Films kijk ik sowieso niet op mijn iMac, alleen YouTube-filmpjes.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Daar kan Dutch FilmWorks niets aan doen. Ook in Amerika zijn er problemen met de levering. Dat komt doordat er door corona grote achterstanden zijn ontstaan bij het produceren van fysieke media.
    Vandaag gebeld met DFW,
    Er zijn geen problemen met de levering, maar ze hadden de vraag onderschat.
    En.....er word geen nieuwe batch meer gemaakt, dus jammer meneer, had u er maar sneller bij moeten zijn !!

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Vandaag gebeld met DFW,
    Er zijn geen problemen met de levering, maar ze hadden de vraag onderschat.
    En.....er word geen nieuwe batch meer gemaakt, dus jammer meneer, had u er maar sneller bij moeten zijn !!
    Geen nieuwe batch van de steelbook-uitgave of ook geen standaard uitgave?

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Vandaag gebeld met DFW,
    Er zijn geen problemen met de levering, maar ze hadden de vraag onderschat.
    En.....er word geen nieuwe batch meer gemaakt, dus jammer meneer, had u er maar sneller bij moeten zijn !!
    Dat bedoel ik dus, totale desinteresse in de klant. En maar gek vinden dat er steeds minder gekocht wordt.
    Laatst aangepast door ItsMe : 14-06-2021 om 17:45

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Geen nieuwe batch van de steelbook-uitgave of ook geen standaard uitgave?
    Inderdaad geen nieuwe batch van de Steelbook uitgave.
    In september schijnt er wel een nieuwe (goedkopere) 4K box uitgave te komen,
    Maar ze konden nog niet zeggen hoe die er uit kwam te zien, alleen 4k gewone amaray's in box, of zo'n opvouwbare verpakking in box (Zoals in 2012 om "The Complete Adventures" BluRay box zat)
    Laatst aangepast door TifKag : 14-06-2021 om 18:13

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ItsMe Bekijk bericht
    Dat bedoel ik dus, totale desinteresse in de klant. En maar gek vinden dat er steeds minder gekocht wordt.
    Er staat dat ze de vraag hadden onderschat. Dat betekent dus dat er meer vraag naar deze titel is dan ze kunnen leveren. Dan is er geen sprake van desinteresse.

  9. #109

    Standaard

    Wel als je alle andere liefhebbers in de steek laat.

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Er staat dat ze de vraag hadden onderschat. Dat betekent dus dat er meer vraag naar deze titel is dan ze kunnen leveren. Dan is er geen sprake van desinteresse.
    Dan ze willen leveren dus

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Er staat dat ze de vraag hadden onderschat. Dat betekent dus dat er meer vraag naar deze titel is dan ze kunnen leveren. Dan is er geen sprake van desinteresse.
    Precies. Op is op. Zo werkt Zavvi NL/UK al jaren. Bepaalde gewilde steelbook-uitgaven of beperkte edities worden, als die uitverkocht zijn, bijna ook nooit meer voor een tweede keer aangeboden, hoewel er zeker vraag en interesse van de kant van de klant hiervoor is. Overigens kun je de steelbook-uitgave van Indiana Jones 4K (met Nederlandse ondertitels) bijv. nog gewoon bij Amazon FR kopen/bestellen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #112

    Standaard

    Als ze een normale editie uitgeven prima. Ik hoef niet zo nodig een steelbook uitgave. Het gaat mij er om dat ze de UHD aankondigen die op dag van release helemaal niet verkrijgbaar is.

  13. #113

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    De box is weer leverbaar bij Bol.com (voor € 79,99): https://www.bol.com/nl/p/indiana-jon...20180101017552
    Top, bedankt !

  15. #115

    Standaard

    Ik wacht wel een paar maanden op die goedkopere versie !

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ItsMe Bekijk bericht
    Top, bedankt !
    Graag gedaan

  17. #117

  18. #118

    Standaard

    Mijn digipack is inmiddels verstuurd en voor net geen € 50,00 ben ik tevreden met wat ik gekocht heb.
    Ja de steelbook versies zijn mooi maar de verpakking erom heen oogt heel goedkoop in vergelijking met bijvoorbeeld Lord Of The Rings dus de digipack is voor mij goed genoeg
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Inmiddels niet meer leverbaar.
    Ja, dit soort oplevingen in actieve voorraad komt vaak door geannuleerde/geretourneerde bestellingen. Dus misschien komen er nog een paar beschikbaar. Ik ben in ieder geval er blij mee, want alle andere boxsets die ik heb van Indy zijn ook de NL versies.

  20. #120

    Standaard

    Inmiddels raiders en temple of doom gekeken. Mooie transfers zijn het! Weinig tot niets op aan te merken. Sommige shots zijn iets softer maar over de hele linie is het een flinke upgrade.
    Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterking: Denon AVC-X8500H - Nord Acoustics triple mono NC500 - ABNB 3x NC252 | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

  21. #121

    Standaard

    Zavvi heeft hem nu eindelijk verstuurd. Daar is ie trouwens nog te bestellen.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  22. #122

    Standaard

    Heb de set binnen van Zavvi.. De upgrade naar 4K heeft inderdaad een hele mooie transfer gekregen. Je wil de blu ray versie nu niet meer zien. Ook het geluid is over het algemeen goed te noemen. Beeld 4.5 van 5 en geluid 4 tot 4.5 met Dolby Atmos. De steelbooks zijn mooi, maar de normale blu rays hadden achteraf gezien niet gehoeven. Je betaalt veel voor weinig. Een kaft die nog geen eens echt hard is wat goedkope inlays voor je steelbooks en ook boekjes worden er niet bijgeleverd. Het is nogal kaal voor die prijs. Weet niet of er toch beeldverschil is met de DFW versie. Die van Zavvi is in ieder geval meer dan goed.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Ik wacht wel een paar maanden op die goedkopere versie !
    24 september komt de goedkopere versie uit:

    https://www.bol.com/nl/nl/p/indiana-...0000040790260/

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Workaholic Bekijk bericht
    24 september komt de goedkopere versie uit:

    https://www.bol.com/nl/nl/p/indiana-...0000040790260/
    Veel goedkoper is deze (€ 68,99) nog niet echt. Ik heb de steelbook-uitgave destijds voor € 73,99 gekocht bij bol.com...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Workaholic Bekijk bericht
    24 september komt de goedkopere versie uit:

    https://www.bol.com/nl/nl/p/indiana-...0000040790260/
    Zonder Blu-ray en bonusdisc.

    Ik heb overigens de 9-discversie net gekocht bij Amazon.co.uk, en het dient gezegd, Amazon heeft nog NOOIT zo snel geleverd. Zat binnen de 2 dagen in mijn bus.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •