Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 133 worden weergegeven.

Discussie: Indiana Jones 4K

  1. #51

    Standaard

    Zijn de Blu-rays in deze 4K-boxset nieuwe 4K-scans of zijn deze identiek aan de eerder uitgebrachte uitgaven op Blu-ray? Iemand die dit weet of ergens gelezen heeft? Ik heb hierover zelf (nog) niets kunnen vinden.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Zijn de Blu-rays in deze 4K-boxset nieuwe 4K-scans of zijn deze identiek aan de eerder uitgebrachte uitgaven op Blu-ray? Iemand die dit weet of ergens gelezen heeft? Ik heb hierover zelf (nog) niets kunnen vinden.
    Hallo,

    De eerder uitgebrachte blurays waren al van 4K-scans van de originele negatieven. Denk dat de aankomende UHDs daar gewoon op verder borduren.
    Of de nieuwe blurays anders zullen zijn, is dus maar de vraag.

  3. #53

    Standaard

    Voor mij hoeven de blu-Rays er niet bij. Die heb ik al, plus daarbij ook nog twee dvd boxen met allemaal (verschillende) extra’s. Voor mij is alleen die box met UHDs genoeg.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Voor mij hoeven de blu-Rays er niet bij. Die heb ik al, plus daarbij ook nog twee dvd boxen met allemaal (verschillende) extra’s. Voor mij is alleen die box met UHDs genoeg.
    Dat geldt voor mij ook, maar soms maken ze een nieuwe master voor de Blu-ray die beter is dan de oude. Voor mij voldoen de UHD-versies alleen ook al, alleen sommige liefhebbers vinden het praktischer om alles in één uitgave te hebben ipv verspreid over twee boxsets.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #55

    Standaard

    Als DFW aan de inhoud heeft gezeten gaat de boxset gewoon retour naar bol. Distributie is prima. Kan mij niet voorstellen dat ze ook maar aan de inhoud hebben gezeten. Een insteek flyer met logo is ongeveer het maximale wat ik van die club kan hebben. Wat een bagger kwaliteit leveren die gasten als ze zelf iets op schijf moeten zetten.
    Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterking: Denon AVC-X8500H - Nord Acoustics triple mono NC500 - ABNB 3x NC252 | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

  6. #56
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  7. #57

    Standaard

    De eerste Engelstalige review van The Raiders of the Lost Ark is er: https://www.avforums.com/reviews/ind...y-review.18788. Deze is erg positief wat mij alleen maar meer benieuwd maakt!
    Laatst aangepast door Kamidioblitz : 05-06-2021 om 07:30
    Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterking: Denon AVC-X8500H - Nord Acoustics triple mono NC500 - ABNB 3x NC252 | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kamidioblitz Bekijk bericht
    De eerste Engelstalige review van The Raiders of the Lost Ark is er: https://www.avforums.com/reviews/ind...y-review.18788. Deze is erg positief wat mij alleen maar meer benieuwd maakt!
    Verbaast me niets. Het zijn vooral de oudere films die profiteren van een 4K-omzetting. Bij de modernere films is er in de meeste gevallen amper verschil tussen de gewone Blu-ray en de 4K-uitgave te zien.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #59

    Standaard

    Ik ga denk ik wachten op een box met de 5 films die volgend jaar zal verschijnen, aangezien ik nog de vorige limited edition bluray box bezit.

  10. #60

    Standaard

    Vergelijking tussen de UHD Blu-ray en de originele Blu-ray van Raiders of the Lost Ark:

    https://caps-a-holic.com/c.php?d1=15953&d2=15954&c=6060

    En Indiana Jones and the Temple of Doom:

    https://caps-a-holic.com/c.php?d1=15958&d2=15959&c=6062
    Laatst aangepast door Frank : 05-06-2021 om 20:01

  11. #61

    Standaard

    Filmpje van Uk uitgaven (met ook Duits kijkwijzer)

    https://www.youtube.com/watch?v=q-ISuOymin4

    Bonus disc is denk ik gewoon de zelfde Bluray disc als uit de 5 Disc set. Enige andere extra is een poster. In dit geval is de release 9 disc digipack uitgaven.

    De bijgevoegde bluray discs met de films zijn niet de zelfde discs, maar nieuwe discs zonder artwork. Ook 4K discs geen artwork.

    5 disc zonder de films op BD wel toejuichen en dat BD nu geen artwork meer hebben helemaal. Je kan dan als je wilt de 2 disc BD uitgaven er naast kopen van deel 4 en dan heb je volgens mij alle extra's. Omdat de bonus disc is toegevoegd kan je eerdere 5 disc set negeren.

  12. #62

    Standaard

    Aan de verpakking hebben ze niet echt veel aandacht gegeven. Slappe kartonnen insteekhoes, verder alleen maar een poster. Ik dacht dat er een boekwerkje bij zou zitten. Dus niet. Als ik deze UHD-uitgave vergelijk met de fraaie Blu-ray-uitgave die jaren geleden is uitgekomen, ziet dit er wel een beetje goedkoop uit. In ieder geval wél een digipack en geen losse keepcases.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Aan de verpakking hebben ze niet echt veel aandacht gegeven. Slappe kartonnen insteekhoes, verder alleen maar een poster. Ik dacht dat er een boekwerkje bij zou zitten. Dus niet. Als ik deze UHD-uitgave vergelijk met de fraaie Blu-ray-uitgave die jaren geleden is uitgekomen, ziet dit er wel een beetje goedkoop uit. In ieder geval wél een digipack en geen losse keepcases.

    Inderdaad. Na het zien van het filmpje ben ik nog meer overtuigd om te wachten op de volgende uitgave met de 5 films. Tot dan ben ik zeer tevreden met de Limited Blu-ray set, die heel mooie art design heeft, een mini versie van het dagboek van indy, filmstills en disc prints. En de box is nog eens stevig ook.

  14. #64

    Standaard

    Wat bedoel je met: 'de volgende uitgave met de 5 films'? Is er dan nog een UHD-uitgave aangekondigd, buiten de steelbook-versie?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #65

    Standaard

    volgend jaar komt het nieuwe 5e deel uit in de bios en wat later op 4k.
    denk dat hij dat bedoelde
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    volgend jaar komt het nieuwe 5e deel uit in de bios en wat later op 4k.
    denk dat hij dat bedoelde
    Dan heb ik dat helemaal gemist. Ik wist niet eens dat er een vijfde deel in de maak was. Vind dat ook wel een beter jammer (en goedkoop), al dat uitmelken van succesvolle films uit het verleden. Maar ja, bij veel films gaat het tegenwoordig meer om het verdienmodel dan om originaliteit, kwaliteit en inhoud.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #67

    Standaard

    Mee eens maar goed ze zeggen een betere script te hebben dan bij Crystal Skull en het is echt de allerlaatste dus wil ik het wel een kans geven.
    Ze gaan deze zomer starten met filmen en dan komt hij in Juli van 2022 uit in de bioscopen dus we gaan het meemaken.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  18. #68

    Standaard

    De set staat nu op onbestelbaar bij Bol, en is geheel niet meer terug te vinden. Staat nog wel in mijn bestellingen.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  19. #69
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Komt hij vast morgen (of zo) tegen een andere, wellicht duurdere prijs terug, is al eens eerder gebeurd met deze box.

    PS: als je niet leverbaar selecteert verschijnt hij uiteraard wel. Doe ik bij Amazon.UK ook altijd.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    De set staat nu op onbestelbaar bij Bol, en is geheel niet meer terug te vinden. Staat nog wel in mijn bestellingen.
    Bij mij ook. De ZAVVI bestelling is voor mij al geleverd. Die van Bol.com moet ik nog cancelen.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Bij mij ook. De ZAVVI bestelling is voor mij al geleverd. Die van Bol.com moet ik nog cancelen.
    En mooi?
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  22. #72

    Standaard

    Vandaag verstuurd door Bol. Morgen te leveren.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  23. #73

    Standaard

    Vandaag de reguliere 4k set binnen van Amazon.fr: dinsdagmiddag voor 79,99 + 4,80 verzenden besteld. Dat is nog eens snel. Allemaal Paramount logos en alle Film titels op de box en discs in het Engels, de extras op de box zijn in kleine lettertjes in een apart strookje het frans. De poster heeft op de kant met de kaart details tekst in het frans, de filmposters zijn de originele Amerikaanse titles. En je krijgt alle blu Rays er dus ook bij.

  24. #74

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peacekeeper Bekijk bericht
    Vandaag de reguliere 4k set binnen van Amazon.fr: dinsdagmiddag voor 79,99 + 4,80 verzenden besteld. Dat is nog eens snel. Allemaal Paramount logos en alle Film titels op de box en discs in het Engels, de extras op de box zijn in kleine lettertjes in een apart strookje het frans. De poster heeft op de kant met de kaart details tekst in het frans, de filmposters zijn de originele Amerikaanse titles. En je krijgt alle blu Rays er dus ook bij.
    Nederlandse ondertiteling aanwezig ?

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •