Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 69 worden weergegeven.
  1. #1
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard Zack Snyder's Justice League toch in Nederland te zien vanaf 18 maart

    Zack Snyder's Justice League toch in Nederland te zien vanaf 18 maart

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Nou ik ben erg benieuwd.
    Ik hoop dat ik hem kan zien op de 18de...
    Zou die ook op blu ray uit gaan komen?

  3. #3

    Standaard

    Ik ben ook heel erg benieuwd. Ik ga zelf voor de iTunes versie, die worden later vaak van HD gratis geupgrade naar 4K en met Atmos. Als die al niet meteen in de beste kwaliteit wordt aangeboden natuurlijk. En ik hoop natuurlijk heel erg dat deze op 4K/BD wordt uitgebracht, dan komt deze zeker ion de collectie.

  4. #4

    Standaard

    No Blu-ray no sale.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    HBO Max gaat dit natuurlijk lang gebruiken om een abo te verkopen (in de VS). Ik reken op een UHD straks, maar ben bang dat dit niet heel snel zal gebeuren. Ze zullen het wel gebruiken voor als HBO Max in omringende landen wordt aangeboden. Nederland is lastiger, omdat Ziggo de rechten van HBO heeft.

    PS: het is wel fijn dat als iemand meer leest over waar hij allemaal te zien is (en in welke kwaliteit) jullie dat hier melden, zodat iedereen kan gaan kiezen waar en in welke kwaliteit hij dit vier uur durende epos kan gaan zien. De eerste indrukken zijn in ieder geval al lovend...
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 16-03-2021 om 12:53
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Nederland is lastiger, omdat Ziggo de rechten van HBO heeft.
    Heb nooit helemaal begrepen hoe dit exact zit. Ze noemen zich in elk geval "The home of HBO", maar toch staat lang net alles erop. Sterker nog, sommige zaken staan zelfs bij de concurrent. Netflix heeft bijvoorbeeld The New Pope en The Young Pope toegevoegd, beide HBO producties.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    PS: het is wel fijn dat als iemand meer leest over waar hij allemaal te zien is (en in welke kwaliteit) jullie dat hier melden, zodat iedereen kan gaan kiezen waar en in welke kwaliteit hij dit vier uur durende epos kan gaan zien. De eerste indrukken zijn in ieder geval al lovend...
    Ik hou de diverse kanalen in de gaten, maar buiten Pathe nog niks gezien. Prime, iTunes & Apple TV hebben er nog niks in staan. Je zou denken dat deze grote titel toch wel vantevoren aangekondigd zou worden op de kanalen. Apple promoot nu nog voornamelijk Cherry.

  8. #8
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Op Google Play staat hij al ergens verstopt zonder verdere info. Het is natuurlijk marktafhankelijk, dus ze zullen het waarschijnlijk niet groots verkopen. Ik vermoed dat ze gewoon stilletjes online komen...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #9
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  10. #10
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Goed nieuws en (slecht) nieuws waar ik al een beetje bang voor was/ben. Het viel me al op dat alle trailers in 4:3-formaat zijn en nu zie ik dat ook bij de UHD-release staan (Original aspect ratio: 1.33:1, 1.85:1). Ga ik werkelijk een UHD kopen in 4:3. Tsss...Hoop dat het niet waar is. Ook IMDB vermeld dit... Nou, dan hoef ik hem ook niet perse in 4K te zien en zo...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Goed nieuws en (slecht) nieuws waar ik al een beetje bang voor was/ben. Het viel me al op dat alle trailers in 4:3-formaat zijn en nu zie ik dat ook bij de UHD-release staan (Original aspect ratio: 1.33:1, 1.85:1). Ga ik werkelijk een UHD kopen in 4:3. Tsss...Hoop dat het niet waar is. Ook IMDB vermeld dit... Nou, dan hoef ik hem ook niet perse in 4K te zien en zo...
    Dit was al een tijdje bekend, ik volg een aantal film
    sites op Facebook en die maken er al een paar weken/maanden melding van. Het is een artistieke keuze van Snyder, omdat je zo aan de boven- en onderkant meer beeld hebt. Sterker nog, BvS: Dawn of Justice krijgt binnenkort een heruitgave ook in deze AR.

    https://twitter.com/batmanvsuperman/...706429956?s=21
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 16-03-2021 om 18:22

  12. #12
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nou, ik vind het helemaal niks en aangezien je met een 4K-beeld met je tv meestal niks kan, ben je geforceerd om 20 jaar terug in de tijd te stappen. Dat je dan meer beeld heb vind ik zo'n drogreden. Zoom lekker wat verder uit, mensen willen gewoon beeldvullend beeld, zelfs bij 2.35:1 hoor je dat. Nou ja, hopelijk kunnen we (het matte-beeld) inzoomen. Bij Wandavision begreep ik het en was het zelfs logisch, maar hier...

    Daarom heb ik een hekel aan termen als de visie van de regisseur. Dwaas...
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 16-03-2021 om 18:43
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #13

    Standaard

    Ja, 1.33:1 is het formaat van het originele camera negatief dus zo krijg je volgens hem “alles” te zien. Ach, ik ben er wel benieuwd naar. Eindelijk weer eens een film met een interessant verhaal eromheen.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Daarom heb ik een hekel aan termen als de visie van de regisseur. Dwaas...
    I couldn't agree more!
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ja, 1.33:1 is het formaat van het originele camera negatief dus zo krijg je volgens hem “alles” te zien. Ach, ik ben er wel benieuwd naar. Eindelijk weer eens een film met een interessant verhaal eromheen.
    Ik begrijp dat de imax beelden in 4:3 formaat zijn. De ander 3,5 uur in 1:85. 4 uur durende film.....
    Ik wil het eerste eens zien, al heb ik wel een voorkeur...

    Toch wel beetje anders, voor 70M dollar extra....

    Snyder also takes things a bit too far with the freedom the film’s R rating allows, and the amount of beheadings, dismemberment, gory violence, and swearing that peppers Zack Snyder’s Justice League feels like (occasionally literally) overkill for a movie featuring Superman and Wonder Woman. More so than any other DCEU film so far, Snyder’s Justice League is far from a kid-friendly feature.
    Laatst aangepast door Mark van L. : 16-03-2021 om 19:55
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  16. #16
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ja, 1.33:1 is het formaat van het originele camera negatief dus zo krijg je volgens hem “alles” te zien. Ach, ik ben er wel benieuwd naar. Eindelijk weer eens een film met een interessant verhaal eromheen.
    Klopt, the Academy standard. Je gebruikt dan een anamorfische lens of een matte-filter om 1.85/1.78:1-uitsnede of groter te creëren. Weet niet of dat tegenwoordig ook nog zo is. Feit is dat het gebruikte beeld (thuis op de buis) alleen maar kleiner wordt en letterlijk een derde (wellicht meer) aan pixels dus niet wordt gebruikt. Leuk die versus-filmpjes, maar daar voegt het toe, in werkelijkheid wordt het kleiner. De resolutie gaat per definitie omlaag. Dat geldt natuurlijk ook voor 2.35:1, maar dat is noodzaak, omdat je anders feitelijk beeld mist. Met matte-filters werd rekening gehouden met wat er feitelijk in beeld kwam, omdat 4:3 de tv-standaard was. Was hij gelijk geschikt voor thuis als in de bioscoop. Matte komt denk ik amper nog voor, omdat 16:9 nu de tv-standaard is. Het grote voordeel van IMAX in film heb ik ook nooit echt begrepen, niet in de bioscoop en al helemaal niet thuis. IMAX is het Omniversum. Wat mij betreft mag een televisieserie beeldvullend zijn of 2.35:1, maar van dat 4:3-geneuzel heb ik jaren geleden al afscheid genomen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #17
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Ik begrijp dat de imax beelden in 4:3 formaat zijn. De ander 3,5 uur in 1:85. 4 uur durende film.....
    Ik wil het eerste eens zien, al heb ik wel een voorkeur...
    Oh, beter (iets dan), maar dat zou precies het tegenovergestelde effect geven lijkt me. Moet ik dan opeens mijn bril opzetten.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #18

    Standaard

    Hij staat in Pathé thuis.

    https://www.pathe-thuis.nl/film/3402...justice-league

    Maar ook op:

    Zack Snyder’s Justice League, vanaf 18/3 op *Pathé Thuis, *iTunes, Apple TV, Amazon Prime Video, Google Play, YouTube, Microsoft Xbox en Ra***en TV
    Laatst aangepast door Driekus : 17-03-2021 om 11:28

  19. #19
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Die link had ik ook in het artikel gezet. Volgens mij gaat Pathe Thuis net verder dan SD en HD. Ben benieuwd of dat bij de andere wel in 4K is, maar het zou zomaar kunnen dat dit alleen bij HBO Max is.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Hij staat in Pathé thuis.

    https://www.pathe-thuis.nl/film/3402...justice-league

    Maar ook op:

    Zack Snyder’s Justice League, vanaf 18/3 op *Pathé Thuis, *iTunes, Apple TV, Amazon Prime Video, Google Play, YouTube, Microsoft Xbox en Ra***en TV
    320 minuten?
    Krijgen wij de extra extra ultra Nederlandse cut?
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  21. #21
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hij staat in ieder geval op Ra***en.tv in 4K HDR10 voor 13,99.

    Ra***en.tv

    Tja, verander de sterren even naar k.u.t. Ons forum blokt dat?
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 18-03-2021 om 12:45
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Hij staat in ieder geval op Ra***en.tv in 4K HDR10 voor 13,99.

    https://ra***en.tv/movies/zack-snyder-s-justice-league

    Tja, verander de sterren even naar k.u.t. Ons forum blokt dat?
    Ja, dat schijnt inderdaad. Lullig he?

    Edit: hee, die doet het wel

  23. #23

    Standaard

    Pathe is €15.99 en er staat alleen een 5.1 logo bij. Verder geen info.

  24. #24
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    En maximaal HD, dus duurkoop. Overigens blijkt dat je ook 4:3 gewoon kunt uitzoomen. Daarmee kun je dus zelf de aspect ratio bepalen. Immers de 'matte' informatie had bij een 16:9 aspect ratio niet zichtbaar geweest. Mooie van de TV-apps is dat de ondertiteling heel mooi mee schuift. Morgenavond is het zover...

    EDIT: YouTube biedt hem ook aan voor 16,99 in HD?

    https://www.youtube.com/watch?v=67G5J8paFvg

    Amazon Prime in UHD voor 16,99

    https://www.primevideo.com/detail/0T...rc_ret_nl_xx_s
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 18-03-2021 om 11:00
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #25

    Standaard

    Het lijkt er toch op dat de hele film in 4:3 is.....
    Tegenvaller.
    13,99 op Itunes. Dolby Vision en Dolby atmos.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •